Maitråden

Og med alle fem ungene i seng sovna jeg på sofaen... Har overført meg til senga og sier god natt

Og god morgen.

Jeg savner den evnen jeg før i tiden hadde til å sove lenge.

Så vidt jeg vet sovet alle ungene. De har i alle fall ikke vekket meg. Lyst som kan komme inn vinduet om det hadde vært sol har jeg blokkert med et laken og det er uansett ikke sol.

Men jeg er våken.

Barna er hos far og eg våkna av meg sjølv :arghh::bag::laughing002

Hatt ein slitsom og til ein viss grad ekkel drøm.

Jeg drømte om at jeg og ungene var på den fotballturneringen mannen og eldste var på sist helg. Da setter vi igjen bilen på et fergeieleie og tar to ferger og så var det altså på tide å dra hjem.

Dette har jeg vært med på i fjor, det var litt kjedelig å vente men helt overkommelig og ikke så mye folk. I min drøm var det sikkert 4 ganger så mye folk som plass så vi kom ikke med og det var 4 timer til neste ferge og vi måtte stå der og holde plassen vår...

Sånnsett greit å våkne..... Men jeg skulle gjerne sovet mer.

God morgen. Siste maidagen. Siste sjansen til å skravle seg inn på topp 100 listen.

Juni premiene kan bli spennende. Lønner seg å skravle mye med en gang ;)

God morgen. Siste maidagen. Siste sjansen til å skravle seg inn på topp 100 listen.

Juni premiene kan bli spennende. Lønner seg å skravle mye med en gang ;)
Tenk at det snart er juni. Sommer.

Nå angret min sønn på at han tok ulltrøye og ikke stillongs i går, han skulle hatt stillongs også... Men det er uanddrt snart juni og da drar det seg mot sommer og ferie og sånne ting vi liker.

Jeg drømte om at jeg og ungene var på den fotballturneringen mannen og eldste var på sist helg. Da setter vi igjen bilen på et fergeieleie og tar to ferger og så var det altså på tide å dra hjem.

Dette har jeg vært med på i fjor, det var litt kjedelig å vente men helt overkommelig og ikke så mye folk. I min drøm var det sikkert 4 ganger så mye folk som plass så vi kom ikke med og det var 4 timer til neste ferge og vi måtte stå der og holde plassen vår...

Sånnsett greit å våkne..... Men jeg skulle gjerne sovet mer.

Ja skulle gjerne det eg og. Men står ikkje opp før eg virkelig må ;)

Ja skulle gjerne det eg og. Men står ikkje opp før eg virkelig må ;)

Jeg ligger

Noen har vært på do, noen har nok stått opp, antatt gutta. Minstemor er våken og mannen har også vært det (men han har evnen til å snakke og svare, men to sek senere sove så mulig han uke er det nå)

Jeg ligger

Noen har vært på do, noen har nok stått opp, antatt gutta. Minstemor er våken og mannen har også vært det (men han har evnen til å snakke og svare, men to sek senere sove så mulig han uke er det nå)

Ja har vert oppe eg også, måtte på do ;)

På ein måte ;) 30+ speiderbarn og ungdommer å passe på, arrangere rundløyper og sørga for at dei lagar spiselig mat :)
Travelt nok da ja.

Får skravle før og etter tur

Ja har vert oppe eg også, måtte på do ;)
Jeg tror jeg er den eneste i huset som enda ligger. Mannen fulgte minste på do og jeg venter på klarsignal om at badet er ledig. Med 7 folk i hus kan det ta tid ;)

Hører lyden av at mellomste går med pensko. Det kom noen poser med arvetøy, deri pensko. Med hel.

Back
Topp