Maitråden

Då er minsten blitt sjuk. Han er helt stille på rommet, det skjer ikkje at han sovner så fort.

Det håpa eg og. Eg er henvist videre pga dette. Eg har ingen kjent allergi men revmatisk sjukdom er immunforsvaret som angriper kroppen, og det gjelder allergiske reaksjoner også.
Uff da, det høres ille ut.
Håper virkelig de finner en løsning for deg

Hei damer!
Noen år siden sist. Nå sitter Molly og jeg og mimrer. Jeg er på besøk hos henne i helgen. Barna våre har blitt ganske store. Jentene mine er 5 år og 4 år og Molly sine er 4 år og 2 år. Så gøy å komme inn her og kjenne igjen mange av dere :)
Hvordan går det med dere?
Hei:D så koselig å se deg innom igjen! Det var lenge siden:)
Alt bra her! Gleder oss til sommer og ferie❤️

Så kom eldstemann innom med veska si, skulle ikke inn, bare droppe den av. Forsvant med kompisen igjen.

Det herlige er at han hadde pokemon-veska si. Aldri i livet om han lar klassen se den, som sagt ikke t-skjorta heller. Men bort til naboen. Yes!
Så herlig for ham❤️ Og for deg!

God formiddag alle sammen.
Noen planer for dagen?

Her skal frøkna og jeg opp å gå en tur i skogen så fort jeg har drukket opp teen min.
Etter det skal jeg sette deigen til nan-brød, skal ha indisk mat til middag i dag.
Så skal jeg ta Lille U opp i skogen en tur.
Kan ikke ta frøkna og Lille U sammen siden den turen frøkna vil ta er litt for lang for Lille U.
Etter den skal jeg slappe litt av før jeg skal lage middag, og trening i kveld
Herlige bilder fra skogsturen dine:D

Back
Topp