Eller et mareritt....En herlig tanke!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller et mareritt....En herlig tanke!!
Da er det ikke lettFotball ja. På tv i alle fall. Ikke vært på stadion siden vi flyttet.
Ikke en friluftsmann og slett ikke noen jeger. Kontor-rotte
Det er akkurat det.Du vet jeg hadde kommet om du bodde nærmere
Hæ? er det sant?? Er det noe å mobbe for da?!Jeg er nok ganske lite aktiv, men gjør det for ham. Han elsker det. Bare at han kan ikke vise det, si det, snakke om det. Bruke favoritt-tkjorten sin på skolen for han mobbes for det.
Så i helga lar jeg ham få muligheten når jeg kan.
Marvell filmeneSå bra hvilke filmer?
Altså. Det er vel mer bare.... Altså, man ser at det trigger ham, så ja. Da er der det. Alt er noe å mobbe for.Hæ? er det sant?? Er det noe å mobbe for da?!
Bra du fant noenMarvell filmene
Jeg blir så trist! og sint!!Altså. Det er vel mer bare.... Altså, man ser at det trigger ham, så ja. Da er der det. Alt er noe å mobbe for.
Han falt pladask for en tskjorte med picachu på på butikken og jeg lot ham få den. Han inrømte på evalueringsmøte med rektor at han bruker den ikke om noen kan se ham for han ble mobbet for pokemon i vinter.
Det har vært rolig nå siden før påske. Etter en skikkelig runde med enkeltvedtak og oppvask med dme det gjelder og målrettet vakthold i friminuttene etc. Jeg går bare og venter på at det smeller igjen....Jeg blir så trist! og sint!!
Kan man ikke la andre være i fred?? Får så lyst til å filleriste disse som mobber
Åh, så leit å høre bestevenninnen min sa at datteren også var blitt mobbet fordi hun hadde gått med genser med Frost på (anna og elsa), hun er 8årJeg er nok ganske lite aktiv, men gjør det for ham. Han elsker det. Bare at han kan ikke vise det, si det, snakke om det. Bruke favoritt-tkjorten sin på skolen for han mobbes for det.
Så i helga lar jeg ham få muligheten når jeg kan.
Det stikker ja.Åh, så leit å høre bestevenninnen min sa at datteren også var blitt mobbet fordi hun hadde gått med genser med Frost på (anna og elsa), hun er 8år
Kjenner at det stikker i hjertet når jeg hører slikt!
Blir veldig lei meg av å høre skulle ønske jeg var tøffere som barn selv. Husker godt hun ene i klassen min , ble kalt mye stygt jeg gjorde ingenting. Det tenker jeg mye på i dag. Min søster derimot var en helt der i mine øyne . Hun gikk i mot mobberne og lekte med de som ble holdt utenfor. Jeg har heldigvis blitt tøffere med årene selv. Mobber var jeg ikke , men at jeg ikke sa i fra var feigtDet har vært rolig nå siden før påske. Etter en skikkelig runde med enkeltvedtak og oppvask med dme det gjelder og målrettet vakthold i friminuttene etc. Jeg går bare og venter på at det smeller igjen....
StakkarsDet stikker ja.
Vår mellomste er åtte og går med hva hun vil og frost også. Og har mange venner og ingen sosiale problemer.
Vår eldste har vært mobbet siden han var 4 år gammel.
Eldste her , min bonussønn har tidligere blitt mye mobbet . Det er forferdelige greier. !!
Jeg er rett og slett maktesløs. I år hsr nå end den nye paragraf 9a skolen tatt mer grep enn de har gjort før, men om det hjelper varig, jeg vet ikke.Stakkars
Ja grusomt . Redigerte forresten innlegget . Hadde mer på hjertet . Han har det veldig bra nå og blir ikke mobbet nå heldigvis
Tusen takkSå flott da gratulerer!
Må nok det jaSå kjipt da satse på Kengubarnet da
Klart detVi må jo være optimister