Har vel hatt det ja fram ril kampGod kveld Kengu
Hatt en fin dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vel hatt det ja fram ril kampGod kveld Kengu
Hatt en fin dag?
De tar ikke så mye helling, med mindre det er en av de dyreste. Og det ville trolig være vanskelig. Vi har ikke en flat og grei hage akkurat.Hadde jeg hatt det hadde jeg kjøpt meg robotklipper
Ja skal visst detSkal dere på telttur??
Er på vei hjen fra OsloHva gjør dere ikveld ?
Dårlig kamp?Har vel hatt det ja fram ril kamp
Så gøy daJa skal visst det
Ikke akkurat eliteseriestandrd på Vålerenga i dag, pinlig bare rett og slettDårlig kamp?
Ha ha vel vi får seSå gøy da
Det ble en handletur med lite handlet og mye sett og gått, og tok et pokemon-raid vi egenelig ikke jmhade sjangs på, fordi det er sånn der greie i dag mellom 11 og 14 så det var sånn... Mamma. Jeg vet vi ikke klarer det. Anbefalt 17 stk for å ta den, men vi kan prøve så får jeg en mer på "battel in"....Hva har du fått gjort idag Sara? ble det kjøpesenter?
Du er hjertelig velkommen hit og fikseDa hadde jeg blitt småstressa men jeg har jo et problem da
Flink du er Sara
Så kjipt da satse på Kengubarnet daIkke akkurat eliteseriestandrd på Vålerenga i dag, pinlig bare rett og slett
Får håpe kengubarnet sitt Lag er bedre når de spiller på mandag
Fotball ja. På tv i alle fall. Ikke vært på stadion siden vi flyttet.Har han noen interesser?? fotball? Friluftsliv? Jakt?
Vi må jo være optimisterHa ha vel vi får se
Reelt så reiser vi jo aldri og jeg vet ikke hvor eller hva eller noe. Og helt reelt. Så ville det vært for meg, ikke hamEn helgetur ?
Dere blir aldri lei Pokemon-jakt? her er det veldig lite interesse for det dessverre...Det ble en handletur med lite handlet og mye sett og gått, og tok et pokemon-raid vi egenelig ikke jmhade sjangs på, fordi det er sånn der greie i dag mellom 11 og 14 så det var sånn... Mamma. Jeg vet vi ikke klarer det. Anbefalt 17 stk for å ta den, men vi kan prøve så får jeg en mer på "battel in"....
Ja, greit, sa jeg. Også la jeg merke til en sgir gruppe unge menn med mobiltelefoner.... Vips var vi 15 og slo den. Fornøyd guttunge.
Vi fikk da tak i lyspære og tannkrem. Ikke varmeflaske, men middag. Alt i alt, ok.
Du vet jeg hadde kommet om du bodde nærmereDu er hjertelig velkommen hit og fikse
En herlig tanke!!Bare tenk på alt som må brettes....
Jeg er nok ganske lite aktiv, men gjør det for ham. Han elsker det. Bare at han kan ikke vise det, si det, snakke om det. Bruke favoritt-tkjorten sin på skolen for han mobbes for det.Dere blir aldri lei Pokemon-jakt? her er det veldig lite interesse for det dessverre...
Bra gutten ble fornøyd