Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deg eller barna?elveblest
Deg eller barna?
Ikke noe gøy det der, fått noe for det?
God kveld alle sammen
Da er jeg plassert i sofaen, hva driver dere med?
Kjedelig daKlør
Kjedelig da
Ikke sant. Jeg har vært denne uken. Skulle egentlig idag, men pga blødninger i helgen fikk de meg inn på Mandag som var. Neste blir onsdag neste uke. Fikk du hyppige ULÅ som jeg kjenner meg igjen.
Skal du på UL snart?
Etter første MA fikk vi bare beskjed om at det var helt normalt, og det sikkert kom til å gå bra neste gang.Ikke sant. Jeg har vært denne uken. Skulle egentlig idag, men pga blødninger i helgen fikk de meg inn på Mandag som var. Neste blir onsdag neste uke. Fikk du hyppige UL
Stemmer, jeg husker du hadde en kronglete, lang vei. Fant de ut noe ifht habituell abort ? Det blir neste steg her om jeg mister nå..Etter første MA fikk vi bare beskjed om at det var helt normalt, og det sikkert kom til å gå bra neste gang.
Etter andre MA fikk vi samme beskjed.
Fastlegen var ikke helt enig, og rekvisisjonen til UL ved neste graviditet var lett å få.
Etter den MA'en (tredje) ble jeg utredet for habituell abort og da fikk vi UL i uke 9 og 12 (vi fikk ei flott jente )
Neste graviditet fikk vi samme oppfølging, MA
Så var det en SA i uke 5.
Deretter kom Lille U
Førstemann kom helt uten noen slike problemer først
Fant ikke ut hva det var, men ga meg en medisin coctail som pleier å hjelpe og vips så kom frøkna.Stemmer, jeg husker du hadde en kronglete, lang vei. Fant de ut noe ifht habituell abort ? Det blir neste steg her om jeg mister nå..
Jeg har en fantastisk fin gyn som gir meg UL en gang i uken tom uke 7+12 så tror jeg det blir annenhver noen uker også.
Det er ganske fint, at medisiner kan gjøre så stor forskjell. Ikke at det hjelper når man mister, men når jeg blødde i helgen og tenkte på nytt forsøk (det ble vurdert akkuratt på grensen til at jeg ikke trenge støttemedisiner denne gangen) så tenkte jeg at neste gang sitter den, for da kan jeg få medisiner.Fant ikke ut hva det var, men ga meg en medisin coctail som pleier å hjelpe og vips så kom frøkna.
Med MA'en etter frøkna fikk jeg medisinene for sent, og da var det mest sannsynlig gått galt allerede, det går veldig tidlig galt for oss når det går galt. Med SA'en hadde jeg bare vist om det i 3-4 dager så tok det ikke så tungt.
Med Lille U kom vi gang med medisinene på samme måte som med frøkna og så kom han
Fant ikke ut hva det var, men ga meg en medisin coctail som pleier å hjelpe og vips så kom frøkna.
Med MA'en etter frøkna fikk jeg medisinene for sent, og da var det mest sannsynlig gått galt allerede, det går veldig tidlig galt for oss når det går galt. Med SA'en hadde jeg bare vist om det i 3-4 dager så tok det ikke så tungt.
Med Lille U kom vi gang med medisinene på samme måte som med frøkna og så kom han
Er litt med det.Det er ganske fint, at medisiner kan gjøre så stor forskjell. Ikke at det hjelper når man mister, men når jeg blødde i helgen og tenkte på nytt forsøk (det ble vurdert akkuratt på grensen til at jeg ikke trenge støttemedisiner denne gangen) så tenkte jeg at neste gang sitter den, for da kan jeg få medisiner.
Hjemme igjen å i seng
Morsom kamp i dag hvertfall ! Verdt to timers reisevei tilsammen
Åh kakao hørtes deilig ut, det skal jeg ta med på jobb i dagGod morgen.
På plass på jobb, ungene er levert her og der. Tåka ligger lavt og det småregner, kjipt vær. Men da passer det fint å lage en kopp kakao til frokost, jeg har utstyrt meg med liltt langt over snittet småspisings-forsyninger i dag og en kakao passer fint inn. Ja, jeg går sikkert opp en kilo Men jeg skal jobbe lenge i dag, mannen henter unger og jeg jobber til jeg er ferdig. Jeg trenger å holde fokuset (og derved ikke havne inn her ) gjennom mange repeterende oppgaver. Nå korrigerer jeg en faktura som skulle vært periodisert for hver av de 35 avdelingene i selskapet, deretter tar jeg ut rapport og skriver kommentar til resultatet for hver av de 35 avdelingene, det tar... lang tid, vi pleier være to på det men den andre er på kurs. Og jeg har en annen kunde som også skal rapporteres, men da bare en rapport på hele selskapet, det må bare avstemmes først...
Så, tunga beint i munnen og høy konsentasjon så jeg kommer meg hjem til senga mi, gjerne før ungene er lagt men det er jeg høyst usikker på... Men før jeg selv skal legge meg i alle fall
Jupp det var detSå koselig da
Jupp gleder meg til sommerenGod morgen
Du er jaggu travel!