Ha haHele uka på det hotellet har det gått skeis for dem jeg har fått mest sansen for men, igår ble det lekket hvem som vinner, og nå måå jeg se det
Ja så det ble lekket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha haHele uka på det hotellet har det gått skeis for dem jeg har fått mest sansen for men, igår ble det lekket hvem som vinner, og nå måå jeg se det
Boozt til megHvor har du handlet?
Har du ikke?Har lyst på noe godt
Noenekstra gjester?En sover, fire gjenstår.
Samme her, er så "kjesken"Har lyst på noe godt
Tror det er slik her også, ble endelig stille inne fra rommet til Lille U...En sover, fire gjenstår.
Min svoger og svigerinne. Hhv 11 og 9 år.Noenekstra gjester?
Lagde meg en kopp teSamme her, er så "kjesken"
Har du også ekstra folk eller teller du de voksne og?Tror det er slik her også, ble endelig stille inne fra rommet til Lille U...
Ah sån å forståMin svoger og svigerinne. Hhv 11 og 9 år.
Svigerfar og samboeren sover på hotell. Ungene her på rommene med våre.
Aha...Min svoger og svigerinne. Hhv 11 og 9 år.
Svigerfar og samboeren sover på hotell. Ungene her på rommene med våre.
I så fall har vi seks igjen.Aha...
Jeg talte også med mannen og meg selv jeg
Jeg talte også oss vokne jeg.Har du også ekstra folk eller teller du de voksne og?
Får ta meg et knekkebrød og en kaffeLagde meg en kopp te
Trolig trøttere jeg enn ungene her.Jeg talte også oss vokne jeg.
Mannen og meg sitter og gjesper omkapp.
Jeg har hatt migrene i hele dag, og fått trent.
Er nå ganske utslitt
Hadde egentlig bare lyst på noe godt å drikke, og te hørtes veldig fristende ut.Får ta meg et knekkebrød og en kaffe
Uff da, håper det gir seg fortHadde egentlig bare lyst på noe godt å drikke, og te hørtes veldig fristende ut.
Er ikke sulten, har spist alt for mye i dag.
Har egentlig veldig lyst på snooooopppppp! får alltid veldig lyst på snop av migrene, men den var så kraftig i dag at det er far for at den kan vare opptil 3 dager, og snop gjør den bare mer hissig.
Gleder meg til å sove lenge i morgen