Kos degUngene koser seg med langfri. I dag ikke gjort så mye. Hadde deilig frokost og laget muffins. I går var vi på akvariet en tur. Ellers skal jeh på fest med jobben i kveld. I morra skal ungene på leos med farmor og søskenbarn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degUngene koser seg med langfri. I dag ikke gjort så mye. Hadde deilig frokost og laget muffins. I går var vi på akvariet en tur. Ellers skal jeh på fest med jobben i kveld. I morra skal ungene på leos med farmor og søskenbarn
Jupp veldig deiligDet er så deilig
I går var det kommentarer til noen som hadde fått avslag på bpaHvilke da?
Det er detAnsiktmaske er digg
Plen ferdigklipt, deilig for nå kan jeg bare nyte sola
Blæ greit å våkne fra en ekkel drøm da!Barna er hos far og eg våkna av meg sjølv
Hatt ein slitsom og til ein viss grad ekkel drøm.
God kveldGod morgen. Siste maidagen. Siste sjansen til å skravle seg inn på topp 100 listen.
Juni premiene kan bli spennende. Lønner seg å skravle mye med en gang
Du klarer nok topp3 kjenner jeg deg rettEr på listen
Juni blir nok lite tid til skravling for min del
Håper du har hatt en super dagGod morgen
Jobb , sol ute og ikke En plan etter jobb i dag bortsett fra å rydde hus
Oi, det var mange timerEtter dagen jeg hadde i går lot mannen meg sove så lenge jeg ville i dag.
Fikk 10,5 timer med søvn i natt
Deilig start på dagenNei, kanskje komme seg i gang for dagen.
Stod opp kl 10:30, dekket opp til lunsj for de andre, frokost til meg.
Og der ble jeg sittende...
Mannen har dekket av bordet, og jeg ble sittende med te-koppen min.
Kos deg på festUngene koser seg med langfri. I dag ikke gjort så mye. Hadde deilig frokost og laget muffins. I går var vi på akvariet en tur. Ellers skal jeh på fest med jobben i kveld. I morra skal ungene på leos med farmor og søskenbarn
Litt «død» underholdningJeg liker enkle programmer som kan dure og gå uten at jeg må ha full konsentrasjon på det
Jeg trengte det virkelig, er fremdeles ganske sliten.Oi, det var mange timer
Savner speidertiden altsåEg blir rover på nytt på desse leirene
Jupp. Men nå har jeg fri og skal etter planen ikke jobbe før onsdag. Men skal få ut topp 100 i morgenGod kveld
Så spennende!! Jeg aner krav i juni?