Man får vel ikke slettet innlegg, men kan redigere bort tekstenJa særlig når man sitter på tlf. Har ikkje lært å slette via tlf ein gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man får vel ikke slettet innlegg, men kan redigere bort tekstenJa særlig når man sitter på tlf. Har ikkje lært å slette via tlf ein gang
Det kommer til å gå så bra, masse lykke til.
Hva skal du opp i?
Takk takk!Masse lykke til!
Hva har du eksamen i?
Gratulerer, godt jobbet!Takk takk!
Jeg bestod ihvertfall
Veiledning for praksislærere i barnehage
Man får vel ikke slettet innlegg, men kan redigere bort teksten
Gratulerer så mye med vel gjennomførtTakk takk!
Jeg bestod ihvertfall
Veiledning for praksislærere i barnehage
Lykke til!Om 40 min
Veiledning
Idag er det slik at jeg er gravid 9+3. Sist ble MA oppdaget 9+3. Om jeg er nervøs ? Neida.....
Håper detDette håpa eg går bra
Håper det
Takk. Har vært på 4 UL og alt er bra men alikevelSkal tenka på deg
Takk. Har vært på 4 UL og alt er bra men alikevel
Åh? da kan du vel høre med tamara eller noen?Det kan eg heller ikkje
Njo. Men så må man kjenne etter på det og, det blir og en slags stressball. Har mistet i MA to ganger og fått en datter. Men ikke like nervøs nå, men merket det på kroppen alikevel.Du slapper meir av etterkvart og særlug når du kjenne bevegelse
Åh? da kan du vel høre med tamara eller noen?
Njo. Men så må man kjenne etter på det og, det blir og en slags stressball. Har mistet i MA to ganger og fått en datter. Men ikke like nervøs nå, men merket det på kroppen alikevel.
Det er fort gjortTiltak det
Det er fort gjort
Å som jeg kjenner meg igjen.Idag er det slik at jeg er gravid 9+3. Sist ble MA oppdaget 9+3. Om jeg er nervøs ? Neida.....