Mars 2016

Fikk ut 4 egg i dag, litt skuffet kanskje, men vi trenger jo bare et gullegg :)
Samme fikk jeg. Og fikk en gutt og 6+1 med blasto nå som var fra samme uttak. Husker selv jeg ble skikkelig lei meg og skuffet. Men færre egg var bedre for meg i forhold til 1. Forsøk da jeg fikk ut 11 some endte med negativ forsøk og ingen egg som overlevde optinnig . Så krysse fingrene at det går bra:):)

Samme fikk jeg. Og fikk en gutt og 6+1 med blasto nå som var fra samme uttak. Husker selv jeg ble skikkelig lei meg og skuffet. Men færre egg var bedre for meg i forhold til 1. Forsøk da jeg fikk ut 11 some endte med negativ forsøk og ingen egg som overlevde optinnig . Så krysse fingrene at det går bra:):)
Ingen ble befruktet her dessverre.. :/

Hei jenter! :) Til dere som har fått forsøket avbrutt eller fått negativ test: aldri gi opp!

Jeg har til sammen vært gjennom fem forsøk, lite for noen, mye for andre. Vi har ei herlig jente på 4 år, og nå ser det endelig ut som at vi får en (eller to) lillesøster eller lillebror. ❤️
ImageUploadedByBV Forum1457774486.938915.jpg

Øverste test fra i går
Nederste fra i dag tidlig ❤️❤️

Hei jenter! :) Til dere som har fått forsøket avbrutt eller fått negativ test: aldri gi opp!

Jeg har til sammen vært gjennom fem forsøk, lite for noen, mye for andre. Vi har ei herlig jente på 4 år, og nå ser det endelig ut som at vi får en (eller to) lillesøster eller lillebror. ❤️ Vis vedlegget 166158

Øverste test fra i går

Gratulerer så mye, dette er så utrolig velfortjent. Om man bare hadde visst hvor mange forsøk man må gjennom for å se den positive testen, så hadde man jo gledelig gått gjennom det. Men det er usikkerheten som gjør en svak. Men utrolig godt å se at du har lykkes. Håper denne spiren(e) sitter til termin

Gratulerer icsihåp :)

Hei dere. Må få eggløsning innen mandag hvis jeg skal rekke innsett før påske (tviler STERKT på at jeg rekker). Men har bestemt meg for å gjøre scratching om forsøket blir avbrutt denne mnd, så føler ikke jeg bare kaster vekk en mnd, heldigvis! Så enten så blir det innsett på fredag, eller så blir det scratching :D

Hei dere. Må få eggløsning innen mandag hvis jeg skal rekke innsett før påske (tviler STERKT på at jeg rekker). Men har bestemt meg for å gjøre scratching om forsøket blir avbrutt denne mnd, så føler ikke jeg bare kaster vekk en mnd, heldigvis! Så enten så blir det innsett på fredag, eller så blir det scratching :D
Håper du får el innen mandag da, men kjekt å ha en plan b å :-)

Jeg har til sammen vært gjennom fem forsøk, lite for noen, mye for andre. Vi har ei herlig jente på 4 år, og nå ser det endelig ut som at vi får en (eller to) lillesøster eller lillebror. ❤️ Vis vedlegget 166158

Øverste test fra i går

Utrolig fortjent!! ❤

Øverste test fra i går
Så herlig :-) Gratulerer :D

Innsett i dag om egget overlever. Nesten ikke sovet. Håper så inderlig det overlever :/

Back
Topp