Mammalivet med et lite hjerteplaster

Så bra at de teknikkene du lærte kan komme til nytte nå også. Forhåpentligvis får du mindre og mindre bruk for dem fremover :) Jeg har aldri hatt hund selv, men hvis den helgen jeg passet valpen til svigers var representativ for hvor mye arbeid det er så skjønner jeg godt at hun ikke gir deg så mye tid til å gruble :p

Det kan være endel jobb ja, særlig i starten når de må ut type 2-4 ganger i timen for å tisse, biter på alt osv. :p Men det er lettere når en har vært igjennom noen valper, og så har jeg en voksen hund som er flink til å leke med henne - så da får jeg litt pause, men har til tider vært en smule travelt ja! Vi har også muligheten til å bare slippe henne løs rett ut døra her, det letter mye. Akkurat nå ligger hun i armkroken min da, så er mye kos også. :Heartred Hun foretrekker at jeg har hjemmekontor for det har blitt litt trangt oppi kontorstolen min. Mye bedre her i sofaen. :hilarious:

Det kan være endel jobb ja, særlig i starten når de må ut type 2-4 ganger i timen for å tisse, biter på alt osv. :p Men det er lettere når en har vært igjennom noen valper, og så har jeg en voksen hund som er flink til å leke med henne - så da får jeg litt pause, men har til tider vært en smule travelt ja! Vi har også muligheten til å bare slippe henne løs rett ut døra her, det letter mye. Akkurat nå ligger hun i armkroken min da, så er mye kos også. :Heartred Hun foretrekker at jeg har hjemmekontor for det har blitt litt trangt oppi kontorstolen min. Mye bedre her i sofaen. :hilarious:
Å, så koselig da :Heartred Det er mye selskap i kjæledyr. Mannen min reiser en del i forbindelse med jobb, og etter vi fikk katt føler jeg meg likevel ikke alene når han er bortreist :)

Ja, veldig! :Heartred

Takk. :) Det er veldig vanskelig å kaste vekk katastrofetankene. For de kommer slengende over meg med jevne mellomrom, og det er ikke til å unngå heller. Lærte litt teknikker da jeg gikk i samtaler etter dødfødselen, og bruker det for alt det er verdt nå. Vet hvor fryktelig tungt det er når det negative tar overhånd, så her forebygges det for harde livet. Og så må jeg bare si at å kjøpe valp nå rett før jul var et skikkelig godt sjakktrekk altså. Hun bringer inn mye glede + at jeg ikke alltid har tid til å gruble så mye. Og når jeg da får litt ro til å sitte med strikkinga så orker jeg ikke gruble. Da er det nok for hjernen å følge med så jeg ikke strikker feil. :hilarious:

Åh, garn på blå resept hadde vært noe det. :Heartred:Heartred
Både garn og valp burde vært på blå resept høres det ut som...

Hei :Heartred
Hvordan føler du deg om dagen?
:Heartblue

God helg

Hei :Heartred
Hvordan føler du deg om dagen?
:Heartblue

Hei! Litt variabel - men for det meste går det bedre enn forventa. Fyller opp dagene godt da, så rekker ikke grubling. I dag f.eks. har vi vært på roadtrip hele dagen, samboeren, bikkjene og jeg. :p Og nå er jeg så trøtt at øya går i kryss, så skal finne senga og regner med jeg slokner som et lys. :)

Takk som spør. :Heartred

God helg! :Heartred

Ehm ja, og jeg er 23+0 i dag!! :D Det får være dagens oppdatering, har vært på farten i hele dag og etter at vi kom hjem ikveld har internettet vært helt håpløst så noe lengre innlegg enn dette blir det ikke. :knegg:

Gratulerer så mye med 23 uker. Det er en stor og viktig milepæl for nå har lillebror en sjanse utenfor magen. Men han skal være der lenge enda altså.
Sov godt og ta det med ro idag

Hurra for 23 fullgåtte :D God morsdag til fineste deg, ikke mange månedene igjen til juni ❤️

Hipp hurra for 23 uker!

Gratulerer med 23 uker! :) selv om lillegutt skal være inne i magen i mange, mange uker enda så er det jo en fantastisk milepæl at han nå har mulighet til å overleve utenfor magen også.

