Maitråden

Jeg er nok ganske lite aktiv, men gjør det for ham. Han elsker det. Bare at han kan ikke vise det, si det, snakke om det. Bruke favoritt-tkjorten sin på skolen for han mobbes for det.

Så i helga lar jeg ham få muligheten når jeg kan.
Hæ?:( er det sant?? Er det noe å mobbe for da?!:(:mad:

Hæ?:( er det sant?? Er det noe å mobbe for da?!:(:mad:
Altså. Det er vel mer bare.... Altså, man ser at det trigger ham, så ja. Da er der det. Alt er noe å mobbe for.

Han falt pladask for en tskjorte med picachu på på butikken og jeg lot ham få den. Han inrømte på evalueringsmøte med rektor at han bruker den ikke om noen kan se ham for han ble mobbet for pokemon i vinter.

Altså. Det er vel mer bare.... Altså, man ser at det trigger ham, så ja. Da er der det. Alt er noe å mobbe for.

Han falt pladask for en tskjorte med picachu på på butikken og jeg lot ham få den. Han inrømte på evalueringsmøte med rektor at han bruker den ikke om noen kan se ham for han ble mobbet for pokemon i vinter.
Jeg blir så trist!:( og sint!!
Kan man ikke la andre være i fred??:mad: Får så lyst til å filleriste disse som mobber:(

Jeg blir så trist!:( og sint!!
Kan man ikke la andre være i fred??:mad: Får så lyst til å filleriste disse som mobber:(
Det har vært rolig nå siden før påske. Etter en skikkelig runde med enkeltvedtak og oppvask med dme det gjelder og målrettet vakthold i friminuttene etc. Jeg går bare og venter på at det smeller igjen....

Jeg er nok ganske lite aktiv, men gjør det for ham. Han elsker det. Bare at han kan ikke vise det, si det, snakke om det. Bruke favoritt-tkjorten sin på skolen for han mobbes for det.

Så i helga lar jeg ham få muligheten når jeg kan.
Åh, så leit å høre :( bestevenninnen min sa at datteren også var blitt mobbet fordi hun hadde gått med genser med Frost på (anna og elsa), hun er 8år :(
Kjenner at det stikker i hjertet når jeg hører slikt!

Åh, så leit å høre :( bestevenninnen min sa at datteren også var blitt mobbet fordi hun hadde gått med genser med Frost på (anna og elsa), hun er 8år :(
Kjenner at det stikker i hjertet når jeg hører slikt!
Det stikker ja.

Vår mellomste er åtte og går med hva hun vil og frost også. Og har mange venner og ingen sosiale problemer.

Vår eldste har vært mobbet siden han var 4 år gammel.

Det har vært rolig nå siden før påske. Etter en skikkelig runde med enkeltvedtak og oppvask med dme det gjelder og målrettet vakthold i friminuttene etc. Jeg går bare og venter på at det smeller igjen....
Blir veldig lei meg av å høre :( skulle ønske jeg var tøffere som barn selv. Husker godt hun ene i klassen min , ble kalt mye stygt :( jeg gjorde ingenting. Det tenker jeg mye på i dag. Min søster derimot var en helt der i mine øyne . Hun gikk i mot mobberne og lekte med de som ble holdt utenfor. Jeg har heldigvis blitt tøffere med årene selv. Mobber var jeg ikke , men at jeg ikke sa i fra var feigt

Eldste her , min bonussønn har tidligere blitt mye mobbet . Det er forferdelige greier. !! Glad jeg har yrket jeg har , vernepleier . Husker godt en episode utenfor kinoen . Var på bytur med en bruker . Og en ungdomsgjeng kommenterte utseende hennes. Åhh himmel og hav. Jeg ble sint. Skulle tørt som barn også å sagt i fra. Men men

Jeg er rett og slett maktesløs. I år hsr nå end den nye paragraf 9a skolen tatt mer grep enn de har gjort før, men om det hjelper varig, jeg vet ikke.

Back
Topp