Så bra
Takk takk!
Jeg bestod ihvertfall
Veiledning for praksislærere i barnehage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk!
Jeg bestod ihvertfall
Veiledning for praksislærere i barnehage
Mange rapporter detPustepause.
Alt annet unnagjort og igang på de 35 rapportene. Igang med nr 7.
God dagGod kveld alle sammen
Da er jeg plassert i sofaen, hva driver dere med?
Det gjorde viVann dykk?
En som ikke gadd å ligge bak meg og to vogntog. Så han freste forbi i slutten av en tofelt mot en sving, kan ikke ha vært langt fra at han smalt mot en motgående bilDet har du rett i. Kva skjedde?
En som ikke gadd å ligge bak meg og to vogntog. Så han freste forbi i slutten av en tofelt mot en sving, kan ikke ha vært langt fra at han smalt mot en motgående bil
Jeg kjenner at slikt provoserer meg veldig. Javel, ta sjanser selv. Men ikke utsett andre for fare
Ja, det tar litt tid å vente på hver også skulle jeg jo skrive en kommentar til hver av dem.Mange rapporter det
To mål og begge scoret av kengubarnetBle det mange mål!?
Nå er det helg , hurraGod morgen! Endelig helg!
God ettermiddagGod morgen hihi
Håper du får en flott helg mange planer eller rolig?Hurra , endelig helg
Den har jeg ventet på
Skal på loppemarked i morgen samt planlegge sommeravslutningen for klassen til eldste,Håper du får en flott helg mange planer eller rolig?
Ah, jeg liker loppemarkederSkal på loppemarked i morgen samt planlegge sommeravslutningen for klassen til eldste,
Ellers bare slappe av
Jeg er denne gang bare interessert i å gå gjennom det de har av DVD'er ig BluRay filmer.Ah, jeg liker loppemarkeder
Sjåfør i dagHåper du får en flott helg mange planer eller rolig?