Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått handlet telt og luftmadrasser , får kjlpe skikkelige madrasser etterhvert når set ikke er så mye annet som må kjøpes
Lov å være sliten da.Sliten nå.
- Handlet litt matvarer
- Vært på loppemarked
- Innom byen rett bortenfor der hvor loppemarkedet var for å handle krydder i innvandrerbutikken
- Var på kjøpesentret bortenfor der igjen for å kjøpe nye bukser til eldste og sommerkjoler til frøkna
- Så bar det langt ut i skogen for å sjekke en leirplass
- Nå holder jeg på å rydde et bombet kjøkken før jeg skal begynne på middagen til i morgen
Jo da, men har ikke tid til det...Lov å være sliten da.
Hva skal du nå da?Jo da, men har ikke tid til det...
Men hva skal jeg finne på til mannens bursdag?
Han fyller 40. Om en drøy måned (la oss helt fortrenge at det gjør jeg en mnd senere)
Og jeg er blank på gave. Helt. Han har ikke ønsker heller.
Bunad, sa han, på spøk. Det fikk han for fem år siden og trenger selvsagt ikke ny.
Men hva..... Hva?
Jeg har ikke lyst å havne på amfi dagen før og kjøpe en genser og ei skjorte, liksom.
Fotball. Brann. Men han har alle alle fotballkanalene og har ikke utrykt ønske om å dra tilbake til Bergen på kamp siden vi flyttet.Kva er hans interesse? Når pappa hadde rund dag gikk me ilag fleire og kjøpte showpakke med overnatting
Fotball. Brann. Men han har alle alle fotballkanalene og har ikke utrykt ønske om å dra tilbake til Bergen på kamp siden vi flyttet.
En gang i tiden var han opptatt av foto, men det har han ikke gjort på noen år. Mange år.
Ellers lite. Familien, liksom.
Tror ikke det akkurat er noe som passer å gi ham, på noe vis. Treffer på siden av alt, på en måte.Familiebilde? Fotointeresse og familie i samme sleng
Tror ikke det akkurat er noe som passer å gi ham, på noe vis. Treffer på siden av alt, på en måte.
Litt lyst å reise et sted jeg og han. Det gjør vi dog aldri, uten ungene. Eller med. Og vet ikke hvor heller. Og sliter jo allerede med å få ferien til å gå opp. At vi fakrisk har fri samtidig. Å få til en tur samlet som familie er førstepri i så måte. Han er ikke så glad i reise heller tror jeg. Virker ikke sånn.
Men lyst å gi ham noe som gir ham glede. På et eller annet vis.
Har fjernet løvetann fra plenen foran huset, slappe litt av så skal jeg klippe plenen.Hva skal du nå da?
Han har liksom ikke noen kompiser. Som han har kontakt med i alle fall. Sånn regelmessig. Vi er litt sære sånn. Vi har liksom ikke venner noen av oss.Dette var ikkje lett nei. Håpa du finner noko. Spør kompiser av han?
Hørtes slitsomt ut.Har fjernet løvetann fra plenen foran huset, slappe litt av så skal jeg klippe plenen.
Håper mannen legger Lille U mens jeg holder på med det.
Så skal jeg få mellomste i seng.
Rydde litt av lekene på stuen og sette eldsten i gang med middagen for i kveld
Tenker at dersom jeg klipper jevnlig så får den ikke tid til å vokse opp og sende ut nye frø.Hørtes slitsomt ut.
Plenen burde klippes her også. Og løvetann.... Det kan jeg nok plukke en hel dag og likevel ikke bli ferdig... Føles meningsløst, men jeg prøver jevnlig.
Han har liksom ikke noen kompiser. Som han har kontakt med i alle fall. Sånn regelmessig. Vi er litt sære sånn. Vi har liksom ikke venner noen av oss.