Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin den ble
Lykke til i morgen!
Fine buksa.
Lykke til imorgen
Men i alle dager da! Først vil de ikke diskutere igangsetting "så tidlig", og når de først tar diskusjonen så har de ikke svangerskapsleger tilgjengelig for samtale før to uker etter termin?! Makan skjønner godt at du fikk en reaksjon etter den runden der. Lykke til i dag, godt du får snakket med en av legene du stoler på
Og buksa ble kjempefin!
Lykke til i dag. [emoji173]
Hva er termindatoen igjen?
Så deilig med en dato å forholde seg til. Det er jammen ikke mange dagene til heller. [emoji4]
Og redebygging er digg å komme i gang med, her er ikke mannen så aktiv, men trettenåringen derimot, HUN redebygger hun! Og fokuserer på alt som er uviktig, akkurat som mora. Rydda i bokhylla mens jeg vaska _inni_ skapene på badet. [emoji23]
Tenk at det bare er 16 dager(+så lang tid fødinga tar) igjen! Det er jo helt fantastisk Nå må du bare prøve å få dagene til å fly kjappest mulig! Skal du noe mer på sykehuset eller blir neste gang igangsetting?
Heldig som klarer å få tiden til å fly! Her er det også nok å gjøre, men kroppen er ikke med på noe som helst etter at hun sank ned i bekkenet, så hver dag en er tålmodighetsprøve, og møtes med et ønske om at fødselen starter idag!Tror ikke det blir noe problem å få tida til å fly, jeg har enda noe igjen å strikke på hentesettet (halve jakken + sokker), maling av vinduskarmer og slikt småplukk som jeg kan gjøre osv. Er vel mer at det nesten går for fort nå.
Skal ha en vekstkontroll til nå fredag som kommer.
Heldig som klarer å få tiden til å fly! Her er det også nok å gjøre, men kroppen er ikke med på noe som helst etter at hun sank ned i bekkenet, så hver dag en er tålmodighetsprøve, og møtes med et ønske om at fødselen starter idag!
2 uker bare Det kommer til å gå sååå fort!
Håper virkelig vi får se den lille når den kommer ut
Tenk at det bare er 16 dager +- til han er her! Hvordan ligger dere an med tanke på navn?
Jeg håper også vi får se et bilde av han etter hvert!