Mammalivet med et lite hjerteplaster

Så fin den ble :D ❤️

Takk! :D

Lykke til i morgen! :)

Takk!

Fine buksa.
Lykke til imorgen

Takk. :)

Men i alle dager da! Først vil de ikke diskutere igangsetting "så tidlig", og når de først tar diskusjonen så har de ikke svangerskapsleger tilgjengelig for samtale før to uker etter termin?! Makan :shifty: skjønner godt at du fikk en reaksjon etter den runden der. Lykke til i dag, godt du får snakket med en av legene du stoler på :)

Og buksa ble kjempefin!

Ja, det er jo litt håpløst, og jeg er så lei av timesystemet til sykehuset. Blir godt å slippe det!

Takk! :D

Takk. :D
Lykke til i dag. [emoji173]

Takk. :)
 
Håper det har gått fint idag
 
Det gikk veldig fint. :) Hadde en fin prat om igangsettinga og hun skjønte det ble litt kaos i hodet mitt, fikk også vite hvilken lege som er satt opp på lista jeg er på på ø-hjelp på fredag (vekstkontrollen tas da, tok ikke noe i dag siden det bare er litt over ei uke siden sist). Det er en av de som er på OK-lista mi, ikke favoritt men ei veldig flink og ryddig ei.

Blir satt i gang 4. juni om ikke noe skjer av seg selv innen den tid, og det blir vel mest sannsynlig ballong i starten. :) Legen i dag sa hun dessverre er på ferie den uka jeg settes i gang, så hun håpte jeg kom inn av meg selv før den tid så hun fikk hilst på. :p

Fikk også en sniktitt på Dings igjen, og vi var på OUL-rommet som har best "foreldreskjerm" så vi fikk sett godt på han også. Han lå og forsøkte å sutte på tommelen. Skikkelig suttebevegelser i bollekinnene og fingrene oppe i fjeset. :p Hun tok en kjapp doppler også på blodgjennomstrømning og den var fortsatt fin, morkaka så normal ut og i det hele tatt. Han så i det hele tatt sunn og frisk ut fortsatt, og det stemmer også med hvordan jeg føler det.


Så i dag ble en fin dag ja! Vi har også vært og handlet inn maling til den veldig stygge stua vår, så nå blir det fresht og fint her. Permisjon min starter jo nå så jeg må jo ha noe å gjøre. :p Ikke at jeg får gjøre så voldsomt mye, men litt maling er lov. Tror veggene er veldig lettmalte i alle fall, og malinga er snill. Jeg har mast om maling av stua i ei evighet, og endelig har jeg fått mannen med på laget, for han ser at vi får ikke råd til å skifte vegger med det første uansett. Det er fint at menn også får et snev av redebyggingsbehov, får jo gjort masse her hjemme nå jo! :p
 
Så bra ❤️
 
Så deilig med en dato å forholde seg til. Det er jammen ikke mange dagene til heller. [emoji4]

Og redebygging er digg å komme i gang med, her er ikke mannen så aktiv, men trettenåringen derimot, HUN redebygger hun! Og fokuserer på alt som er uviktig, akkurat som mora. Rydda i bokhylla mens jeg vaska _inni_ skapene på badet. [emoji23]
 
Så deilig med en dato å forholde seg til. Det er jammen ikke mange dagene til heller. [emoji4]

Og redebygging er digg å komme i gang med, her er ikke mannen så aktiv, men trettenåringen derimot, HUN redebygger hun! Og fokuserer på alt som er uviktig, akkurat som mora. Rydda i bokhylla mens jeg vaska _inni_ skapene på badet. [emoji23]

Så herlig! :knegg:
 
37+0 i dag, og bare 16 dager til jeg blir igangsatt om ikke noe skjer av seg sjøl før den tid. :)

Formen er fortsatt fin, men er litt trøtt i dag. Litt utladet etter tullet på onsdag + timen i går tenker jeg, og så drømte jeg mye i natt. Alt fra å rømme fra flodbølge til at jeg var i fødsel. Blir trøtt av sånt.

