Tur til Bergen å se kampReelt så reiser vi jo aldri og jeg vet ikke hvor eller hva eller noe. Og helt reelt. Så ville det vært for meg, ikke ham
Men jeg liker ideen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tur til Bergen å se kampReelt så reiser vi jo aldri og jeg vet ikke hvor eller hva eller noe. Og helt reelt. Så ville det vært for meg, ikke ham
Men jeg liker ideen...
Godt at det har ordnet seg gruer meg til mine blir større, og håper så inderlig at de slipper å oppleve slike tingJa grusomt . Redigerte forresten innlegget . Hadde mer på hjertet . Han har det veldig bra nå og blir ikke mobbet nå heldigvis
Håper det hjelper varigJeg er rett og slett maktesløs. I år hsr nå end den nye paragraf 9a skolen tatt mer grep enn de har gjort før, men om det hjelper varig, jeg vet ikke.
Ja santGodt at det har ordnet seg gruer meg til mine blir større, og håper så inderlig at de slipper å oppleve slike ting
Guttungen har et stort ønske om å se dem.Bra du fant noen
Så gøyTur til Bergen å se kamp
Det er så uendelig trist’at han skal hq det sånnJeg er nok ganske lite aktiv, men gjør det for ham. Han elsker det. Bare at han kan ikke vise det, si det, snakke om det. Bruke favoritt-tkjorten sin på skolen for han mobbes for det.
Så i helga lar jeg ham få muligheten når jeg kan.
Jøss, nå lærte jeg noe nytt også
Trist og bare tristAltså. Det er vel mer bare.... Altså, man ser at det trigger ham, så ja. Da er der det. Alt er noe å mobbe for.
Han falt pladask for en tskjorte med picachu på på butikken og jeg lot ham få den. Han inrømte på evalueringsmøte med rektor at han bruker den ikke om noen kan se ham for han ble mobbet for pokemon i vinter.
Tur til Bergen å se kamp
Måtte sette på en vaskemaskin og se litt MGP juniorNå ble det stille her
På vei hjem , for en elendig kamp
Vi har ikke sluppet unna dessverre men det har gitt seg heldigvisHåper det hjelper varig
gruer meg til mine blir større, og håper så inderlig at de slipper å oppleve slike ting
Har mine tvil, og det er uansett dype sår å hele.Håper det hjelper varig
gruer meg til mine blir større, og håper så inderlig at de slipper å oppleve slike ting
Var forslag tip SaraSå gøy
Ser denKunne gjort det. Tanken har streifet meg. Men vet ikke om han har lyst engang. Tørr ikke overraske i alle fall. Må planlegges i forhold til for mye, særlig han som jobber såpass mye også.
De liker å provosereBra provoserende av lsk, det dei gjorde med flagget.
Og akkurat når jeg sa det ble det liv igjenMåtte sette på en vaskemaskin og se litt MGP junior
Nå ble det stille her