Set haddeviHåper dere hadde en super dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Set haddeviHåper dere hadde en super dag![]()
Må og må men flere er utleid alleredeMå dere bestille allerede??vet dere dato?
Nei er ikke det sltsåIkke noe hvilehjem hos deg![]()
Takk for det.Lykke til
Slik er det dessverre tidvis hos oss ogsåDet ble ikke bra til svigermor kom. Langt derfra. Og det 34 på en måte greit nok. Hun har et rothus selv. Svigerfar og samboeren har et sånt nærmest prikkfritt hjem. Jeg har litt lyst å ikke ha skitne sokker i sofaen, et gulv som ikke ble støvsuger til svigermor kom og ikke etter heller, kjøkkenbenken full og badet i kaos. Gjesterommet er ikke mulig å få ryddet, det tar ei ferieuke og en container. Men sånn litt må tas.
For her er fakrisk helt hørt rett ille. Helt sant.
Har blir nesten bra nåUæh...håper smertene har gitt seg![]()
Har ikke tenkt då mye på detVanskelig å bestemme seg?![]()
Blir sikkert bra nokTakk for det.
I mål kommer vi nok ikke, men det går nok greit.
Usikker på når de kommer da, torsdag er vi opptatt 9-15 med korpset
Det er på en måte nesten standard hos oss. Kriserydding er visst måten vi gjør det på. Nesten.Slik er det dessverre tidvis hos oss også![]()
Blir som det blir.Blir sikkert bra nok
Ha en fantastisk tur.Ferdig pakket til tur i morgen , blir spennende
Du skulle sett stuen vår nåDet er på en måte nesten standard hos oss. Kriserydding er visst måten vi gjør det på. Nesten.
Jaja. Vi har da er par dager på oss så det skal bli bedre. Badet skal jeg få ryddet og vasket, kjøkkenet også tenker jeg.
Hele svigerfar-familien har ikke vært her siden minstemor ble døpt tror jeg. Svigerfar og ungene var her vel en helg mellom vår og deres høstferie et år, han skulle på klassefest så ungene var her![]()
Det gjør detBlir som det blir.![]()
Nei telttur nå , bare en natt daHa en fantastisk tur.
Var det nå dere skulle på fotball tur?
Så koselig daNei telttur nå , bare en natt da
Kos degFerdig pakket til tur i morgen , blir spennende