Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeInnsett mandag, gru-gleder meg![]()
Håper virkelig det!Det skal være fire gullegg og da holder det i massevis! Skjønner skuffelsen da, man føler seg jo tryggere med flere. Men dette skal gå bra!
Du får holde oss oppdatert på hvor mange som blir befruktetFikk ut 4 egg i dag, litt skuffet kanskje, men vi trenger jo bare et gullegg![]()
Det skal jeg gjøreDu får holde oss oppdatert på hvor mange som blir befruktet![]()
Det skal jeg gjøreDe ringer kun hvis ingen egg blir befruktet, innsett er forhåpentligvis tirsdag. Så håper jeg slipper den telefonen
![]()
Det er blastocyst de skal dyrke til, tenker de kan ringe i morgen eller mandag. Nervepirrende altsåJeg husker at jeg venta på telefon hele tiden. Fikk heldigvis vite antall. Seinere ved dyrking til blastocyst var det at de ringte om eggene sluttet å dele seg, og da fikk jeg hetta om noen ringte i det hele tatt![]()

Da får vi tenke på hverandre. Skal sette inn samme dagInnsett mandag, gru-gleder meg![]()
Så utrolig syndIngen egg ble befruktet her![]()
![]()
Så kjiptIngen egg ble befruktet her![]()
![]()
Nei nei så tristIngen egg ble befruktet her![]()
![]()
Ingen egg ble befruktet her![]()
![]()
Da får vi tenke på hverandre. Skal sette inn samme daglykke til
JaÅnei..så leit! Hvor holder dere til?
Ingen egg ble befruktet her![]()
![]()
Klem <3Ingen egg ble befruktet her![]()
![]()
Så syndJaSt.Olavs..
JaSt.Olavs..