Jeg skjønte detJeg mente her hos meg!
Jeg har et bad som ikke ser ut. Som skal takles i kveld, og planer om å begynne på kjøkkenet også. Dels avhengig av hvor lenge min mann er på møte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønte detJeg mente her hos meg!
Jeg har et bad som ikke ser ut. Som skal takles i kveld, og planer om å begynne på kjøkkenet også. Dels avhengig av hvor lenge min mann er på møte.
De kom ikke frem....Jeg skjønte detprøvde å sende litt gode vibber
jeg er veldig godt humør akkurat nå
Det var rart !De kom ikke frem....
Jeg er ikke i veldig godt humør. Og har en slett ikke blid 10 åring som ikke vil legge seg.
Kombinert med at hele huset som er ekstremt rotete og støvete skal ryddes og vaskes i løpet av i dag og i morgen og ja, både jeg og mannen jobber på dagene, så trenger jeg en effektiv kveld. Og da tenger jeg at han samarbeider, noe som var avtalt helt til klokka var der...Det var rart !
Det er slitsomt![]()
Ja føler med deg, huset vårt ser heller ikke ut. Har vært helt i eksamens boblaKombinert med at hele huset som er ekstremt rotete og støvete skal ryddes og vaskes i løpet av i dag og i morgen og ja, både jeg og mannen jobber på dagene, så trenger jeg en effektiv kveld. Og da tenger jeg at han samarbeider, noe som var avtalt helt til klokka var der...
Kan ikke skylde på der her.Ja føler med deg, huset vårt ser heller ikke ut. Har vært helt i eksamens bobla
Er vel alltid noe man kan skylde på ?Kan ikke skylde på der her.
. Men med besøk i helga er det bare å stå på
En husholdning bestående av 4,5 rothoder? (av fem) Åtte åringen kan glimte til innimellom....Er vel alltid noe man kan skylde på ?![]()
Det kan ingen av mine, her at vi alle rotehuerEn husholdning bestående av 4,5 rothoder? (av fem) Åtte åringen kan glimte til innimellom....
Masse god bedring til hamDå er minsten blitt sjuk. Han er helt stille på rommet, det skjer ikkje at han sovner så fort.
Er du klassekontakt eller noe?Da tror jeg jeg er ferdig med planlegningen av sommerfesten til klassen til eldsten![]()
Fantastisk å bo så nære naturenDet er helt fantastisk her oppe.
Elsker skogen vår![]()
Oi da, håper dere får gjort klart huset til besøkIngen bedre motivasjon til å rydde huset enn:
Har vi planer i helga?
Nei. Ikke egentlig, hvordan det?
Faderen kommer. Hele familien.
Mao svigerfar med samboer og de to ungene som er et år eldre enn hver av våre to eldste.
Det blir jo kjempegøy det. Men altså står huset på hodet. Vi begynte i helga og planen var å fortsette, men jeg hadde målstreken litt lenger frem enn torsdag. Hade jo f eks tenkt å bruke helga. Og hadde ikke inkludert gjesterommet i første omgang.
Jaja. Endre planene for fri-fredagen da.
Nei, så derfor må de tas godt vare påOg nesten litt hellige. De er ikke så mange.
Nei, men vi har en aktivitetsplan med mange aktiviteter i løpet av året.Er du klassekontakt eller noe?![]()
Elsker det, men kunne gjerne også hatt sjøen i nærhetenFantastisk å bo så nære naturen![]()
Flytting er tøffe takTakk, mye bedre så får iallefall flytte, montere møbler og være med frøkna. Og stupe iseng 20.30... skal være glad når vi er ferdig flytta og vaska!
Da er det bra å være tidlig uteMå og må men flere er utleid allerede
Ja vet dato