Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det har gått bra idag
33 uker! så herlig! Nå er du snart i mål!
Får håpe det da. Hvis ikke får du spørre om å få en avklaring, at du trenger å ha en plan for å holde nervene i sjakk. Eller noe sånt noe...
Ja, avklaring må jeg ha snart. Syns jeg har vært særdeles tålmodig, og merkelig nok hatt nervene rimelig under kontroll siste tiden. Det var helt pyton frem til jeg bikka uke 30 egentlig, og siden da så har jeg vært rimelig rolig. Selvsagt hatt et par dager hvor jeg har vært mer bekymra enn andre, men de har vært ganske få nå siste ukene. Jeg ser lys i enden av tunnelen, og denne gangen tror jeg ikke det er et tog.
33+4 - i dag kom det pakke fra HM, med noen cardigans og en singlet til meg blant annet. To av de cardigans-ene skal i fødebagen + singleten. Så da skal jeg vel snart begynne å pakke på den da, og ikke bare snakke om det. Føler ikke jeg har det så travelt, jeg tviler på det skjer noe før tiden så akkurat fødebagen har jeg ikke begynt å stresse med enda. Ikke har senga kommet opp enda heller, men der er det mannen som er treg. Jeg kan ikke akkurat slepe den ned fra loftet sjøl i min tilstand. Eller jeg kan vel i teorien, men da får jeg sånn kjeft etterpå. Særlig siden jeg garantert hadde kommet til å skade meg på noe vis i forsøket. Det er bratt trapp og lita åpning.
Og så har jeg kommet i gang med hentesettet (buksa jeg begynte på som skulle bli hentesett ble alt for svær og blir heller høstbukse, sånn kan det gå når en bruker annet garn og ikke driver med prøvelapp ), og godt er det for det kommer til å ta litt tid. Bittesmå pinner jo! Jeg som den siste tiden har strikka på en genser med pinne 5, og nå strikker med 2,5. LITT forskjell. Strikker i denne fargen:
Tror det blir kjempefint med hvit strømpebukse og hvit langermet body til. Og det er denne jeg har begynt på:
For et nydelig sett
Nydelig sett[emoji7] Kan jeg spørre om hvor jeg finner oppskriften? Er den vanskelig for en veldig nybegynner tror du?[emoji85] (jeg har foreløbig bare strikket et par babytepper!)
Noe så nusselig! Så gøy med noe egetstrikka til babyen, jobber med en romper sjøl, håper jeg rekker å bli ferdig, har jo aldri tid til å strikke
Jeg falt pladask for det, og perfekt til sommerbaby.
Her er oppskriftsheftet. Tror den skal være grei for nybegynnere også, er bare rett og vrang + økninger. Skal være trykknapper mellom beina, så en strikker i et stykke oppover.
Jeg skal ikke strikke jakken, men heller ta en jakke med hullmønster som er litt svalere.
Tusen takk! Må se om dette er en mulighet[emoji12][emoji120]
Jeg venter på pakke fra Ellos, med sykehusklær til mannen. Han synes jeg er sprø, men de klærne han har er kanskje behagelige, men jeg skal jo vise meg sammen med han også. [emoji23]
Jeg har allerede pakket ned mine klær i bagen, og en god del av lillebror sitt. Tenk at man har kommet så langt at man faktisk må tenke på den der bagen! [emoji85]
Nydelig hentesett. [emoji173]
Hurra for 34 uker!
(Om ikke mannen tar til fornuft og setter opp den sengen ennå så får vi sende én av oss forumdamene for å enten kjefte på han eller gjøre det for deg )
Ja, hurra! Nå er det jo kommet såpass langt at om han skulle melde sin ankomst så er det nesten ikke noe stress. Ikke ønskelig, selvsagt, men er jo "bare" siste oppfeitinga som mangler nå. Rart å tenke på.
Jeg tenker jeg på mandag går opp på loftet og begynner å lempe på eska sjøl, da får han vel fart på seg.
Rart hvor tidlig de er relativt ferdige