God tur hjemGod morgen.
Godt i gang med møter, bare en liten pause nå.
Hjem i ettermiddag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur hjemGod morgen.
Godt i gang med møter, bare en liten pause nå.
Hjem i ettermiddag
Det er santMen hun har lært frasen "eg gjør så godt eg kan" og bruker den som unnskyldning. Eg forklarte i går, at man må faktisk gjøre så godt man kan.
Helt greiHar du ein fin dag?
Godt å høreNoe bedre nå
Hehe fort gjort!Den følelsen når man er på tlf her inne og leser feil når man skrive noko Skulle ikkje qoute deg Anne S
Helt grei
Fri fra jobb, men har vært i et møte med kommune. Straks hente skolegutt
Du da?
Gratulerer med beståttTakk takk!
Jeg bestod ihvertfall
Veiledning for praksislærere i barnehage
Skjønner det er en spesiell dag klem til degIdag er det slik at jeg er gravid 9+3. Sist ble MA oppdaget 9+3. Om jeg er nervøs ? Neida.....
Heia Sara!Pustepause.
Alt annet unnagjort og igang på de 35 rapportene. Igang med nr 7.
Flink du er kos deg på fest!På veg til jubileumsfest Fått søkt amokurs og ein del jobber i dag.
Snaaart hjemme!1 time til jeg skal dra til flyplassen
I det jeg søker fram rapp 19 av 35 fikk nettleseren i stå. (det skal deretter printes 35 brev (fersig skrevet i form av fletting fra det jeg skriver underveis) og sendes 35 mail så det hele tar nok enda noen timer. Jeg håper kanskje gi meg rundt 18Heia Sara!
Bra det løste seg skjønner du har litt å gjøre idag...I det jeg søker fram rapp 19 av 35 fikk nettleseren i stå. (det skal deretter printes 35 brev (fersig skrevet i form av fletting fra det jeg skriver underveis) og sendes 35 mail så det hele tar nok enda noen timer. Jeg håper kanskje gi meg rundt 18
Heldigvis ordet netttrøbbel seg mens jeg skrev dette på mobil
En del ja.Bra det løste seg skjønner du har litt å gjøre idag...
Så deilig.FERDIG!
Da drar jeg hjem!