Da hadde jeg daua ikke noe du får mot det?Eg har klødd i hele dag. Sliten no.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg daua ikke noe du får mot det?Eg har klødd i hele dag. Sliten no.
Populære dere da er det familie?Føles ut som jeg driver hotel fortiden. Stadig overnattende gjester.. Det er egentlig veldig hyggelig, men begynner å kjenne på at det kan bli for mye også En gjest i natt, en ny gjest i morgen.
Flink han er tipper han var fornøyd!Veldig gly og praktmålet ble filmet av lagleder
Da hadde jeg daua ikke noe du får mot det?
Alltid spennende å følge medJa No er han lagt men meir opptatt av kva eg ser på
Håper du snart får et svar, så du vetNett tatt blodprøve for eg mistenke skalldyrallergi. Ikkje fått svar. Eg må såklart ha ny time no. Eg har brukt polarmin før.
Håper du snart får et svar, så du vet
Alltid spennende å følge med
JuppDet går fort herlig å se fram til!
Veldig fornøyd jaFlink han er tipper han var fornøyd!
Populære dere da er det familie?
Så kjipt da aldri hatt det før jeg..Elveblest er noko dei sjeldent finner ut kva som fører til det.
Da er det bare å nyte!Jupp
Men to helgeturer flr det så tiden går nok fort ja
Nye proffspilleren?? gøy for ham!Veldig fornøyd ja
6 mål på 4 kamper og kun en kamp som spiss
Skjønner jeg lenge til?Fått time til operasjon , gruer meg littt
Så hjertevarme dere er! Fantastisk!Ja voldsomt
Vi praktiserer åpent hus, så alle vet at hvis det trengs så står gjesterommet klart. Så vi har hatt kollegaer utsatt for vold i hjemmet, venner som går igjennom samlivsbrudd, gjennomreisende familie og venner, og besøkende. Så i natt er det en kompis som trenger sted å sove, i morgen er det familie Jeg elsker at folk kommer hit, men det har aldri vært så stor pågang som nå, tidligere
JuppDa er det bare å nyte!
He he gøy når de får det tilNye proffspilleren?? gøy for ham!
Etter sommerferienSkjønner jeg lenge til?