Mandagsprat

Jeg er ingen ekspert, men kan det være virus? Det slår vel ikke ut på crp. Da simone var forkjøla tok vi hun til legen for hun var så tett og da sa de at det var veldig bra at vi kom og sjekket når vi var bekymret men at det nok var virus siden crp var ok.
Blir så irritert når jeg hører om behandlingen dere får hos lege/legesenter. Vi får alltid komme til og føles oss alltid velkommen. Når vi først er der så spør de om vi har det bra og om vi lurer på noe. Men når det er sagt så er det første legen/legesenteret jeg har likt og føler de tar meg skikkelig på alvor uansett om det er halsbetennelse, graviditet eller vondt i ryggen.

Kan jo hende, hører hun er litt tett i dag,kjøpt inn saltvannspray i dag, håper det kan hjelpe om det er nesen. Egentlig fornøyd med legen, men i dag synes jeg han var litt kjip.

Ikke sant! Vi reiser på torsdagen, på ettermiddagen heldigvis, det angrer jeg ikke på nå. Det er jo noen dager til, så hååååper noe har skjedd til da.
JA, er jo mange dager til! Og OM hun skulle fortsette slik på nettene der er det jo ingen krise, som jeg tenkte da Hermine hadde kolikk, at skrike gjør hun uansett så man kan liksågodt kose seg på dagtid på ferie ;) Reiste første gang til søstra mi da kolikken sto på som verst, og hun skreik jo uansett på kvelden så var deilig med litt miljøskifte i bæringa :p ;)

JA, er jo mange dager til! Og OM hun skulle fortsette slik på nettene der er det jo ingen krise, som jeg tenkte da Hermine hadde kolikk, at skrike gjør hun uansett så man kan liksågodt kose seg på dagtid på ferie ;) Reiste første gang til søstra mi da kolikken sto på som verst, og hun skreik jo uansett på kvelden så var deilig med litt miljøskifte i bæringa :p ;)

Det var tøft av deg:-) Jeg får ikke til å fungere jeg når det blir slik, uten søvn blir jeg helt handlingslammet, sint og lei meg. Men mye kan jo skje på noen dager, det må jo bare gå bedre nå siden det var så jæ... i natt :blob8

Prøv morsmelk i nesen her fungerer det mye bedre enn saltvann!
Håper formen hennes blir bedre! Ikke noe kjekt når det er slik...

Prøv morsmelk i nesen her fungerer det mye bedre enn saltvann!
Håper formen hennes blir bedre! Ikke noe kjekt når det er slik...

Det skal jeg gjøre:-)

Synes ikke saltvann hjalp o det hele tatt når Lillebror var skikkelig tett :( det fylte bare opp nesen.

Lurer på hva det er med mm som gjør det så effektivt:-)

Ja jeg og :-)

Nå er vi på toget, skal snart bytte i Oslo.
Blir sent før vi er hjemme så jeg er spent på om T sovner eller hva han gjør...
Foreløpig går alt knirkefritt :)

synes de er skummelt samkjørte disse unga våre :p ;) :eek: Merkelig for Emmeth har jo spist grøt fint hele tida da :confused: Virker ikke som om det spiller noen rolle hva hun får å spise, så lurer litt på om jeg rett og slett på prøve å kutte melk igjen og se om det kan hjelpe! Idag hadde hun spor av blod i bæsjen igjen :( :eek: Og hun har ikke fått noe med melk i, annet enn at vi har testa Althera, men den er jo melkefri! Så det må jo komme av kumelk i mm da o_O

Ja, synes det er helt sprøtt likt selv jeg o_O :eek:
Det har kommet en ny pakning av den Sinlac grøten og etter det har han begynt og reagere, mulig det bare er en tilfeldighet, men veit om en annen butikk der de selger den gamle, så skal dit i morgen og kjøpe, så skal jeg se om det er det samma i grøten! Emmeth sover VELDIG dårlig, sovet 2 timer i hele dag bare, og det er ikke nok :sad010 Har laget gulrotmos og gitt han idag og er nå igang med gulrot/blomkålsmos;) Han sov i 30 min nå, men er jo ingenting o_O
Gått i ett i hele dag. Sambo er nå kommet hjem :angel3 Så må pleie ha litt også<3 Hvordan har dagen gått med Hermine?

Det har kommet en ny pakning av den Sinlac grøten og etter det har han begynt og reagere, mulig det bare er en tilfeldighet, men veit om en annen butikk der de selger den gamle, så skal dit i morgen og kjøpe, så skal jeg se om det er det samma i grøten! Emmeth sover VELDIG dårlig, sovet 2 timer i hele dag bare, og det er ikke nok :sad010 Har laget gulrotmos og gitt han idag og er nå igang med gulrot/blomkålsmos;) Han sov i 30 min nå, men er jo ingenting o_O
Gått i ett i hele dag. Sambo er nå kommet hjem :angel3 Så må pleie ha litt også<3 Hvordan har dagen gått med Hermine?
Hvordan går det med mannen din da? typisk at ungen er i dårlig form/humør når samboeren din er operert! o_O Hermine er i strålende humør på dagtid, og har sovet rekordlang lur på nesten 2 timer, og to korte lurer. Så hun er i skikkelig godform på dagen, men natta har jeg ingen håp for, for å si det sånn! :oops: ;) :p
Ja du kan jo kjøpe den gamle pakken og sammenlikne innholdsfortegnelsene og se!