Dagen har blitt brukt til å klippe noe gress, og rydde og ordne litt her og der. Mannen har sparklet på stua, så i morgen skal første strøket i spisestuedelen males. Han har også malt noen vinduer oppe. Svigermor var innom og vasket vindu for oss, snille henne. Det er sånt arbeid jeg ikke klarer for det blir for mye vridning på bekkenet. Jeg gikk etter gressklipperen på den delen av tomta som er relativt slett,det fikser bekkenet greit. :p

Det er altså full redebyggemodus her, spesielt på mannen, spent på hva vi klarer å ro i havn før Dings melder sin ankomst (eller blir kasta ut hehe). Bare stua blir ferdigmalt skal jeg være glad, for den er virkelig stygg og fæl nå. Gusten gråfarge med noe grønnskjær i, og mye spikerhull og flekker. Er ikke vegger som tåler så mye så om en ser for hardt på de så blir det bulk. :p

Sånn ellers er vel i grunn alt på plass til baby, tror jeg da. Oppdager sikkert noe som mangler etterhvert, men det viktigste er på plass.
 
Tenk at det bare er 16 dager(+så lang tid fødinga tar) igjen! Det er jo helt fantastisk :D Nå må du bare prøve å få dagene til å fly kjappest mulig! Skal du noe mer på sykehuset eller blir neste gang igangsetting?
 
Tenk at det bare er 16 dager(+så lang tid fødinga tar) igjen! Det er jo helt fantastisk :D Nå må du bare prøve å få dagene til å fly kjappest mulig! Skal du noe mer på sykehuset eller blir neste gang igangsetting?

Tror ikke det blir noe problem å få tida til å fly, jeg har enda noe igjen å strikke på hentesettet (halve jakken + sokker), maling av vinduskarmer og slikt småplukk som jeg kan gjøre osv. Er vel mer at det nesten går for fort nå. :hilarious::D

Skal ha en vekstkontroll til nå fredag som kommer. :)
 
Gratulerer med 37 uker, permisjonsstart og fin samtale og sjekk igår.
 
Tror ikke det blir noe problem å få tida til å fly, jeg har enda noe igjen å strikke på hentesettet (halve jakken + sokker), maling av vinduskarmer og slikt småplukk som jeg kan gjøre osv. Er vel mer at det nesten går for fort nå. :hilarious::D

Skal ha en vekstkontroll til nå fredag som kommer. :)
Heldig som klarer å få tiden til å fly! Her er det også nok å gjøre, men kroppen er ikke med på noe som helst etter at hun sank ned i bekkenet, så hver dag en er tålmodighetsprøve, og møtes med et ønske om at fødselen starter idag!
 
2 uker bare :eek: Det kommer til å gå sååå fort!
Håper virkelig vi får se den lille når den kommer ut :Heartbigred
 
Gratulerer med å ha passert 37 uker! :D Tenk at lille Dings ikke lenger regnes som prematur, uansett om han velger å komme nå eller om han venter til du blir igangsatt :)
 
Glemte helt å svare her inne etter all innloggingsproblemene. :p Nå funker forumet i firefox i alle fall, litt kjedelig de dagene jeg ikke kom meg inn i det hele tatt. :p

Takk for ny uke gratulasjoner (og i morgen bikker jeg jo enda ei ny uke!). I dag er det siste vekstkontroll, og siste samtale med jordmor før fødsel. Jeg regner i alle fall med at jordmor ikke vil ha meg inn i løpet av neste uke, når jeg skal settes i gang på mandag, om alt er som det skal være med BT og urin etc.

Heldig som klarer å få tiden til å fly! Her er det også nok å gjøre, men kroppen er ikke med på noe som helst etter at hun sank ned i bekkenet, så hver dag en er tålmodighetsprøve, og møtes med et ønske om at fødselen starter idag!

Kroppen her har vært merkelig samarbeidsvillig siste ukene, bare bekkenet som begrenser meg noe. Ikke vært for at det er kranglete så hadde stua vært ferdigmalt nå f.eks. :p Veldig takknemlig for at det er sånn, og at jeg ikke har massevis av plager nå på slutten.

2 uker bare :eek: Det kommer til å gå sååå fort!
Håper virkelig vi får se den lille når den kommer ut :Heartbigred

Jaaa, bare 10 dager igjen nå!

Kommer muligens et lite bilde en veldig snartur. :p


Tenk at det bare er 16 dager +- til han er her! :) Hvordan ligger dere an med tanke på navn?

Jeg håper også vi får se et bilde av han etter hvert! :)

Ehm vi ligger vel egentlig ganske dårlig an med navn enda. Blir hetende Dings tenker jeg! :hilarious:
 
Back
Topp