Det er bra, alt skal være bra og det blir baby! NemligSnakket med klinikken nå, kontroll til tirsdag, innsett av fryst blastocyst en av dagene 13-15 hvis alt ser greit ut med slimhinne og slikt, samt at egget må overleve tining.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra, alt skal være bra og det blir baby! NemligSnakket med klinikken nå, kontroll til tirsdag, innsett av fryst blastocyst en av dagene 13-15 hvis alt ser greit ut med slimhinne og slikt, samt at egget må overleve tining.
Så spennende! Blastocyst er jo kjempebra å ha på lurSnakket med klinikken nå, kontroll til tirsdag, innsett av fryst blastocyst en av dagene 13-15 hvis alt ser greit ut med slimhinne og slikt, samt at egget må overleve tining.
Lykke til Giraffen og Lykkelitenivf![]()

. Og etter som jeg har forstått så er blastocyster sterkere enn embryo.Jeg hadde fryseforsøk no. Satt in ett blasto for ca 2 uker sia og er gravidHei jenter!Jeg holder på med fryseforsøk i styrt syklus. Innsett av to egg førstkommende fredag, hvis de overlever tining da.. Er det noen av dere som har blitt gravide ved fryseforsøk? Hører stadig at sjansen er mindre enn ved fersk.. Og har noen av dere testet ut akupunktur?
Ha en fin dag.![]()
Enig med deg i forhold til progynova! Jeg har vært konstant kvalm og følt meg uvell.. Var hos legen på mandag og har høyt blodtrykk! Ble sykemeldt jeg også, så jeg kan fungere som mamma for jenta mi på 4. Jeg skal ha innsett av to egg om en times tid.. Wææ!Denne progynova altså. Hatt hodepine siden jeg startet på dem og er utrolig svimmel. Er sykmeldt slik at den lille energien jeg har igjen kan brukes på jenta mi. Veldig pessimistisk nå og redd for at alt er bortkastet fordi egget ikke overlever tining allikevel. Det gjorde det ikke sist, men da var det ikke blastocyst. Kanskje denne er sterkere da
Lykke tilEnig med deg i forhold til progynova! Jeg har vært konstant kvalm og følt meg uvell.. Var hos legen på mandag og har høyt blodtrykk! Ble sykemeldt jeg også, så jeg kan fungere som mamma for jenta mi på 4. Jeg skal ha innsett av to egg om en times tid.. Wææ!
Takk for oppmuntrende svar..Jeg hadde fryseforsøk no. Satt in ett blasto for ca 2 uker sia og er gravidjeg har hørt at sjansen er like stor som ved fersk forsøk hvis overlever optining..har ikke prøvd akupunktur...men lykke til i hvertfall
![]()
Tusen takk!Lykke tilat de må klore seg fast og bli der i 9 mnd
![]()
Lykke til og krysser for at den ikke blir positiv mandag eller tirsdag da, sånn som hos meg :/ med mindre du er et sted der de jobber helg.Ferdig med kontroll, alt så bra ut og eggløsning er ganske nærme mente hun legen så jeg måtte begynne å teste etter el i morgenSpent på når den kommer og om det klaffer slik at jeg får satt inn blastocyst
![]()
Takk takk, har heldigvis et todagers på frys å så det blir ikke avbrutt.. Men har mest lyst til å få satt inn blastocystLykke til og krysser for at den ikke blir positiv mandag eller tirsdag da, sånn som hos meg :/ med mindre du er et sted der de jobber helg.![]()
Ja det var deg det. Da er det jo ikke noe problemTakk takk, har heldigvis et todagers på frys å så det blir ikke avbrutt.. Men har mest lyst til å få satt inn blastocyst![]()
Jeg hadde også syyyykt ømme pupper på sprayenEn uke på spray i dag, føles ikke likt som de andre gangene. Har veldig ømme pupper, det er merkelig. Skulle så gjerne spole tiden litt fram nå!
Håper egget klarer seg! Og at formen din blir bedre snartDenne progynova altså. Hatt hodepine siden jeg startet på dem og er utrolig svimmel. Er sykmeldt slik at den lille energien jeg har igjen kan brukes på jenta mi. Veldig pessimistisk nå og redd for at alt er bortkastet fordi egget ikke overlever tining allikevel. Det gjorde det ikke sist, men da var det ikke blastocyst. Kanskje denne er sterkere da
Hehe, ja...det hadde virkelig vært noe!Jeg hadde også syyyykt ømme pupper på sprayenVi skulle hatt en fjernkontroll med hurtig-spoling
![]()