Håper du sov godtOg med alle fem ungene i seng sovna jeg på sofaen... Har overført meg til senga og sier god natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du sov godtOg med alle fem ungene i seng sovna jeg på sofaen... Har overført meg til senga og sier god natt
God morgenOg god morgen.
Jeg savner den evnen jeg før i tiden hadde til å sove lenge.
Så vidt jeg vet sovet alle ungene. De har i alle fall ikke vekket meg. Lyst som kan komme inn vinduet om det hadde vært sol har jeg blokkert med et laken og det er uansett ikke sol.
Men jeg er våken.
Er på listenGod morgen. Siste maidagen. Siste sjansen til å skravle seg inn på topp 100 listen.
Juni premiene kan bli spennende. Lønner seg å skravle mye med en gang
Auch er det så kaldtTenk at det snart er juni. Sommer.
Nå angret min sønn på at han tok ulltrøye og ikke stillongs i går, han skulle hatt stillongs også... Men det er uanddrt snart juni og da drar det seg mot sommer og ferie og sånne ting vi liker.
Travelt nok da ja.
Får skravle før og etter tur
Så deilig.God morgen
Jobb , sol ute og ikke En plan etter jobb i dag bortsett fra å rydde hus
Skravling skjer heldigvis sånn litt innimellom ogdåFår prøva på det. Men må få klart alt til neste tur, som er ukesleir og det er speidermøte 11 juni, der eg skal bake kake. Det må gjøres på mandag, etter tur Og 29.6 reiser eldste og eg. Yngste hentes av mormor dagen før trur eg, så må pakka til han og
Gitt at han altså oppholdt seg ute i et par timer i bare uniform, ja.Auch er det så kaldt
Kos deg med fri, får håpe de kommer å henter snart så du får dratt i bankenSå deilig.
Fri
Regn ute
Skal i banken
Og har fem unger i hus, foreldrene til de to som ikke er mine er ventet å dukke opp i løpet av de neste 4 timene.
Skravling skjer heldigvis sånn litt innimellom ogdå
Blir ikke så mye bedre fremover så jegGitt at han altså oppholdt seg ute i et par timer i bare uniform, ja.
Jeg hadde ull innerst og vindtett/vanntett utenpå
Det regnet heldigvis bare en liten stund da, for det meste opplett
Henter ikke. Ungene skal være her til i morgen også. Det er bare det at av plasshensyn og antatt komfort overnatter svigerfar og samboeren på hotell mens ungene er her.Kos deg med fri, får håpe de kommer å henter snart så du får dratt i banken
Nope. Det er sånn en stund nåBlir ikke så mye bedre fremover så jeg
Åh så lyst eg har til å gjere husarbeid
Ikke det som frister mest...
Litt skal nå gjøres her også. Tømme oppvaskmaskin så jeg kan rydde av etter frokosten og ta en oppvask tenker jeg.
Så er det en del av stua som skal ryddes i dag i alle fall.
Må ta hele huset. Vert sjuk siden før 17 mai, guttungen ble sjuk når eg ble bedre, så eg ligger etter. Badet tar eg nedvask på, ligger laaaangt på etterskudd