Alltid gøy når man lykkes jaHe he gøy når de får det til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid gøy når man lykkes jaHe he gøy når de får det til
Satse på at det går fort fram ditEtter sommerferien
Den er fantastisk morsomHehe, ikke sett filmen nei
Gjør nok detSatse på at det går fort fram dit
Helt klartAlltid gøy når man lykkes ja
Så kjipt da aldri hatt det før jeg..
Høres i grunn helt j***** ut!Du klør overalt og blir gal. Eg får skikkelig store vabler og blir det for mykje, får eg pustevansker.
Høres i grunn helt j***** ut!
Hvitvask lindrer ikke?Ja det er det. Og skremmer jo leger og sjukepleiere på legevakta i tillegg.
Hvitvask lindrer ikke?
Ja voldsomt
Vi praktiserer åpent hus, så alle vet at hvis det trengs så står gjesterommet klart. Så vi har hatt kollegaer utsatt for vold i hjemmet, venner som går igjennom samlivsbrudd, gjennomreisende familie og venner, og besøkende. Så i natt er det en kompis som trenger sted å sove, i morgen er det familie Jeg elsker at folk kommer hit, men det har aldri vært så stor pågang som nå, tidligere
Flott å kunne gjøre sånn. Men slitsomt når det blir mye
Jeg ble dårlig i magen under middagen, og måtte løpe på do. Mente jeg sa klart fra at jeg skulle spise mer npr jeg hadde fått ungene i seng. Mannen hadde åpenbart ikke tolket det som IKKE KAST MATEN MIN!!!!
JEg orker ikke lage en ny taco, jeg er ikke god magen, det er for mye mat, for mye styr, ingrediensene dels tomme (og nå satt i kjøleskapet) og det eneste jeg ville ha var TACOEN MIN!
Jeg gjør iherdig det jeg klan for å ikke være sur, men jeg er reelt lei meg, fr at et eneste jeg hadde lyst på er borte. Jeg skjønner at et er irrasjonelt og prøver derfor å ikke være sur. Men jeg er sulten. Jeg har spist drøyt 1/2 lefse og bare tanken på alt det gode som var i resten setter meg i dårlig humør. Jeg er fuckings sulten!!!
Uff daJeg ble dårlig i magen under middagen, og måtte løpe på do. Mente jeg sa klart fra at jeg skulle spise mer npr jeg hadde fått ungene i seng. Mannen hadde åpenbart ikke tolket det som IKKE KAST MATEN MIN!!!!
JEg orker ikke lage en ny taco, jeg er ikke god magen, det er for mye mat, for mye styr, ingrediensene dels tomme (og nå satt i kjøleskapet) og det eneste jeg ville ha var TACOEN MIN!
Jeg gjør iherdig det jeg klan for å ikke være sur, men jeg er reelt lei meg, fr at et eneste jeg hadde lyst på er borte. Jeg skjønner at et er irrasjonelt og prøver derfor å ikke være sur. Men jeg er sulten. Jeg har spist drøyt 1/2 lefse og bare tanken på alt det gode som var i resten setter meg i dårlig humør. Jeg er fuckings sulten!!!
Uff da. Få mannen til å lage deg en ny?
De har spist opp lefsene, eller kastet dem, eller et eller annet.Uff da
Kanskje få mannen til å lage en ny til deg?
De har spist opp lefsene, eller kastet dem, eller et eller annet.
Han fant jodbær jeg ikke visste vi hadde da, så det blir skive med jordbær og sukker på. Og tacokjøttdeigpizza i morgen tenker jeg.
Hjelper unektelig på både humøret (og blodsukkeret. Jeg er sensitiv på humør i så måte...) og sultfølelsen.Godt du fikk deg noe mat i alle fall