Jeg er trøtt. Spesielt siden jeg ikke er helt i form, og dessuten har jobbet mye denne siste uken
Jeg sitter her enda, da. Jeg prøver legge meg ikke så lenge etter 22 når jeg vet at det er morgen kl 6, men jeg ender ofte nærmere 23
Ofte er fredagskvelden en dag da jeg IKKE trenger tenke at jeg skal opp klokka seks, men så våkner altså eldste og yngste før halv sju, mellomste sover glatt til åtte, men hun skal ha spist frokost og fått på fotballhabiten og kommet til fergeleiet i tidetil å få parkeringsplass og ta ferga 7.55 Det er antakelig ganske mange som har tenkt samme tanken (i alle fall alle på laget hennes, og trolig en del andre lag. De skal spille fotballturnering som enten kan nås med "kjøre ta ferge, kjøre, forbi stadion og ned til fergeleiet for parkering på et jorde og ta gratisbussene som kjører skytteltrafikk opp til stadion" eller altså "kjøre til et fergeleie vært oss, parkere, ta ferga som fotgjenger, gå av ferga og gå over veien og vent på neste ferge, det er altså et dobbelt fergeleie, og ta ferga der til det stedet der bussene går opp til stadion)
Derved må hun spise frokost tidlig og da vil de to andre ha frokost, og mannen skal dra med henne, og jeg.... må stå opp.
Vanligvis altså om vi ikke skal noe) gir vi dem noe oppskåret frukt og ligger til nærmere ti. Da er det greit å ha sittet oppe lenge.
Jaja, jeg kan jo dra på kjøpesenteret og være der når de åpner og ikke ha problemer med parkering eller mye folk, om jeg gidder med en 10 åring og en 3 åring, den eneste av ungene som ergøy å gå på butikker med er 8 åringen som skal på fotball... ingen trenger så veldig mye heller, så jeg gidder sikekt ikke det.