Hipp hurra for bedring.
XXXX for at det gir seg helt snart
Det håpa eg og. Eg er henvist videre pga dette. Eg har ingen kjent allergi men revmatisk sjukdom er immunforsvaret som angriper kroppen, og det gjelder allergiske reaksjoner også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hipp hurra for bedring.
XXXX for at det gir seg helt snart
Uff da, det høres ille ut.Det håpa eg og. Eg er henvist videre pga dette. Eg har ingen kjent allergi men revmatisk sjukdom er immunforsvaret som angriper kroppen, og det gjelder allergiske reaksjoner også.
Uff dakkars liten, masse god bedring til han lilleDå er minsten blitt sjuk. Han er helt stille på rommet, det skjer ikkje at han sovner så fort.
Uff dakkars liten, masse god bedring til han lille
Uff da, det høres ille ut.
Håper virkelig de finner en løsning for deg
Hva skulle du ha kurs i?Tusen takk. Gikk utover mitt kurs i morgen såklart.
Så du skrev det her om dagen, må være helt for j***lig.Har hatt elveblest siden ungdomsskolen eg. Det er på tide
Hei så koselig å se deg innom igjen! Det var lenge sidenHei damer!
Noen år siden sist. Nå sitter Molly og jeg og mimrer. Jeg er på besøk hos henne i helgen. Barna våre har blitt ganske store. Jentene mine er 5 år og 4 år og Molly sine er 4 år og 2 år. Så gøy å komme inn her og kjenne igjen mange av dere
Hvordan går det med dere?
Hvilken film så dere?Da ble maten servert og filmen startet
Vi så The Incredible HulkHvilken film så dere?
Så du skrev det her om dagen, må være helt for j***lig.
Hei på degHei hei! Koselig å se at mange av dere kjente er her ennå
Hva skulle du ha kurs i?
Det høres helt hinsides kjipt utGod morgen !
Å våkne kl 4 er unødvendig når msn ikke må ..
Så herlig for ham Og for deg!Så kom eldstemann innom med veska si, skulle ikke inn, bare droppe den av. Forsvant med kompisen igjen.
Det herlige er at han hadde pokemon-veska si. Aldri i livet om han lar klassen se den, som sagt ikke t-skjorta heller. Men bort til naboen. Yes!
Herlige bilder fra skogsturen dineGod formiddag alle sammen.
Noen planer for dagen?
Her skal frøkna og jeg opp å gå en tur i skogen så fort jeg har drukket opp teen min.
Etter det skal jeg sette deigen til nan-brød, skal ha indisk mat til middag i dag.
Så skal jeg ta Lille U opp i skogen en tur.
Kan ikke ta frøkna og Lille U sammen siden den turen frøkna vil ta er litt for lang for Lille U.
Etter den skal jeg slappe litt av før jeg skal lage middag, og trening i kveld
Dager uten planer er herligVaske klær og rydde hus. Kanskje finner vi på noe, har ikke planlagt noe spesielt. Litt godt med en dag uten planer
Det er helt fantastisk her oppe.Herlige bilder fra skogsturen dine