Herlig med egenpleieAnsiktmaske er digg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig med egenpleieAnsiktmaske er digg
Barna er koseligere å være med enn alt annetSitter og ser på Lille U sykler.
Har egentlig mange andre ting jeg skulle ha gjort, men det får vente
Gratulerer med nye møblerFant ut jeg måtte teste ut de nye hagemøblene.
Vis vedlegget 299511
Da var det godt du fikk sove litt ekstraJeg trengte det virkelig, er fremdeles ganske sliten.
Migrenedagen i går tok alle kreftene mine
Blir spennende jeg er klar!!Jupp. Men nå har jeg fri og skal etter planen ikke jobbe før onsdag. Men skal få ut topp 100 i morgen
Litt ør, og noe aura, men ikke mer enn at jeg har sluttet å ta medisiner i dagDa var det godt du fikk sove litt ekstra
Hodet bedre idag?
Ikke utenkelig, bare å gire oppGod kveld
Så spennende!! Jeg aner krav i juni?
Du fortjener litt fri da!Jupp. Men nå har jeg fri og skal etter planen ikke jobbe før onsdag. Men skal få ut topp 100 i morgen
Håper det snart går overLitt ør, og noe aura, men ikke mer enn at jeg har sluttet å ta medisiner i dag
Regner med å være nesten fin i morgen.Håper det snart går over
Godt med en slik mann.Regner med å være nesten fin i morgen.
Kommer mest sannsynlig til å få ganske mange timer søvn i natt også
Mannen vet hva som skal til for at jeg skal bli frisk
Har en helt fantastisk og god mann (og har inntrykk av at du også har det)Godt med en slik mann.
Det har jeg heldigvisHar en helt fantastisk og god mann (og har inntrykk av at du også har det)
Jeg sov vist halvannen time, det er den ideelle måten å ta seg av fem barn. Det ene er overtrøtt og holder på å sovne ved bordet så det legger jeg. Hun sovner i løpet av natta sangen men jeg legger meg nedpå bare bittelitt....Stille her i kveld
regner i morgen herHer regner det (sjokk) så fikk ikkje klippet
Nope bortreist halve juni såDu klarer nok topp3 kjenner jeg deg rett
Det har jegHåper du har hatt en super dag
Vært borteStille her i kveld