Maitråden

Jeg mente her hos meg!

Jeg har et bad som ikke ser ut. Som skal takles i kveld, og planer om å begynne på kjøkkenet også. Dels avhengig av hvor lenge min mann er på møte.
Jeg skjønte det :p prøvde å sende litt gode vibber :D jeg er veldig godt humør akkurat nå

Jeg skjønte det :p prøvde å sende litt gode vibber :D jeg er veldig godt humør akkurat nå
De kom ikke frem....

Jeg er ikke i veldig godt humør. Og har en slett ikke blid 10 åring som ikke vil legge seg.

Lite lyst her og. Heima med sjuk unge... Rimelig skutt no. Og knipe på meg i morgen. Eldste skal til psykolog og eg må få hun dit, det vil sei eg må dra med guttungen og..

Det var rart !

Det er slitsomt :(
Kombinert med at hele huset som er ekstremt rotete og støvete skal ryddes og vaskes i løpet av i dag og i morgen og ja, både jeg og mannen jobber på dagene, så trenger jeg en effektiv kveld. Og da tenger jeg at han samarbeider, noe som var avtalt helt til klokka var der...

Kombinert med at hele huset som er ekstremt rotete og støvete skal ryddes og vaskes i løpet av i dag og i morgen og ja, både jeg og mannen jobber på dagene, så trenger jeg en effektiv kveld. Og da tenger jeg at han samarbeider, noe som var avtalt helt til klokka var der...
Ja føler med deg, huset vårt ser heller ikke ut. Har vært helt i eksamens bobla

Var totalt "kake" når jeg kom hjem i dag.
Bomull i hodet og slapp i hele kroppen.
Dørstokkmila var enormt lang for å komme meg ut på trening.
Nå etterpå, føler meg mye bedre :)

Ingen bedre motivasjon til å rydde huset enn:

Har vi planer i helga?

Nei. Ikke egentlig, hvordan det?

Faderen kommer. Hele familien.

Mao svigerfar med samboer og de to ungene som er et år eldre enn hver av våre to eldste.

Det blir jo kjempegøy det. Men altså står huset på hodet. Vi begynte i helga og planen var å fortsette, men jeg hadde målstreken litt lenger frem enn torsdag. Hade jo f eks tenkt å bruke helga. Og hadde ikke inkludert gjesterommet i første omgang.

Jaja. Endre planene for fri-fredagen da.
Oi da, håper dere får gjort klart huset til besøk:)
Og litt rot er det nok ingen som bryr seg om;)

Er du klassekontakt eller noe?:)
Nei, men vi har en aktivitetsplan med mange aktiviteter i løpet av året.
De forskjellige aktivitetene blir fordelt mellom de forskjellige foreldrene.
De aktivitetene det er flere foreldre med på, har foreldrene til et av barna hovedansvarlig og det ble oss på sommeravslutningen

Back
Topp