Maitråden

Det er så uendelig trist’at han skal hq det sånn
Det er det

Så jeg er veldig glad for at han er hos en kompis i natt. En nabo. Et år yngre. Derved ikke i klassen. Men det er like greit. På en måte.

Er en i klassen jeg gjerne skulle sett ham mer sammen med. De er egenelig venner, bare litt tiltsksløse begge to. Så siden det er et stykke mellom husene... Og min sykler jo ikke... Så finner de nesten aldri på å treffes

De går på korps og speider sammen da.

Ser den
Vanskelig
En brann drakt da?
Hehe. Har jo ikke noen fra etter.... 2007? Eller 2008?

Har nok sånn ti stykker av diverse eldre årganger da.

Ja, jeg vet. Jeg er vanskelig. Han er vanskelig.

Det kjipe med at eldste sover bort ?

Det er han og hun på tre som våkner klokka seks... Mellomste sover glatt til over åtte.
Så mye for at jeg og mannen skulle sløve lenge...

Det er det

Så jeg er veldig glad for at han er hos en kompis i natt. En nabo. Et år yngre. Derved ikke i klassen. Men det er like greit. På en måte.

Er en i klassen jeg gjerne skulle sett ham mer sammen med. De er egenelig venner, bare litt tiltsksløse begge to. Så siden det er et stykke mellom husene... Og min sykler jo ikke... Så finner de nesten aldri på å treffes

De går på korps og speider sammen da.
Så koselig at han har norn hvertfall , godt for han det.
Så håper jeg den mobbingen gir seg snart , de ødelegger så utrolig mye

Hehe. Har jo ikke noen fra etter.... 2007? Eller 2008?

Har nok sånn ti stykker av diverse eldre årganger da.

Ja, jeg vet. Jeg er vanskelig. Han er vanskelig.
Abonnement på blad ? Bok ? Shampoo eller andre hårprodukter . Mansjettknapper. Bok.

På tide med ny ;)
Tror faktisk den kan være enda eldre. Han sluttet liksom å bry seg. De ble liksom bare brukt på stadion. Og der går vi jo ikke lenger.

Vi hadde sesongkort på stadion i flere år, etter at tiden med foto-akkrediteringrn hans tok slutt, og bodde bare en stund bare et steinkast unna i flere år, før vi flyttet til Arna. Det er liksom et annet liv.

Tror faktisk den kan være enda eldre. Han sluttet liksom å bry seg. De ble liksom bare brukt på stadion. Og der går vi jo ikke lenger.

Vi hadde sesongkort på stadion i flere år, etter at tiden med foto-akkrediteringrn hans tok slutt, og bodde bare en stund bare et steinkast unna i flere år, før vi flyttet til Arna. Det er liksom et annet liv.
Skjønner

Må plassere bort minste også :)
Hehe ja. Skulle plassert bort hele gjengen.

I alle fall de som står opp før jeg vil våkne. Men mellomste og. For hun står jo aldri opp alene, de andre to er jo oppe før henne. Så hun liker ikke å være oppe alene, hyper-sosial som hun er. Broren derimot, han liker en stille stund for seg selv

Back
Topp