Godt å høre du er bedreLitt ør, og noe aura, men ikke mer enn at jeg har sluttet å ta medisiner i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre du er bedreLitt ør, og noe aura, men ikke mer enn at jeg har sluttet å ta medisiner i dag
Puh, se hva vi får tilIkke utenkelig, bare å gire opp
Prøver å jobbe littStille her i kveld
Tror jeg kommer til å være helt fin i morgenGodt å høre du er bedre
Så kjedelig daPrøver å jobbe litt
Til et sted uten nett??Nope bortreist halve juni så
Godt å høreDet har jeg
Da ble den søt tenker jegVært å fått klippet lille hund , godt å få sommersveis
Hurra for detTror jeg kommer til å være helt fin i morgen
Har ikke du fri i helgene da??Så kjedelig da
Egenlig burde jeg også ha gjort det i løpet av helgen
Jo, egentlig, men.....Har ikke du fri i helgene da??
Skjønner, lurt å være forberedt men du nailer nok den advokaten uansett!Jo, egentlig, men.....
Har et møte med en advokat neste uke og jeg må liksom atte dersom atte forberede meg litt siden jeg ikke er helt overbevist om jobben han har gjort og trenger å få mine argumenter klargjorte....
Har snakket med han før, og vi har en avtale jeg mener han ikke helt her holdt.Skjønner, lurt å være forberedt men du nailer nok den advokaten uansett!
Sitte ikke på nett når vi er pp tur med andreTil et sted uten nett??
Det ble denDa ble den søt tenker jeg
TakkDu fortjener litt fri da!
Sitte ikke på nett når vi er pp tur med andre
Da går det nok fintHar snakket med han før, og vi har en avtale jeg mener han ikke helt her holdt.
Jeg er åpent for alt, det vil si begge veier, trenger bare å forstå hvordan han har tenkt, og se i lys av mine argumenter
Nei, det er jeg enig iSitte ikke på nett når vi er pp tur med andre
Jeg er nok innom men det er når jeg ligger i solsenga eller o senga på morgen/kveldSlik blir det med speideren og Tlf sjekkes om yngste vil prata med meg. Me kommer nok til å avtale tidspunkt han kan ringa.