Maitråden

Ingen bedre motivasjon til å rydde huset enn:

Har vi planer i helga?

Nei. Ikke egentlig, hvordan det?

Faderen kommer. Hele familien.

Mao svigerfar med samboer og de to ungene som er et år eldre enn hver av våre to eldste.

Det blir jo kjempegøy det. Men altså står huset på hodet. Vi begynte i helga og planen var å fortsette, men jeg hadde målstreken litt lenger frem enn torsdag. Hade jo f eks tenkt å bruke helga. Og hadde ikke inkludert gjesterommet i første omgang.

Jaja. Endre planene for fri-fredagen da.

Har vi planer i helga?

Mao svigerfar med samboer og de to ungene som er et år eldre enn hver av våre to eldste.

Det blir jo kjempegøy det. Men altså står huset på hodet. Vi begynte i helga og planen var å fortsette, men jeg hadde målstreken litt lenger frem enn torsdag. Hade jo f eks tenkt å bruke helga. Og hadde ikke inkludert gjesterommet i første omgang.

Syns dere får besøk hele tiden jeg.
Kan da ikke bli så ille mellom hver gang, det har dere vel ikke tid til

Herregud så syk jeg har vært inatt... flere år siden sist! Håper det slipper taket til imorgen, neste uke er sist uke med flytting og innredning av nytt hus! Klarer meg uten stemme og med vond hals, men feber og null energi funker ikke....:hungover:
Masse god bedring:) håper du er bedre!

Syns dere får besøk hele tiden jeg.
Kan da ikke bli så ille mellom hver gang, det har dere vel ikke tid til

Det ble ikke bra til svigermor kom. Langt derfra. Og det 34 på en måte greit nok. Hun har et rothus selv. Svigerfar og samboeren har et sånt nærmest prikkfritt hjem. Jeg har litt lyst å ikke ha skitne sokker i sofaen, et gulv som ikke ble støvsuger til svigermor kom og ikke etter heller, kjøkkenbenken full og badet i kaos. Gjesterommet er ikke mulig å få ryddet, det tar ei ferieuke og en container. Men sånn litt må tas.

For her er fakrisk helt hørt rett ille. Helt sant.

Masse god bedring:) håper du er bedre!
Takk, mye bedre så får iallefall flytte, montere møbler og være med frøkna. Og stupe iseng 20.30... skal være glad når vi er ferdig flytta og vaska!

Elsker at legen tar meg på alvor. Kom med elveblest, fikk antihistaminer og henvist til Haukeland. Han skjønner ikkje kvifor dette er eit gjentakende problem, for det slår ikkje ut på noko ved blodprøver.
Så bra du får hjelp:)

Har vi planer i helga?

Lykke til

Back
Topp