Både jeg og mannen er introverte....Eg ville nok satt pris på tid sammen med min kjære. Men eg er sosial av meg
Men vi setter jo pris på tid sammen da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både jeg og mannen er introverte....Eg ville nok satt pris på tid sammen med min kjære. Men eg er sosial av meg
Tar nok over en time å klippe vår. Vi har tomt på rundt et mål og det er opp og ned og rundt busker og trampoline og stein/berg og whatnot.Tenker at dersom jeg klipper jevnlig så får den ikke tid til å vokse opp og sende ut nye frø.
Er ikke store plenen vi har foran, så det gikk fort.
Den er fin og klippet nå, burde vært ute en tur med kantklipperen også, men det gidder jeg ikke
Hadde jeg hatt det hadde jeg kjøpt meg robotklipperTar nok over en time å klippe vår. Vi har tomt på rundt et mål og det er opp og ned og rundt busker og trampoline og stein/berg og whatnot.
Både jeg og mannen er introverte....
Men vi setter jo pris på tid sammen da.
Har du problemer med hjerte?Gruer meg til mandag, skal ta EKG av hjertet.
Ååh, da hadde jeg også blitt sur og tristJeg ble dårlig i magen under middagen, og måtte løpe på do. Mente jeg sa klart fra at jeg skulle spise mer npr jeg hadde fått ungene i seng. Mannen hadde åpenbart ikke tolket det som IKKE KAST MATEN MIN!!!!
JEg orker ikke lage en ny taco, jeg er ikke god magen, det er for mye mat, for mye styr, ingrediensene dels tomme (og nå satt i kjøleskapet) og det eneste jeg ville ha var TACOEN MIN!
Jeg gjør iherdig det jeg klan for å ikke være sur, men jeg er reelt lei meg, fr at et eneste jeg hadde lyst på er borte. Jeg skjønner at et er irrasjonelt og prøver derfor å ikke være sur. Men jeg er sulten. Jeg har spist drøyt 1/2 lefse og bare tanken på alt det gode som var i resten setter meg i dårlig humør. Jeg er fuckings sulten!!!
Hva spiste dere?Snart mat her
Takk, bare bra plantet masse sommerblomster idag!Står til?
God jobbehelgGod morgen. På job her. ha en fin dag
Koseljg da Joda stortsett .Takk, bare bra plantet masse sommerblomster idag!
Bra med dere? Friske barn?
Vet ikke enda.Har du problemer med hjerte?
God kveld KenguGod morgen
Skjønner godt det. Jeg hadde blødninger sist helg og var ganske innstilt på at nå får vi iallefall mer hjelpEr litt med det.
Den tredje gangen vi mistet føltes det ikke så ikke siden det var tredje gang, og tredje gang betyr man har krav på utredning, man har krav på hjelp, den tredje gangen selv om det er vondt gir likevel håp
Masse god bedring til dereGomle smågodt i senga. Sendt mannen ut. Frøkna og jeg er syk. I tillegg til å være gravid og holde på med flytting.
Hva har du fått gjort idag Sara? ble det kjøpesenter?Nei, hva skal man finne på da?
Frokost er spist. Jentene klokka sju, jeg og eldste klokka 8 etter at mannen og mellomste vsr sendt avsted for fotballturnering og jeg hadde satt igang vaskemaskina. Nå er oppvaskmaskina også igang, jeg har oppdatert meg på fb og forum og den meget enfoldige "nyhetstrømmen" Google serverer meg på skjermen lengst til venstre. Basert på tema jeg har googlet og artikler jeg har lest. Jeg trenger nok å lese mer variert.
Kan ta med ungene og handle, men da skulle jeg gjerne vært på kjøpesenteret og de åpner ikke før ti. Skulle hatt en liten vsrmeflaske for barn, sånn som er i en bamse. Vi har to. Vi har tre barn. Alle liker å ligge med en sånn til tider, eldste uten å bytte vann hver dag, bare liker den litt tunge bamsen tror jeg, mellomste pga magevondt, og yngste fordi... Hun sier hun har vondt i magen, reelt så liker hun den. Så hun har kapret den ene og de andre deler på den andre.
Og jeg skulle hatt lyspære til lampen over spisebordet. Må tåle å dimmes.
Ellers mat til helga. Men jeg pleier ikke være oppe så tidlig når jeg ikke skal noe
Tusen takk! Smågodt i sengen var aldeles ikke feilMasse god bedring til dere
Håper dere har hatt en koselig dagI dag skal me på kystkultursenteret, det er maritim dag der Eldste er på overnatting Eg våkna 6, som vanlig, men sovna igjen. Guttungen kom opp klokka 7, eg sovna igjen, når han såg barnetv.
Håper dere har hatt en koselig dag