Maitråden

Etter dagen jeg hadde i går lot mannen meg sove så lenge jeg ville i dag.
Fikk 10,5 timer med søvn i natt :)

Det hørtes godt ut

Jeg er dårlig på å sove lenge og våknet før alle ungene uansett Men jeg sovna på sofaen ikke lenge etter at ungene var i seng ig år da, så jeg sov nok lenger enn dem likevel sånn i antall timer.

Vi hr jo stått på heftg de siste dagene sden vi har besøk denne langhelga, så her er et mer vedlikehold, samt litt sånt som vi ikke rakk :)

Badet er tatt, oppvaskmaskin tømt og satt på igjen. Må rydde rom til 2 rotekopper, som ikkje gjør det før dei skal til far. Støvsuge, tørka støv og vaska alle gulv. Og vaske kjøkken og vaffeljern. Og så er eg bedt med ut av vennina mi, som det pleier og bli :D

Nei, kanskje komme seg i gang for dagen.
Stod opp kl 10:30, dekket opp til lunsj for de andre, frokost til meg.
Og der ble jeg sittende...
Mannen har dekket av bordet, og jeg ble sittende med te-koppen min.

Er det, og jeg sitter her fremdeles :p
Men bå er snart te-kannen tom :(
Bør vel reise meg og komme meg i gang, både mannen og jeg har litt å gjøre i deg, og det vi skal gjøre krever for oss begge at vi begge bruker min bil da hans er for liten.

Tom? Det er krise :D Eg har tatt med pause. Gjenstår å vaska over gulv, før eg må på butikken :)

Ungene koser seg med langfri. I dag ikke gjort så mye. Hadde deilig frokost og laget muffins. I går var vi på akvariet en tur. Ellers skal jeh på fest med jobben i kveld. I morra skal ungene på leos med farmor og søskenbarn :)

Og god morgen.

Jeg savner den evnen jeg før i tiden hadde til å sove lenge.

Så vidt jeg vet sovet alle ungene. De har i alle fall ikke vekket meg. Lyst som kan komme inn vinduet om det hadde vært sol har jeg blokkert med et laken og det er uansett ikke sol.

Men jeg er våken.
God ettermiddag Sara:D

Back
Topp