Kommentarfeltet til noen som hadde fått avslsag på BPAMen hva leste du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommentarfeltet til noen som hadde fått avslsag på BPAMen hva leste du?
Jeg må også få kommet meg i seng, ble sittende altfor lenge og se på en serie sammen med samboerOg med alle fem ungene i seng sovna jeg på sofaen... Har overført meg til senga og sier god natt
Barna er hos far og eg våkna av meg sjølv
Hatt ein slitsom og til ein viss grad ekkel drøm.
Tenk at det snart er juni. Sommer.God morgen. Siste maidagen. Siste sjansen til å skravle seg inn på topp 100 listen.
Juni premiene kan bli spennende. Lønner seg å skravle mye med en gang
Jeg drømte om at jeg og ungene var på den fotballturneringen mannen og eldste var på sist helg. Da setter vi igjen bilen på et fergeieleie og tar to ferger og så var det altså på tide å dra hjem.
Dette har jeg vært med på i fjor, det var litt kjedelig å vente men helt overkommelig og ikke så mye folk. I min drøm var det sikkert 4 ganger så mye folk som plass så vi kom ikke med og det var 4 timer til neste ferge og vi måtte stå der og holde plassen vår...
Sånnsett greit å våkne..... Men jeg skulle gjerne sovet mer.
God morgen. Siste maidagen. Siste sjansen til å skravle seg inn på topp 100 listen.
Juni premiene kan bli spennende. Lønner seg å skravle mye med en gang
Ja skulle gjerne det eg og. Men står ikkje opp før eg virkelig må
Uten mobil?Eg er jo vekkreist i juni jo. Både pinsen og slutten av juni
Er det så kaldt?Tenk at det snart er juni. Sommer.
Nå angret min sønn på at han tok ulltrøye og ikke stillongs i går, han skulle hatt stillongs også... Men det er uanddrt snart juni og da drar det seg mot sommer og ferie og sånne ting vi liker.
Til ett sted uten dekning?Eg er jo vekkreist i juni jo. Både pinsen og slutten av juni
Er det så kaldt?
Til ett sted uten dekning?
Uten mobil?
Jeg ligger
Noen har vært på do, noen har nok stått opp, antatt gutta. Minstemor er våken og mannen har også vært det (men han har evnen til å snakke og svare, men to sek senere sove så mulig han uke er det nå)
Travelt nok da ja.På ein måte 30+ speiderbarn og ungdommer å passe på, arrangere rundløyper og sørga for at dei lagar spiselig mat
Jeg tror jeg er den eneste i huset som enda ligger. Mannen fulgte minste på do og jeg venter på klarsignal om at badet er ledig. Med 7 folk i hus kan det ta tidJa har vert oppe eg også, måtte på do