Man får vel ikke slettet innlegg, men kan redigere bort tekstenJa særlig når man sitter på tlf. Har ikkje lært å slette via tlf ein gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man får vel ikke slettet innlegg, men kan redigere bort tekstenJa særlig når man sitter på tlf. Har ikkje lært å slette via tlf ein gang![]()
Det kommer til å gå så bra, masse lykke til.
Hva skal du opp i?
Takk takk!Masse lykke til!
Hva har du eksamen i?

Gratulerer, godt jobbet!Takk takk!
Jeg bestod ihvertfall
Veiledning for praksislærere i barnehage![]()
Man får vel ikke slettet innlegg, men kan redigere bort teksten![]()
Gratulerer så mye med vel gjennomførtTakk takk!
Jeg bestod ihvertfall
Veiledning for praksislærere i barnehage![]()
Lykke til!Om 40 min
Veiledning![]()
Idag er det slik at jeg er gravid 9+3. Sist ble MA oppdaget 9+3. Om jeg er nervøs ? Neida.....

Håper detDette håpa eg går bra![]()
Takk. Har vært på 4 UL og alt er bra men alikevelSkal tenka på deg![]()
Takk. Har vært på 4 UL og alt er bra men alikevel
Åh?Det kan eg heller ikkje![]()
Njo. Men så må man kjenne etter på det og, det blir og en slags stressball. Har mistet i MA to ganger og fått en datter. Men ikke like nervøs nå, men merket det på kroppen alikevel.Du slapper meir av etterkvart og særlug når du kjenne bevegelse![]()
Njo. Men så må man kjenne etter på det og, det blir og en slags stressball. Har mistet i MA to ganger og fått en datter. Men ikke like nervøs nå, men merket det på kroppen alikevel.
Det er fort gjortTiltak det![]()

Å som jeg kjenner meg igjen.Idag er det slik at jeg er gravid 9+3. Sist ble MA oppdaget 9+3. Om jeg er nervøs ? Neida.....