Maitråden

Nå ble det stille her :rolleyes:
 
Ja grusomt . Redigerte forresten innlegget . Hadde mer på hjertet . Han har det veldig bra nå og blir ikke mobbet nå heldigvis
Godt at det har ordnet seg :Heartred gruer meg til mine blir større, og håper så inderlig at de slipper å oppleve slike ting :(
 
Jeg er rett og slett maktesløs. I år hsr nå end den nye paragraf 9a skolen tatt mer grep enn de har gjort før, men om det hjelper varig, jeg vet ikke.
Håper det hjelper varig:Heartred
gruer meg til mine blir større, og håper så inderlig at de slipper å oppleve slike ting :(
 
Bra du fant noen:)
Guttungen har et stort ønske om å se dem.
Vi har 5 fra før, men det er 22 tilsammen.
De to siste må vi nok leie på enten AppleTV eller boksen fra CanalDigital, men resten prøver jeg å få tak i brukt, det er billigere enn å leie eller kjøpe nytt også vil vi fremdeles ha dem dersom frøkna og Lille U også vil se den når de blir eldre
 
Jeg er nok ganske lite aktiv, men gjør det for ham. Han elsker det. Bare at han kan ikke vise det, si det, snakke om det. Bruke favoritt-tkjorten sin på skolen for han mobbes for det.

Så i helga lar jeg ham få muligheten når jeg kan.
Det er så uendelig trist’at han skal hq det sånn
 
Altså. Det er vel mer bare.... Altså, man ser at det trigger ham, så ja. Da er der det. Alt er noe å mobbe for.

Han falt pladask for en tskjorte med picachu på på butikken og jeg lot ham få den. Han inrømte på evalueringsmøte med rektor at han bruker den ikke om noen kan se ham for han ble mobbet for pokemon i vinter.
Trist og bare trist
 
Tur til Bergen å se kamp

Kunne gjort det. Tanken har streifet meg. Men vet ikke om han har lyst engang. Tørr ikke overraske i alle fall. Må planlegges i forhold til for mye, særlig han som jobber såpass mye også.
 
Håper det hjelper varig:Heartred
gruer meg til mine blir større, og håper så inderlig at de slipper å oppleve slike ting :(
Har mine tvil, og det er uansett dype sår å hele.
 
Kunne gjort det. Tanken har streifet meg. Men vet ikke om han har lyst engang. Tørr ikke overraske i alle fall. Må planlegges i forhold til for mye, særlig han som jobber såpass mye også.
Ser den
Vanskelig
En brann drakt da?
 
Back
Topp