Maitråden

Og god morgen.

Jeg savner den evnen jeg før i tiden hadde til å sove lenge.

Så vidt jeg vet sovet alle ungene. De har i alle fall ikke vekket meg. Lyst som kan komme inn vinduet om det hadde vært sol har jeg blokkert med et laken og det er uansett ikke sol.

Men jeg er våken.
God morgen

Tenk at det snart er juni. Sommer.

Nå angret min sønn på at han tok ulltrøye og ikke stillongs i går, han skulle hatt stillongs også... Men det er uanddrt snart juni og da drar det seg mot sommer og ferie og sånne ting vi liker.
Auch er det så kaldt

Travelt nok da ja.

Får skravle før og etter tur

Får prøva på det. Men må få klart alt til neste tur, som er ukesleir og det er speidermøte 11 juni, der eg skal bake kake. Det må gjøres på mandag, etter tur :) Og 29.6 reiser eldste og eg. Yngste hentes av mormor dagen før trur eg, så må pakka til han og :)

God morgen
Jobb , sol ute og ikke En plan etter jobb i dag bortsett fra å rydde hus :dance011
Så deilig.

Fri
Regn ute
Skal i banken
Og har fem unger i hus, foreldrene til de to som ikke er mine er ventet å dukke opp i løpet av de neste 4 timene.

Får prøva på det. Men må få klart alt til neste tur, som er ukesleir og det er speidermøte 11 juni, der eg skal bake kake. Det må gjøres på mandag, etter tur :) Og 29.6 reiser eldste og eg. Yngste hentes av mormor dagen før trur eg, så må pakka til han og :)
Skravling skjer heldigvis sånn litt innimellom ogdå

Auch er det så kaldt
Gitt at han altså oppholdt seg ute i et par timer i bare uniform, ja.

Jeg hadde ull innerst og vindtett/vanntett utenpå

Det regnet heldigvis bare en liten stund da, for det meste opplett

Så deilig.

Fri
Regn ute
Skal i banken
Og har fem unger i hus, foreldrene til de to som ikke er mine er ventet å dukke opp i løpet av de neste 4 timene.
Kos deg med fri, får håpe de kommer å henter snart så du får dratt i banken

Gitt at han altså oppholdt seg ute i et par timer i bare uniform, ja.

Jeg hadde ull innerst og vindtett/vanntett utenpå

Det regnet heldigvis bare en liten stund da, for det meste opplett
Blir ikke så mye bedre fremover så jeg

Kos deg med fri, får håpe de kommer å henter snart så du får dratt i banken
Henter ikke. Ungene skal være her til i morgen også. Det er bare det at av plasshensyn og antatt komfort overnatter svigerfar og samboeren på hotell mens ungene er her.

Mannen jobber hjemmekontor så jeg kan dra i banken når jeg vil, men de tenkte å ta alle ungene med ut en tur når de kommer. Mistenker at minst en av mine ikke vil, det regner ;)

Åh så lyst eg har til å gjere husarbeid :laughing002

Ikke det som frister mest...

Litt skal nå gjøres her også. Tømme oppvaskmaskin så jeg kan rydde av etter frokosten og ta en oppvask tenker jeg.

Så er det en del av stua som skal ryddes i dag i alle fall.

Ikke det som frister mest...

Litt skal nå gjøres her også. Tømme oppvaskmaskin så jeg kan rydde av etter frokosten og ta en oppvask tenker jeg.

Så er det en del av stua som skal ryddes i dag i alle fall.

Må ta hele huset. Vert sjuk siden før 17 mai, guttungen ble sjuk når eg ble bedre, så eg ligger etter. Badet tar eg nedvask på, ligger laaaangt på etterskudd

Må ta hele huset. Vert sjuk siden før 17 mai, guttungen ble sjuk når eg ble bedre, så eg ligger etter. Badet tar eg nedvask på, ligger laaaangt på etterskudd

Vi hr jo stått på heftg de siste dagene sden vi har besøk denne langhelga, så her er et mer vedlikehold, samt litt sånt som vi ikke rakk :)

Etter dagen jeg hadde i går lot mannen meg sove så lenge jeg ville i dag.
Fikk 10,5 timer med søvn i natt :)

Back
Topp