desverre. trenger faktisk selvNoen spm vet om tilbud på ordentlige og gode liggeunderlag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
desverre. trenger faktisk selvNoen spm vet om tilbud på ordentlige og gode liggeunderlag ?
Kan jo bli mye med flere etter hverandre ja. Familie eller venner?
Kjedelig med magevondt. Det har desverre frøkna mye her, men hun er under utredningNei, hva skal man finne på da?
Frokost er spist. Jentene klokka sju, jeg og eldste klokka 8 etter at mannen og mellomste vsr sendt avsted for fotballturnering og jeg hadde satt igang vaskemaskina. Nå er oppvaskmaskina også igang, jeg har oppdatert meg på fb og forum og den meget enfoldige "nyhetstrømmen" Google serverer meg på skjermen lengst til venstre. Basert på tema jeg har googlet og artikler jeg har lest. Jeg trenger nok å lese mer variert.
Kan ta med ungene og handle, men da skulle jeg gjerne vært på kjøpesenteret og de åpner ikke før ti. Skulle hatt en liten vsrmeflaske for barn, sånn som er i en bamse. Vi har to. Vi har tre barn. Alle liker å ligge med en sånn til tider, eldste uten å bytte vann hver dag, bare liker den litt tunge bamsen tror jeg, mellomste pga magevondt, og yngste fordi... Hun sier hun har vondt i magen, reelt så liker hun den. Så hun har kapret den ene og de andre deler på den andre.
Og jeg skulle hatt lyspære til lampen over spisebordet. Må tåle å dimmes.
Ellers mat til helga. Men jeg pleier ikke være oppe så tidlig når jeg ikke skal noe
okei kose dereBegge deler en kompis natt til idag og så kommer svigerfar idag og blir over en uke
Planer for dagen?god morgen ja
Vi trenger to til tirsdagdesverre. trenger faktisk selv
Hun har stått på movicol over et år, utredning viser ingen andre problemer enn at hun blir forstoppet. Så hun har ikke brukt flaska på lenge. Hun er relativt greit regulert med et par poser movicol jr hver dag.Kjedelig med magevondt. Det har desverre frøkna mye her, men hun er under utredning
Er på jobb nå, og det er jeg frem til 15.00. Ungene skal i bursdag kl. 14.00 . Ellers er det lite som skjer. Det vanlige med taco, film og snop Der da?Planer for dagen?
Aha, dere reiser på tur da? Vi trenger ikke før i juli.Vi trenger to til tirsdag
Noen spm vet om tilbud på ordentlige og gode liggeunderlag ?
Hvordan utredning har blitt gjort da? Her tror fastlegen hun har reflux, og dette har hun også symp på.Hun har stått på movicol over et år, utredning viser ingen andre problemer enn at hun blir forstoppet. Så hun har ikke brukt flaska på lenge. Hun er relativt greit regulert med et par poser movicol jr hver dag.
Kose dere Bor dere sentralt i Bergen ?I dag skal me på kystkultursenteret, det er maritim dag der Eldste er på overnatting Eg våkna 6, som vanlig, men sovna igjen. Guttungen kom opp klokka 7, eg sovna igjen, når han såg barnetv.
Kose dere Bor dere sentralt i Bergen ?
Det ordner seg for snille jenter Blitt tilbud en stilling jeg ønsker
Okei Kjekt det da. Vi går et lite stykke, DVs jeg bruker vel 6-7 min til stoppet. 30 min med ungene hahaBur rett ved bybanestopp, så ja. Men er eit stykke til Sandviken då
TakkGratulera
Okei Kjekt det da. Vi går et lite stykke, DVs jeg bruker vel 6-7 min til stoppet. 30 min med ungene haha
Takk
Vi skal til Oslo på kamp å så Vålerenga -Lillestrøm , så må vi kok ut å se etter liggeunderlag.Er på jobb nå, og det er jeg frem til 15.00. Ungene skal i bursdag kl. 14.00 . Ellers er det lite som skjer. Det vanlige med taco, film og snop Der da?
Aha, dere reiser på tur da? Vi trenger ikke før i juli.
Det ordner seg for snille jenter Blitt tilbud en stilling jeg ønsker
Neida, jeg jobber. Ungene skal i bursdag.Skal dykk dit også?