Nei, huff så leitIngen befruktning her...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, huff så leitIngen befruktning her...![]()
Ingen befruktning her...![]()
Så kjedelig :-( Sender deg en stor klemIngen befruktning her...![]()
Det var trist å høreIngen befruktning her...![]()
Sender deg en stor klem!! <3 håper virkelig du får nytt forsøk med bedre resultater, om det er det du ønsker selv! Veien til drømmen skal ikke være lett! Tenker på deg!Takk... Ikke noe annet å si en at dette er så jævlig dritt. 5 av 6 egg var modne, men det hjalp ikke. De gjorde IVF, sikkert siden det var det som ga embryo første runden. Får se hva legen sier i morgen. Kanskje de ikke vil gi oss flere offentlige forsøk for alt jeg vet med så dårlig resultat igjen. Får se hva veien bringer videre...
Takk... Ikke noe annet å si en at dette er så jævlig dritt. 5 av 6 egg var modne, men det hjalp ikke. De gjorde IVF, sikkert siden det var det som ga embryo første runden. Får se hva legen sier i morgen. Kanskje de ikke vil gi oss flere offentlige forsøk for alt jeg vet med så dårlig resultat igjen. Får se hva veien bringer videre...
<3 klemDa forlater jeg dere. Og forumet også for en stund. Riksen vil antageligvis ikke gi oss noen flere forsøk, de skulle diskutere på møte neste uke og si fra. Uansett må jeg gjøre en jobb med vekten før det er aktuelt eventuelt siden de ikke finner noe annet galt med oss.
Takk for støtten og lykke til til dere alle<3 Håper dere slipper å gå gjennom det samme.
Stor klem <3Da forlater jeg dere. Og forumet også for en stund. Riksen vil antageligvis ikke gi oss noen flere forsøk, de skulle diskutere på møte neste uke og si fra. Uansett må jeg gjøre en jobb med vekten før det er aktuelt eventuelt siden de ikke finner noe annet galt med oss.
Takk for støtten og lykke til til dere alle<3 Håper dere slipper å gå gjennom det samme.
Krysser fingrene for at gullegget er derFikk ut 4 egg i dag, litt skuffet kanskje, men vi trenger jo bare et gullegg![]()
Det skal være fire gullegg og da holder det i massevis! Skjønner skuffelsen da, man føler seg jo tryggere med flere. Men dette skal gå bra!Fikk ut 4 egg i dag, litt skuffet kanskje, men vi trenger jo bare et gullegg![]()