Bra alt gikk fint med mannen din:-) Spiser han mye fast føde til hvert måltid, og er en han veldig interessert i annen mat?

sender deg en god klem jeg! nesten så jeg hiver meg på fly for å komme å hjelpe deg ;) Men du har ikke vurdert å få besøkshjem for jentene ei helg i måneden eller lignende? For å få lada litt opp og kommet deg til hektene ;) Min mor har en liten gutt på 3 år på besøk hver 3. helg ;) Kommunalt tiltak som man får gjennom nav!

NEI, det kunne jeg ikke gjort, Neline er fullstendig avhengig av rutinene sine og at hu veit hva som skal skje hver dag. Bare det at jeg kom og henta henne idag og at vi måtte gå hjem det var nok til at hu blei gira og kranglete:( men har fått tilbud om at sambo sin pappa kan bo her og hjelpe til. Vil veldig gjerne kjøre meg fra og til bhge osv, så vurderer sterk og ta imot det tilbudet. Har store problemer med hoftene mine, da min bestefar og pappa har medfødt for små hofteskåler, noe jeg høyt sannsynlig har også.. Har hele tia trodd jeg har slitt med bekkenløsning etter Mathea sin fødsel men er nok den arvelige sykdommen, så skal undersøkes for det også, også brokk:D Det blir når sambo er ferdig med sitt da:) Men mange takk for tipset:D:D Du er nå herlig, kjære du<3<3<3<3

NEI, det kunne jeg ikke gjort, Neline er fullstendig avhengig av rutinene sine og at hu veit hva som skal skje hver dag. Bare det at jeg kom og henta henne idag og at vi måtte gå hjem det var nok til at hu blei gira og kranglete:( men har fått tilbud om at sambo sin pappa kan bo her og hjelpe til. Vil veldig gjerne kjøre meg fra og til bhge osv, så vurderer sterk og ta imot det tilbudet. Har store problemer med hoftene mine, da min bestefar og pappa har medfødt for små hofteskåler, noe jeg høyt sannsynlig har også.. Har hele tia trodd jeg har slitt med bekkenløsning etter Mathea sin fødsel men er nok den arvelige sykdommen, så skal undersøkes for det også, også brokk:D Det blir når sambo er ferdig med sitt da:) Men mange takk for tipset:D:D Du er nå herlig, kjære du<3<3<3<3

Så fint du kan få hjelp fra han, håper du tar i mot:-)

Hvordan går det med mannen din da? typisk at ungen er i dårlig form/humør når samboeren din er operert! o_O Hermine er i strålende humør på dagtid, og har sovet rekordlang lur på nesten 2 timer, og to korte lurer. Så hun er i skikkelig godform på dagen, men natta har jeg ingen håp for, for å si det sånn! :oops: ;) :p
Ja du kan jo kjøpe den gamle pakken og sammenlikne innholdsfortegnelsene og se!

Sambo sa nettopp han hadde sett etter og at det var forskjell, så vi skal kjøpe den gamle pakka på Coop marked i morgen, bare der de har den. Sikker på det er den det er noe med, for så lenge han fikk den andre gikk det strålende fint og han sov på natten også. Uff, har hu begynt og få blod i bæsjen igjen:(? Det må jo være noe med melken om og gjøre det da:(? Stakkars lille skatten! OI, da har hu jo sovet kjempegodt:D Sambo har det faktisk veldig bra denne gangen, men han får jo morfin preparater da:p

Bra alt gikk fint med mannen din:) Spiser han mye fast føde til hvert måltid, og er en han veldig interessert i annen mat?

Ja, han elsker mat, lille matvraket mitt. Hvordan gikk det med Anette hos legen?????

Ja, han elsker mat, lille matvraket mitt. Hvordan gikk det med Anette hos legen?????

Så bra, hun er blitt litt mindre interessert tøtta mi:)
Det var ikke ørebetennelse, men kunne godt hende det var en infeksjon, ingenting å gjøre med sa han enn å stå løpet ut. Nettopp lagt henne nå, våknet en gang nå, men sovnet av seg selv virker det som. Håper det blir en god og lang søvn på henne nå:)

Jeg har ukeshandla i ettermiddag! Lenge siden kjøleskapet var SÅ tomt for frukt og grønnsaker, men det er fordi jeg har kokt mos av så og si alt vi hadde:p
1363026277238.jpg

Sambo sa nettopp han hadde sett etter og at det var forskjell, så vi skal kjøpe den gamle pakka på Coop marked i morgen, bare der de har den. Sikker på det er den det er noe med, for så lenge han fikk den andre gikk det strålende fint og han sov på natten også. Uff, har hu begynt og få blod i bæsjen igjen:(? Det må jo være noe med melken om og gjøre det da:(? Stakkars lille skatten! OI, da har hu jo sovet kjempegodt:D Sambo har det faktisk veldig bra denne gangen, men han får jo morfin preparater da:p
Så merkelig! Lurer på hvilke endringer de har gjort som gjør at ham reagerer da! :confused: ville ha hamstra det de har av den gamle sorten da;) har til og med en pakke stående du kan få:p han blir sikkert mer vant når han er tilvendt på flere typer mat da! ;)

DET ville jeg takka ja til!!! ;) et ekstra sett hender er vel gull verdt! ;)

Back
Topp