Mammalivet med et lite hjerteplaster

For et nydelig sett! [emoji7] Masse lykke til med fødsel [emoji173]️
 
Verste med å være på sykehus er faktisk å være vekke fra hunden.. Sett han 2 ganger på 1 måned..

Lykke til, snart er han her :D

Ja, ikke sant! Og bare 2 ganger på en måned? Huff ... Sist jeg var innlagt så masa jeg meg til perm. hjemme selv om de egentlig ville beholde meg inne en eller to dager til. Første vi gjorde var å hente hundene. :p

Takk! :)

Så fint hentesettet ble! :) og det teppet så jo helt nydelig ut :love7

Takk! Og det teppet er skikkelig mykt og deilig også, og var morsomt å strikke. :)


Nydelig! Masse lykke til ❤️❤️

Takk!

Wow, så utrolig fint! :) Masse lykke til ❤️

Takk!

Det fine settet! :) flink du er! Masse masse lykke til med fødsel, jammen blir du ikke før meg likevel gitt! Håper alt går bra!

Takk!:Heartred
Vi får se da, hvor lang tid kroppen min trenger for å komme i gang. Og du kan jo fort plutselig starte du også hvert øyeblikk nå. Du har vel passert termindato?

Åh, nydelig! For en magisk tid du går i møte nå!

:Heartred:Heartred

For et nydelig sett! [emoji7] Masse lykke til med fødsel [emoji173]️

Takk! :Heartred

Vi må nesten få et siste magebilde, da? :D

Tenkte å ta et siste bilde i morgen før vi drar inn til sykehuset. :)




I dag kjenner jeg det blir en skikkelig daffedag for min del. Støl i kroppen etter å ha krangla med ugress i går, og så våkna jeg 4 i natt og fikk ikke sove før over 6 igjen. Da sov jeg til gjengjeld til over 10, men kjenner jeg er trøtt allikevel. Greit å bruke siste dagen hjemme til hvile. Mannen derimot, går rundt seg selv og stresser over alt han ikke blir ferdig med. Og ingenting av det han stresser med å få ferdig er så veldig viktig egentlig, men han er vel i den modusen. Godt det ikke er han som skal føde tenker jeg. :knegg:


Eneste jeg skal gjøre er å legge på sengtøy på senga til lille, og sette ting på plass på/ved stellebordene/kommoden. Nå er alt stappa i posegreia babypakken fra rema1000 kom i. :p
 
Ja jeg er 2 dager på overtid nå, lufta har gått helt ut av ballongen, og a mor har mista lysten til å gjøre noe :p hadde ikke gjort noe om fødselen hadde starta nå sånn plutselig, men jeg har mista trua nå... regner med å gå en uke over minst
 
Ja jeg er 2 dager på overtid nå, lufta har gått helt ut av ballongen, og a mor har mista lysten til å gjøre noe :p hadde ikke gjort noe om fødselen hadde starta nå sånn plutselig, men jeg har mista trua nå... regner med å gå en uke over minst

Skjønner du har mista trua! De dagene på overtid må føles skikkelig drøye. Glad jeg slipper!
 
Flott strikk og nydelig farge!
Lykke til:Heartblue
 
Lykke til! :Heartred
 
Masse lykke til med aller siste innspurt! :HeartredNå er lille dings her straks!:love017
 
Gratulerer med 39 uker
Nydelige klær.

Lykke til med igangsetting og fødsel!
 
Jeg ville gå på overtid jeg men kroppen ville det ikke sånn :hilarious:

Kroppen pleier vel ofte å ville det motsatte enn hva vi vil virker det som. :p

Masse lykke til med aller siste innspurt! :HeartredNå er lille dings her straks!:love017

Gratulerer med 39 uker
Nydelige klær.

Lykke til med igangsetting og fødsel!


Takk, begge to! :D :Heartred




Enda ikke kommet meg i seng, har vært trøtt i hele dag - men nå når kvelden kom så våkna jeg. Og uansett får jeg ikke sove før Dings har rast fra seg det verste av "kveldsraptusen", vært sånn ei stund. Og han kan holde det gående ei stund på kvelden/tidlig natt. Da det er mest bevegelse fra han, og ikke minst vondest.
 
Om en dag eller to så savner du det litt..... Håper du får en fin fødselsopplevelse! Skal du på St olavs?
 
Om en dag eller to så savner du det litt..... Håper du får en fin fødselsopplevelse! Skal du på St olavs?

Nja, jeg vet ikke helt jeg. Jeg syns egentlig det har vært litt stress med disse bevegelsene. Eller, det å skulle følge med på dem rettere sagt. Men godt mulig altså.

Nei, et hakk lengre nord. ;)
 
Nja, jeg vet ikke helt jeg. Jeg syns egentlig det har vært litt stress med disse bevegelsene. Eller, det å skulle følge med på dem rettere sagt. Men godt mulig altså.

Nei, et hakk lengre nord. ;)
Bare slo meg siden Siadle settes igang imorgen.

Ja, er et enormt ansvar å følge med på, litt mer kontroll på utsiden
 
Masse lykke til ❤️❤️ Nå er han her snart!!
 
Takk! :Heartred


Og et siste magebilde før han er ute, 39+2:


_20180604_103616.JPG

Magen har sunket litt siste uka. :p
 
Back
Topp