Maitråden

Det ble ikke bra til svigermor kom. Langt derfra. Og det 34 på en måte greit nok. Hun har et rothus selv. Svigerfar og samboeren har et sånt nærmest prikkfritt hjem. Jeg har litt lyst å ikke ha skitne sokker i sofaen, et gulv som ikke ble støvsuger til svigermor kom og ikke etter heller, kjøkkenbenken full og badet i kaos. Gjesterommet er ikke mulig å få ryddet, det tar ei ferieuke og en container. Men sånn litt må tas.

For her er fakrisk helt hørt rett ille. Helt sant.
Slik er det dessverre tidvis hos oss også :(

Slik er det dessverre tidvis hos oss også :(
Det er på en måte nesten standard hos oss. Kriserydding er visst måten vi gjør det på. Nesten.

Jaja. Vi har da er par dager på oss så det skal bli bedre. Badet skal jeg få ryddet og vasket, kjøkkenet også tenker jeg.

Hele svigerfar-familien har ikke vært her siden minstemor ble døpt tror jeg. Svigerfar og ungene var her vel en helg mellom vår og deres høstferie et år, han skulle på klassefest så ungene var her ;)

Det er på en måte nesten standard hos oss. Kriserydding er visst måten vi gjør det på. Nesten.

Jaja. Vi har da er par dager på oss så det skal bli bedre. Badet skal jeg få ryddet og vasket, kjøkkenet også tenker jeg.

Hele svigerfar-familien har ikke vært her siden minstemor ble døpt tror jeg. Svigerfar og ungene var her vel en helg mellom vår og deres høstferie et år, han skulle på klassefest så ungene var her ;)
Du skulle sett stuen vår nå :P
Skal få ryddet nå som det er lang weekend...

Har aldri sett The Big Bang Teori før.
Ble sittende å se en episode nå.
Den første episoden jeg noen gang har sett.
Og selvfølgelig, det var den aller, aller siste av dem :P

Det er så utrolig typisk meg å klare det der :P

Back
Topp