Mars 2016

Hei, jeg gikk også til gyn i Arendal, men som du sier så har ikke de no samarbeid med Porsgrunn.
Jeg går til gynekologen Christian Høyer-Sørensen, kjempeflink! I samme bygg holder Jørgen Vik til, veldig dyktige gynekologer, anbefaler de på det sterkeste! :)
Jeg går til Jørgen Vik :)
Anbefales på det varmeste. Har vært der så ofte at vi er som gamle kjente. :p

Hei dere! Da var TR kommet. Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus:) det er lenge siden jeg har hatt fryseforsøk i naturlig syklus nå, hvilken dag var det dere var på kontroll? På hvilken syklusdag fikk dere EL? Jeg håper såååå at jeg rekker det før påske!!
Frys i naturlig syklus her også, jeg har fått kontroll på dag 9.. Dag 10 og 11 blir på helg så derfor dag 9 :D Jeg har relativt kort syklus så har el på dag 11-14 somregel :-)

Frys i naturlig syklus her også, jeg har fått kontroll på dag 9.. Dag 10 og 11 blir på helg så derfor dag 9 :D Jeg har relativt kort syklus så har el på dag 11-14 somregel :-)
Tusen takk for svar:D fikk beskjed i dag om kontroll onsdag 9 mars, og de sa at de håpet at jeg rakk det før påske men kunne ikke love noe. Har blastocyst på frys, så skal jo settes inn 5 dager etter positiv eltest.. :) hvordan ligger du Ann?

Tusen takk for svar:D fikk beskjed i dag om kontroll onsdag 9 mars, og de sa at de håpet at jeg rakk det før påske men kunne ikke love noe. Har blastocyst på frys, så skal jo settes inn 5 dager etter positiv eltest.. :) hvordan ligger du Ann?
Jeg skal på kontroll på fredag, fikk mens torsdag og er ferdig med den nå.. Starter nok å teste etter el på torsdag eller fredag siden jeg har 24 dagers syklus og av til få el super tidlig:-) Jeg har et to dagers og en blastocyst på frys så spent på hva de velger å tine opp:-)

Jeg skal på kontroll på fredag, fikk mens torsdag og er ferdig med den nå.. Starter nok å teste etter el på torsdag eller fredag siden jeg har 24 dagers syklus og av til få el super tidlig:-) Jeg har et to dagers og en blastocyst på frys så spent på hva de velger å tine opp:-)
Såpass kort syklus ja:) så spennende! :D når får du vite hvilket egg de velger å tine? ^^

Såpass kort syklus ja:) så spennende! :D når får du vite hvilket egg de velger å tine? ^^
Håper jeg får velge på fredag, eller ihvertfall få høre hva de tenker :-) Er fortsatt på en måte første forsøk for meg da jeg ble veldig overstimulert og fikk totalfrys i november.. Så aner ikke hvordan fryseforsøk foregår egentlig:-)

Jeg er veldig spent på kontroll torsdag. Står på evopad 100mcg/24t *2. Og føler disse plaster detter av hele tiden. Er mitt første fryseforsøk eller forsøk i det hele tatt. Og har bestemt meg for å sette inn 2 blastocyster om jeg blir klar denne mnd.

Du kan ikke velge begge da?
Stolav er veldig strenge på antall egg inn så får nok kun inn ett :-) men kjekt ha et todagers og et femdagers for da er det ikke så farlig når el kommer med tanke på helg :D Håper bare de overlever opptining :-)

Jeg er veldig spent på kontroll torsdag. Står på evopad 100mcg/24t *2. Og føler disse plaster detter av hele tiden. Er mitt første fryseforsøk eller forsøk i det hele tatt. Og har bestemt meg for å sette inn 2 blastocyster om jeg blir klar denne mnd.
Så spennende :-)

Stolav er veldig strenge på antall egg inn så får nok kun inn ett :) men kjekt ha et todagers og et femdagers for da er det ikke så farlig når el kommer med tanke på helg :D Håper bare de overlever opptining :)

Du kunne uansett ikke satt inn et todagers og et femdagers samtidig ;)

Men vet om ei hvor de først tinte 2 dagers egget. Det overlevde ikke. Så da tinte de 5 dagers egget, og det ble satt inn noen dager etter.
Så det er jo en mulighet.

Hei jenter! :) Jeg holder på med fryseforsøk i styrt syklus. Innsett av to egg førstkommende fredag, hvis de overlever tining da.. Er det noen av dere som har blitt gravide ved fryseforsøk? Hører stadig at sjansen er mindre enn ved fersk.. Og har noen av dere testet ut akupunktur?
Ha en fin dag. :)

Du kunne uansett ikke satt inn et todagers og et femdagers samtidig ;)

Men vet om ei hvor de først tinte 2 dagers egget. Det overlevde ikke. Så da tinte de 5 dagers egget, og det ble satt inn noen dager etter.
Så det er jo en mulighet.
Kjekt å ha en ekstra mulighet hvis 2 dagers egget ikke overlever da :happy: Og veldig greit å ha to egg som er fryst på forskjellig dag med tanke på helg og at dette er forsøk i naturlig syklus.. Har alltid 24-25 dagers syklus, men el kan variere litt..

Hei jenter! :) Jeg holder på med fryseforsøk i styrt syklus. Innsett av to egg førstkommende fredag, hvis de overlever tining da.. Er det noen av dere som har blitt gravide ved fryseforsøk? Hører stadig at sjansen er mindre enn ved fersk.. Og har noen av dere testet ut akupunktur?
Ha en fin dag. :)
Jeg har blitt gravid ved fryseforsøk. Har en sønn på 3,5 år etter fryseforsøk.

Har brukt akupunktur ved begge de forsøkene jeg har blitt gravid.

Jeg har blitt gravid ved fryseforsøk. Har en sønn på 3,5 år etter fryseforsøk.

Har brukt akupunktur ved begge de forsøkene jeg har blitt gravid.
Tusen takk for svar! :) Tror jeg skal sjekke ut mulighetene for akupunktur i nærområdet.. Det skader jo absolutt ikke. :)

Hopper inn her etter enda et negativt forsøk i februar. Mensen kom i går kveld og snakket med klinikken i stad, de tviler på at vi rekker et forsøk til før påske, men det er jo verdt et forsøk. Gleder meg veldig til påskeferie, men kjenner det er utrolig teit at den må komme så tidlig i år :p Etter to negative frysforsøk har jeg nå blitt satt på estradot-plaster, noen som kjenner til eller har erfaring med det? :)

Hopper inn her etter enda et negativt forsøk i februar. Mensen kom i går kveld og snakket med klinikken i stad, de tviler på at vi rekker et forsøk til før påske, men det er jo verdt et forsøk. Gleder meg veldig til påskeferie, men kjenner det er utrolig teit at den må komme så tidlig i år :p Etter to negative frysforsøk har jeg nå blitt satt på estradot-plaster, noen som kjenner til eller har erfaring med det? :)
Jeg bruker noe lignende. Bare annet navn. Evopad. Min første gang på plaster og forsøk så har ikke noe erfaring med det.

Back
Topp