Gratulerer så mye med 23 uker. Det er en stor og viktig milepæl for nå har lillebror en sjanse utenfor magen. Men han skal være der lenge enda altså.
Sov godt og ta det med ro idag

Det er en milepæl, javisst. Men jeg syns det er litt større om ei ukes tid når sjansen er på rundt 50% om de skulle bli født. Hver uke som går nå blir egentlig en milepæl sånn sett, og jo lengre en kommer jo bedre. :)

Hurra for 23 fullgåtte :D God morsdag til fineste deg, ikke mange månedene igjen til juni ❤️

Takk! :Heartred Nei, juni er ikke lenge til egentlig. Og jeg blir kanskje satt i gang i uke 38 (ikke snakket så mye om det enda) og det er jo i slutten av mai det. :)

Hipp hurra for 23 uker!

:Heartred

Gratulerer med 23 uker! :) selv om lillegutt skal være inne i magen i mange, mange uker enda så er det jo en fantastisk milepæl at han nå har mulighet til å overleve utenfor magen også.

Takk! :Heartred

Helga fløy virkelig avgårde, så har knapt fått lest her inne. Liker når dagene går så fort altså! Og i dag kom det påminnelse-sms fra sykehuset om timen min på torsdag. Når den sms-en kommer så kjenner jeg at det er jo virkelig ikke lenge til vi får en ny status på lille dings. Kjenner det kribler litt, håper alt ser tipptopp ut. Han kan gjerne være over snitt også, det gjør ingenting. Dog tviler jeg på det, for både mamma og søsterens to første var under 3000 (og de over termin). Mammas tre neste var fra 3500 og oppover da, men. Ja, og samboeren min var heller ikke så stor - hverken han eller broren. Satser mest på at lille dings følger kurven sin, tryggere å håpe på det enn at han skal være over snittet. :p

23+2 i dag, og da er det bare:
3 dager til vekstkontroll
4 dager til jeg skal til fastlegen
5 dager til 24+0
20 dager til det er 100 dager igjen
32 dager til 3. trimester
OG 120 dager til termin.

Da teller vi ned til mai/juni ❤️

Masse å telle ned til.
Det beste er at han følger sin egen kurve, og så er det artig å se hvordan det er ift familien

Så spennende med ny vekstkontroll snart :) Det er alltid stas med en liten titt, selv om det også alltid er litt skummelt i forkant.

Håper du har en god dag idag

Så spennende med ny vekstkontroll snart :) Det er alltid stas med en liten titt, selv om det også alltid er litt skummelt i forkant.

Spennende. Og veldig skummelt. Syns egentlig denne første er skumlest, for når jeg har kommet til uke 28 og seinere så er det så mye større sjanse for at det går bra om han må ut før tiden.

Håper du har en god dag idag

Takk! Vært litt begge deler, men ikke noe angst i forhold til graviditeten - bare vanlig dagligdagse greier og at jeg var litt hormonell (av typen suuur) i morges. :p

Gratulerer med uke 23 og lykke til på neste kontroll :)

Takk!

Var og leverte bil til fiksing i dag, og det ble sagt mellom en halvtime og en time. Jeg kom tilbake etter halvannen time, og fikk beskjed om at det fort kunne ta en time til. Hurra! Så jeg har tråkket rundt på kjøpesenter i tre timer, kan tro bekkenet og ryggen min er fornøyd med meg. :hilarious: Satt meg ned titt og ofte, men. :p

Fikk shoppet bittelitt til lille Dings også, skal laste opp et bilde etterpå. Nå skal jeg kaste meg over mat! :)

Så søt shopping.
Huff, ta vare på deg selv nå. Må være sliten etter tre timer på kjøpesenter....

Så søt shopping.
Huff, ta vare på deg selv nå. Må være sliten etter tre timer på kjøpesenter....

Jeg klarte ikke å gå fra det, spesielt ikke den bodyen i midten. :D

Ikke så sliten egentlig, var det der og da og hadde ganske vondt. Nå kjenner jeg ikke noe til det, men jeg sitter i go-kroken min i sofaen. :p

Jeg er straks i havn med byssanlullteppet fra klompelompe:
27752022_10155877829530630_230332525393536131_n.jpg

Mangler fire mønsterrapporter og selvsagt perlestrikkanten på toppen. Strikker perlestrikk på 10 masker på hver side, så kanten er grei på langsiden også etterhvert som arbeidet skrider frem.

Og så skal jeg snart begynne på beina på lillemor-buksa jeg strikker i gave til ei venninne. Den blir så søøøøt! :D Og jeg elsker fargen, og garnet. Er Sandnes Duo så blanding av merinoull og bomull. Superdeilig. :)
27657917_10155877829690630_4967936579848830634_n.jpg

Back
Topp