Mammalivet med et lite hjerteplaster

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av XuperB, 26 Okt 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

For et nydelig sett! [emoji7] Masse lykke til med fødsel [emoji173]️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

• Liker Liker x 1
    Last edited: 8 Sep 2020
  3. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Ja, ikke sant! Og bare 2 ganger på en måned? Huff ... Sist jeg var innlagt så masa jeg meg til perm. hjemme selv om de egentlig ville beholde meg inne en eller to dager til. Første vi gjorde var å hente hundene. :p

Takk! :)

Takk! Og det teppet er skikkelig mykt og deilig også, og var morsomt å strikke. :)

Takk!

Takk!

Takk!:Heartred
    Vi får se da, hvor lang tid kroppen min trenger for å komme i gang. Og du kan jo fort plutselig starte du også hvert øyeblikk nå. Du har vel passert termindato?

:Heartred:Heartred

Takk! :Heartred

Tenkte å ta et siste bilde i morgen før vi drar inn til sykehuset. :)

I dag kjenner jeg det blir en skikkelig daffedag for min del. Støl i kroppen etter å ha krangla med ugress i går, og så våkna jeg 4 i natt og fikk ikke sove før over 6 igjen. Da sov jeg til gjengjeld til over 10, men kjenner jeg er trøtt allikevel. Greit å bruke siste dagen hjemme til hvile. Mannen derimot, går rundt seg selv og stresser over alt han ikke blir ferdig med. Og ingenting av det han stresser med å få ferdig er så veldig viktig egentlig, men han er vel i den modusen. Godt det ikke er han som skal føde tenker jeg. :knegg:

Eneste jeg skal gjøre er å legge på sengtøy på senga til lille, og sette ting på plass på/ved stellebordene/kommoden. Nå er alt stappa i posegreia babypakken fra rema1000 kom i. :p

4. ToKongler Glad i forumet

Ja jeg er 2 dager på overtid nå, lufta har gått helt ut av ballongen, og a mor har mista lysten til å gjøre noe :p hadde ikke gjort noe om fødselen hadde starta nå sånn plutselig, men jeg har mista trua nå... regner med å gå en uke over minst

5. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Skjønner du har mista trua! De dagene på overtid må føles skikkelig drøye. Glad jeg slipper!

6. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

7. Fladen20 Flørter med forumet

Flott strikk og nydelig farge!
    Lykke til:Heartblue

8. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Lykke til - gleder meg veldig til å høre hvordan det går fremover!

9. Wachita Elsker forumet Maiblomstene 2017 Sensommerbarna 2019

Lykke til! :Heartred

10. Murre Elsker forumet Snøfnuggene 2018

Masse lykke til med aller siste innspurt! :HeartredNå er lille dings her straks!:love017

11. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Gratulerer med 39 uker
    Nydelige klær.

Lykke til med igangsetting og fødsel!

12. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Kroppen pleier vel ofte å ville det motsatte enn hva vi vil virker det som. :p

Takk, begge to! :D :Heartred

Enda ikke kommet meg i seng, har vært trøtt i hele dag - men nå når kvelden kom så våkna jeg. Og uansett får jeg ikke sove før Dings har rast fra seg det verste av "kveldsraptusen", vært sånn ei stund. Og han kan holde det gående ei stund på kvelden/tidlig natt. Da det er mest bevegelse fra han, og ikke minst vondest.

13. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Om en dag eller to så savner du det litt..... Håper du får en fin fødselsopplevelse! Skal du på St olavs?

14. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Nja, jeg vet ikke helt jeg. Jeg syns egentlig det har vært litt stress med disse bevegelsene. Eller, det å skulle følge med på dem rettere sagt. Men godt mulig altså.

Nei, et hakk lengre nord. ;)

15. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Bare slo meg siden Siadle settes igang imorgen.

Ja, er et enormt ansvar å følge med på, litt mer kontroll på utsiden

16. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

17. Bobla Elsker forumet Tilgangsansvarlig Vårspirene 2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Masse lykke til! ❤️❤️

18. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Masse lykke til ❤️❤️ Nå er han her snart!!

19. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Masse lykke til i dag! [emoji173]

20. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Takk! :Heartred

Og et siste magebilde før han er ute, 39+2:

_20180604_103616.JPG

Magen har sunket litt siste uka. :p

• Hjertelig Hjertelig x 7

Del denne siden