Mammalivet med et lite hjerteplaster

Skjønner det med filter på hundepass altså. Lykke til med testing av vogn i bil, best å oppføre seg når mannen vokter over deg.
 
Så bra at dere fant en løsning med hundepass som dere (du) er komfortabel med :)

Er du ferdig med å strikke hentesettet? Vet du la ut buksa, men kan ikke huske å ha sett jakken.

Jeg har etter mye frem og tilbake omsider fått begynt på mitt, så nå håper jeg bare at jeg ikke angrer på valget :p
 
Så bra at dere fant en løsning med hundepass som dere (du) er komfortabel med :)

Er du ferdig med å strikke hentesettet? Vet du la ut buksa, men kan ikke huske å ha sett jakken.

Jeg har etter mye frem og tilbake omsider fått begynt på mitt, så nå håper jeg bare at jeg ikke angrer på valget :p

Eeeehm ikke helt ferdig nei. :playful: Har begynt på rundfellingsdelen, har to fellinger igjen og så bare "sjarmøretappen", så blir ferdig før jeg settes i gang. Om han bestemmer seg for å komme de neste dagene derimot, så må det gjøres ferdig på barsel. :hilarious::hilarious:

Hva har du endt opp med da? :)
 
Eeeehm ikke helt ferdig nei. :playful: Har begynt på rundfellingsdelen, har to fellinger igjen og så bare "sjarmøretappen", så blir ferdig før jeg settes i gang. Om han bestemmer seg for å komme de neste dagene derimot, så må det gjøres ferdig på barsel. :hilarious::hilarious:

Hva har du endt opp med da? :)
Da er du jo snart i mål da :) men som du sier får det i verste fall fullføres på barsel :hilarious:
Endte opp med jenteversjonen av minstenjakken, for jeg synes rett og slett flettene er mye finere enn gutteversjonen med perlestrikk. I tillegg blir det en egen variant av gullungen-romperen, hvor jeg legger til samme flettemønster som på jakka både på forstykket og på siden av beina.
 
Da er du jo snart i mål da :) men som du sier får det i verste fall fullføres på barsel :hilarious:
Endte opp med jenteversjonen av minstenjakken, for jeg synes rett og slett flettene er mye finere enn gutteversjonen med perlestrikk. I tillegg blir det en egen variant av gullungen-romperen, hvor jeg legger til samme flettemønster som på jakka både på forstykket og på siden av beina.

Ja, nærmer seg :) Fikk ikke strikket så mye i går, men satser på at jeg har litt mer ro i kropp og hode i kveld. :p Har strikka litt nå på formiddagen også. Så blir nok ferdig, for det blir nok kke fødsel i dag heller, og neppe i morgen.

Det tror jeg blir bra! :)
 
er det nå jeg skal begynne å spørre hver dag om det er fødsel på gang eller?
 
er det nå jeg skal begynne å spørre hver dag om det er fødsel på gang eller?

Du ville ikke vært den første. Eller, folk pakker det inn i "hvordan går det". :p Men nei, ingen fødsel i sikte. Er jo enda 12 dager til termindato, og om jeg slekter på samtlige i familien på mammas side så er det overtid som er tingen. :p

Trodde nesten den skulle starte i natt eller i løpet av morgentimene, men det var kun litt magetrøbbel. Like greit egentlig, mannen har bursdag i dag og de kan godt få ha hver sine dager. :)

Herregud, tenk at det er så kort tid igjen - l y k k e!

Ja, bare 4 små dager til igangsettelse! :wideyed:




Ble ei veldig kort natt her. Sleit først med å sove pga Dings hadde rave-party. De siste kveldene så har han holdt det gående lenge, og ikke minst voldsomt. Syns det er helt greit, for da kjenner jeg at alt fortsatt er tipptopp, men det gjør jo at jeg sjelden sovner før han roer seg i 1-tida. Men, nå i natt så ble klokka over 3 og vel så det, ble akutt dårlig i magen. I tillegg så har melka sånn smått begynt å komme, så jeg ble litt :eek: om fødselen muligens hadde tenkt å starte. Vanskelig å sove da gitt! :p Men neida, var bare et lite "skremmeskudd".
 
Veldig godt med hver sine dager ja.

Mente egentlig litt ift det du sa om strikkingen og sånn altså. De som maser flere ganger om dagen er fryktelig irriterende. Man gir jo beskjed når noe skjer/har skjedd liksom. Så om du ikke hører noe er alt normalt...
 
Veldig godt med hver sine dager ja.

Mente egentlig litt ift det du sa om strikkingen og sånn altså. De som maser flere ganger om dagen er fryktelig irriterende. Man gir jo beskjed når noe skjer/har skjedd liksom. Så om du ikke hører noe er alt normalt...

Ja, mannen ønsker i alle fall det - og han får nok ønsket oppfylt slik det ser ut nå ja. :)

Mhm. :)

Så lenge de pakker det inn i å spørre hvordan det står til med meg går det egentlig bra enn så lenge, men spør de direkte om jeg har født enda blir jeg litt oppgitt. :p Heldigvis ikke så mange enda som maser, men det begynner å komme litt meldinger her og der ja. Som om vi glemmer å fortelle det liksom. :p
 
Jepp. Dere tenkte å holde det skjult tenker jeg.

Rart hvordan det kan virke som «alle» tror det..
 
Haha, må bare le her, hver dag i Bhg ser de like forbauset på meg og sier «neimen går du her enda?» får lyst til å svare, Neida! Det gjør jeg ikke vettu! :p
Og mamma som sier at jeg IKKE må fortelle henne det før fødselen er overstått fordi hun ikke orker å vite om at jeg har det vondt, ringer meg daglig for å spørre om noe skjer :p
 
Dagene går altså så fort! Rart det, trodde det skulle gå saktere nå på slutten. Men har vel mye å si at formen er så fin, været er bra og vi har ordna oss me litt prosjekter.

Er 39+0 idag, og nå er det snart bare en dag igjen til igangsetting. :wideyed: Hvor har de siste ukene tatt veien??

La siste hånd på hentesettet idag, det vil si damping og at jeg ordna snorer til sokkene. Så nå er fødebagen endelig komplett. :hilarious:

_20180602_223815.JPG
 
Verste med å være på sykehus er faktisk å være vekke fra hunden.. Sett han 2 ganger på 1 måned..

Lykke til, snart er han her :D
 
Så fint hentesettet ble! :) og det teppet så jo helt nydelig ut :love7
 
Det fine settet! :) flink du er! Masse masse lykke til med fødsel, jammen blir du ikke før meg likevel gitt! Håper alt går bra!
 
Back
Topp