Maitråden

Det har du rett i. Kva skjedde?
En som ikke gadd å ligge bak meg og to vogntog. Så han freste forbi i slutten av en tofelt mot en sving, kan ikke ha vært langt fra at han smalt mot en motgående bil :shifty:
Jeg kjenner at slikt provoserer meg veldig. Javel, ta sjanser selv. Men ikke utsett andre for fare :inpain:

En som ikke gadd å ligge bak meg og to vogntog. Så han freste forbi i slutten av en tofelt mot en sving, kan ikke ha vært langt fra at han smalt mot en motgående bil :shifty:
Jeg kjenner at slikt provoserer meg veldig. Javel, ta sjanser selv. Men ikke utsett andre for fare :inpain:

Blir ofte nesten påkjørt i gangfelt me. Mange tosker...

Mange rapporter det
Ja, det tar litt tid å vente på hver også skulle jeg jo skrive en kommentar til hver av dem.

Men ble da fersig

I dag er litt antiklimax, ingenting som haster så jeg rydder eposten og gjør ting jeg hsr utsatt denne uka.

Noen her som har sett filmen "Guardians of the galaxy", jeg var så dum og så den for litt siden.
Bradely Cooper har stemmen til den gærne vaskebjørnen.
For tiden spilles sangen "Shallow" med Bradely Cooper og Lady Gaga på radioen hele tiden, og hver gang ser jeg for meg at denne gærne vaskebjørnen synger :P

61499675_10156100593595766_310500812373622784_n.jpg

Ikke helt klassisk til taco med sukkererter men minstemor elsker det så jeg kutter dem opp i små biter sånn som med andre grønnsaker. Det gir faktisk god "crunch" til det hele.

No kosa gutten min og eg oss med wraps, chips og litt snop mens eldste er i bursdag og så skal hun på overnatting :)

Back
Topp