Maitråden

Hehe ja. Skulle plassert bort hele gjengen.

I alle fall de som står opp før jeg vil våkne. Men mellomste og. For hun står jo aldri opp alene, de andre to er jo oppe før henne. Så hun liker ikke å være oppe alene, hyper-sosial som hun er. Broren derimot, han liker en stille stund for seg selv
He he ok alle sammen
 
Hei damer!
Noen år siden sist. Nå sitter Molly og jeg og mimrer. Jeg er på besøk hos henne i helgen. Barna våre har blitt ganske store. Jentene mine er 5 år og 4 år og Molly sine er 4 år og 2 år. Så gøy å komme inn her og kjenne igjen mange av dere :)
Hvordan går det med dere?
 
Hei damer!
Noen år siden sist. Nå sitter Molly og jeg og mimrer. Jeg er på besøk hos henne i helgen. Barna våre har blitt ganske store. Jentene mine er 5 år og 4 år og Molly sine er 4 år og 2 år. Så gøy å komme inn her og kjenne igjen mange av dere :)
Hvordan går det med dere?
Åhh hei! Deg husker jeg! Så kjekt :):)
 
Da ble maten servert og filmen startet :)
 
Hei damer!
Noen år siden sist. Nå sitter Molly og jeg og mimrer. Jeg er på besøk hos henne i helgen. Barna våre har blitt ganske store. Jentene mine er 5 år og 4 år og Molly sine er 4 år og 2 år. Så gøy å komme inn her og kjenne igjen mange av dere :)
Hvordan går det med dere?
Ååååå så koselig å se deg igjen, har savnet deg :)
 
Har du byttet kallenavn? Jeg tror ikke jeg husker deg
Nei vi snakket ikke så mye , men husker deg godt likevel :) og har byttet navn ja, men husker ikke helt fra hva haha. Mulig jeg brukte hele navnet mitt en periode og ikke bare syn. Ogsø har jeg vel også hatt forbokstavene til barna mine som nick
 
Nei vi snakket ikke så mye , men husker deg godt likevel :) og har byttet navn ja, men husker ikke helt fra hva haha. Mulig jeg brukte hele navnet mitt en periode og ikke bare syn. Ogsø har jeg vel også hatt forbokstavene til barna mine som nick
Jaaa, da husker jeg:) Så kult:) :)
 
Hei hei! Koselig å se at mange av dere kjente er her ennå :happy:
 
Hei damer!
Noen år siden sist. Nå sitter Molly og jeg og mimrer. Jeg er på besøk hos henne i helgen. Barna våre har blitt ganske store. Jentene mine er 5 år og 4 år og Molly sine er 4 år og 2 år. Så gøy å komme inn her og kjenne igjen mange av dere :)
Hvordan går det med dere?
Hei hei! Koselig å se at mange av dere kjente er her ennå :happy:
Jeg er kommet inn her etter dere var her, så er jo litt nysgjerrig :p
Hvor lenge har dere vært borte herfra? Er dere fra nord, sør, øst, vest eller midt i norge? :)
 
Back
Topp