Maitråden

Hadde jeg hatt det hadde jeg kjøpt meg robotklipper :p
De tar ikke så mye helling, med mindre det er en av de dyreste. Og det ville trolig være vanskelig. Vi har ikke en flat og grei hage akkurat.

Men det står på ønskelisten min.... Mannen klipper da.

Hva har du fått gjort idag Sara?:) ble det kjøpesenter?
Det ble en handletur med lite handlet og mye sett og gått, og tok et pokemon-raid vi egenelig ikke jmhade sjangs på, fordi det er sånn der greie i dag mellom 11 og 14 så det var sånn... Mamma. Jeg vet vi ikke klarer det. Anbefalt 17 stk for å ta den, men vi kan prøve så får jeg en mer på "battel in"....

Ja, greit, sa jeg. Også la jeg merke til en sgir gruppe unge menn med mobiltelefoner.... Vips var vi 15 og slo den. Fornøyd guttunge.

Vi fikk da tak i lyspære og tannkrem. Ikke varmeflaske, men middag. Alt i alt, ok.

Har han noen interesser??:) fotball? Friluftsliv? Jakt?
Fotball ja. På tv i alle fall. Ikke vært på stadion siden vi flyttet.

Ikke en friluftsmann og slett ikke noen jeger. Kontor-rotte ;)

En helgetur ?
Reelt så reiser vi jo aldri og jeg vet ikke hvor eller hva eller noe. Og helt reelt. Så ville det vært for meg, ikke ham ;)

Men jeg liker ideen...

Det ble en handletur med lite handlet og mye sett og gått, og tok et pokemon-raid vi egenelig ikke jmhade sjangs på, fordi det er sånn der greie i dag mellom 11 og 14 så det var sånn... Mamma. Jeg vet vi ikke klarer det. Anbefalt 17 stk for å ta den, men vi kan prøve så får jeg en mer på "battel in"....

Ja, greit, sa jeg. Også la jeg merke til en sgir gruppe unge menn med mobiltelefoner.... Vips var vi 15 og slo den. Fornøyd guttunge.

Vi fikk da tak i lyspære og tannkrem. Ikke varmeflaske, men middag. Alt i alt, ok.
Dere blir aldri lei Pokemon-jakt?:P her er det veldig lite interesse for det dessverre...
Bra gutten ble fornøyd❤️

Dere blir aldri lei Pokemon-jakt?:p her er det veldig lite interesse for det dessverre...
Bra gutten ble fornøyd❤️
Jeg er nok ganske lite aktiv, men gjør det for ham. Han elsker det. Bare at han kan ikke vise det, si det, snakke om det. Bruke favoritt-tkjorten sin på skolen for han mobbes for det.

Så i helga lar jeg ham få muligheten når jeg kan.

Back
Topp