Maitråden

Hva gjør dere i kveld?
Ungene sover og mannen er ute av hus. Skal rydde opp litt duplo og så støvsuge, men er redd for at det vekker minsten. Han er så følsom på lyd!

Hva gjør dere i kveld?
Ungene sover og mannen er ute av hus. Skal rydde opp litt duplo og så støvsuge, men er redd for at det vekker minsten. Han er så følsom på lyd!
Jeg Har har tenkt å legge meg.. Mannen ser fotball, men det er jo leggetid. De skal ta ferga klokken 8 i morgen tidlig. Så det er opp og hopp. Mannen og mellomste som skal avsted, men hun er altså den eneste ungen som ikke står opp før halv sju av deg selv....

Jeg Har har tenkt å legge meg.. Mannen ser fotball, men det er jo leggetid. De skal ta ferga klokken 8 i morgen tidlig. Så det er opp og hopp. Mannen og mellomste som skal avsted, men hun er altså den eneste ungen som ikke står opp før halv sju av deg selv....

Er det alltid leggetid såpass tidlig i helgene også? :)
Jeg legger meg 22.30 i ukedager, men i helgene blir det ofte sent :P

Er det alltid leggetid såpass tidlig i helgene også? :)
Jeg legger meg 22.30 i ukedager, men i helgene blir det ofte sent :p

Jeg er trøtt. Spesielt siden jeg ikke er helt i form, og dessuten har jobbet mye denne siste uken

Jeg sitter her enda, da. Jeg prøver legge meg ikke så lenge etter 22 når jeg vet at det er morgen kl 6, men jeg ender ofte nærmere 23
Ofte er fredagskvelden en dag da jeg IKKE trenger tenke at jeg skal opp klokka seks, men så våkner altså eldste og yngste før halv sju, mellomste sover glatt til åtte, men hun skal ha spist frokost og fått på fotballhabiten og kommet til fergeleiet i tidetil å få parkeringsplass og ta ferga 7.55 Det er antakelig ganske mange som har tenkt samme tanken (i alle fall alle på laget hennes, og trolig en del andre lag. De skal spille fotballturnering som enten kan nås med "kjøre ta ferge, kjøre, forbi stadion og ned til fergeleiet for parkering på et jorde og ta gratisbussene som kjører skytteltrafikk opp til stadion" eller altså "kjøre til et fergeleie vært oss, parkere, ta ferga som fotgjenger, gå av ferga og gå over veien og vent på neste ferge, det er altså et dobbelt fergeleie, og ta ferga der til det stedet der bussene går opp til stadion)

Derved må hun spise frokost tidlig og da vil de to andre ha frokost, og mannen skal dra med henne, og jeg.... må stå opp.

Vanligvis altså om vi ikke skal noe) gir vi dem noe oppskåret frukt og ligger til nærmere ti. Da er det greit å ha sittet oppe lenge.

Jaja, jeg kan jo dra på kjøpesenteret og være der når de åpner og ikke ha problemer med parkering eller mye folk, om jeg gidder med en 10 åring og en 3 åring, den eneste av ungene som ergøy å gå på butikker med er 8 åringen som skal på fotball... ingen trenger så veldig mye heller, så jeg gidder sikekt ikke det.

Jeg er trøtt. Spesielt siden jeg ikke er helt i form, og dessuten har jobbet mye denne siste uken

Jeg sitter her enda, da. Jeg prøver legge meg ikke så lenge etter 22 når jeg vet at det er morgen kl 6, men jeg ender ofte nærmere 23
Ofte er fredagskvelden en dag da jeg IKKE trenger tenke at jeg skal opp klokka seks, men så våkner altså eldste og yngste før halv sju, mellomste sover glatt til åtte, men hun skal ha spist frokost og fått på fotballhabiten og kommet til fergeleiet i tidetil å få parkeringsplass og ta ferga 7.55 Det er antakelig ganske mange som har tenkt samme tanken (i alle fall alle på laget hennes, og trolig en del andre lag. De skal spille fotballturnering som enten kan nås med "kjøre ta ferge, kjøre, forbi stadion og ned til fergeleiet for parkering på et jorde og ta gratisbussene som kjører skytteltrafikk opp til stadion" eller altså "kjøre til et fergeleie vært oss, parkere, ta ferga som fotgjenger, gå av ferga og gå over veien og vent på neste ferge, det er altså et dobbelt fergeleie, og ta ferga der til det stedet der bussene går opp til stadion)

Derved må hun spise frokost tidlig og da vil de to andre ha frokost, og mannen skal dra med henne, og jeg.... må stå opp.

Vanligvis altså om vi ikke skal noe) gir vi dem noe oppskåret frukt og ligger til nærmere ti. Da er det greit å ha sittet oppe lenge.

Jaja, jeg kan jo dra på kjøpesenteret og være der når de åpner og ikke ha problemer med parkering eller mye folk, om jeg gidder med en 10 åring og en 3 åring, den eneste av ungene som ergøy å gå på butikker med er 8 åringen som skal på fotball... ingen trenger så veldig mye heller, så jeg gidder sikekt ikke det.

Hehe. Livet med barn greit oppsummert :hilarious:
Vår dag starter alltid klokken 06 eller tidligere. Så man bør jo legge seg. Jeg er flinkere til å legge meg tidlig bår jeg er alene, for da må keg være opplagt, så jeg benytter sjansen til å være oppe litt når mannen er hjemme, da får jeg ofte sove litt frempå også, sånn til 07 ish da jeg våkner av meg selv :P

Hva gjør dere i kveld?
Hatt jentekveld med bestevenninnen min :) altfor lenge siden sist, var utrolig koselig :happy:

Fantastisk! :D
Fått oppdatert hverandre med all mulig info fra hverandres liv:p (vi snakker altså til vanlig, men ikke om alt mulig da tiden ikke alltid strekker til)

Kjenner det veldig igjen. Godt når man får snakke uavbrutt :D

Føles ut som jeg driver hotel fortiden. Stadig overnattende gjester.. Det er egentlig veldig hyggelig, men begynner å kjenne på at det kan bli for mye også :p En gjest i natt, en ny gjest i morgen.
Kan jo bli mye med flere etter hverandre ja. Familie eller venner:)?

Nei, hva skal man finne på da?

Frokost er spist. Jentene klokka sju, jeg og eldste klokka 8 etter at mannen og mellomste vsr sendt avsted for fotballturnering og jeg hadde satt igang vaskemaskina. Nå er oppvaskmaskina også igang, jeg har oppdatert meg på fb og forum og den meget enfoldige "nyhetstrømmen" Google serverer meg på skjermen lengst til venstre. Basert på tema jeg har googlet og artikler jeg har lest. Jeg trenger nok å lese mer variert.

Kan ta med ungene og handle, men da skulle jeg gjerne vært på kjøpesenteret og de åpner ikke før ti. Skulle hatt en liten vsrmeflaske for barn, sånn som er i en bamse. Vi har to. Vi har tre barn. Alle liker å ligge med en sånn til tider, eldste uten å bytte vann hver dag, bare liker den litt tunge bamsen tror jeg, mellomste pga magevondt, og yngste fordi... Hun sier hun har vondt i magen, reelt så liker hun den. Så hun har kapret den ene og de andre deler på den andre.

Og jeg skulle hatt lyspære til lampen over spisebordet. Må tåle å dimmes.

Ellers mat til helga. Men jeg pleier ikke være oppe så tidlig når jeg ikke skal noe

Back
Topp