Takk for det! Nei, har bare vært i Trondheim jegSå syndkrysser alt jeg kan for at du lykkes på neste forsøk. Var det du som var i Ålesund forrige mandag kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det! Nei, har bare vært i Trondheim jegSå syndkrysser alt jeg kan for at du lykkes på neste forsøk. Var det du som var i Ålesund forrige mandag kanskje?
Samme fikk jeg. Og fikk en gutt og 6+1 med blasto nå som var fra samme uttak. Husker selv jeg ble skikkelig lei meg og skuffet. Men færre egg var bedre for meg i forhold til 1. Forsøk da jeg fikk ut 11 some endte med negativ forsøk og ingen egg som overlevde optinnig . Så krysse fingrene at det går braFikk ut 4 egg i dag, litt skuffet kanskje, men vi trenger jo bare et gullegg![]()
Ingen ble befruktet her dessverre.. :/Samme fikk jeg. Og fikk en gutt og 6+1 med blasto nå som var fra samme uttak. Husker selv jeg ble skikkelig lei meg og skuffet. Men færre egg var bedre for meg i forhold til 1. Forsøk da jeg fikk ut 11 some endte med negativ forsøk og ingen egg som overlevde optinnig . Så krysse fingrene at det går bra![]()
Åhh nei:/ så tristIngen ble befruktet her dessverre.. :/
Hei jenter!Til dere som har fått forsøket avbrutt eller fått negativ test: aldri gi opp!
Jeg har til sammen vært gjennom fem forsøk, lite for noen, mye for andre. Vi har ei herlig jente på 4 år, og nå ser det endelig ut som at vi får en (eller to) lillesøster eller lillebror.Vis vedlegget 166158
Øverste test fra i går
Nederste fra i dag tidlig![]()
Håper du får el innen mandag da, men kjekt å ha en plan b åHei dere. Må få eggløsning innen mandag hvis jeg skal rekke innsett før påske (tviler STERKT på at jeg rekker). Men har bestemt meg for å gjøre scratching om forsøket blir avbrutt denne mnd, så føler ikke jeg bare kaster vekk en mnd, heldigvis! Så enten så blir det innsett på fredag, eller så blir det scratching![]()
Hei jenter!Til dere som har fått forsøket avbrutt eller fått negativ test: aldri gi opp!
Jeg har til sammen vært gjennom fem forsøk, lite for noen, mye for andre. Vi har ei herlig jente på 4 år, og nå ser det endelig ut som at vi får en (eller to) lillesøster eller lillebror.Vis vedlegget 166158
Øverste test fra i går
GratulererHei jenter!Til dere som har fått forsøket avbrutt eller fått negativ test: aldri gi opp!
Øverste test fra i går
Så herligHei jenter!Til dere som har fått forsøket avbrutt eller fått negativ test: aldri gi opp!
Øverste test fra i går
Så spennendeJuhuu.. Då blir det innsett av 2egg på tirsdag.. Spennende..
Så spennendeJeg skal ha innsett av blastocyst på tirsdag hvis det overlever opptining
![]()
Krysser fingrene for deg.Innsett i dag om egget overlever. Nesten ikke sovet. Håper så inderlig det overlever :/
Innsett i dag om egget overlever. Nesten ikke sovet. Håper så inderlig det overlever :/
Lykke til <3Masse lykke til! Samme her også, innsett etter lunsj i dag. Krysser fingre for eggene våre ❤❤