Det kommer til å gå så bra, masse lykke til.*kremt* morn
Jeg har eksamen i dag, gruer me bare "litt"
Hva skal du opp i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer til å gå så bra, masse lykke til.*kremt* morn
Da blir det nok lagt til rette for henneHun begynner snart i 4, så det trengs ja. Men lærer har tenkt dysleksi og.
For en opplevelse både for dere og katten!Ikke noe lukt, dam eller klatt oppdager så ingenting tyder på at den har gjort fra seg inne. Vært i vinduer på jakt etter en vei ut antar jeg. Knuste litt på sin vei. Men gjemte seg under sofaene og ga mannen en kamp om å få katten ut
Så koselig daPå restaurant med venninne
God morgen sjef!God morgen!
God morgenGod morgen
Sol
Jobb så rett på kamp og hjemme igjen lrundt halv ti tenker jeg , gleder meg til det blir helg kjenner jeg
God morgenGod morgen
Masse lykke til!*kremt* morn
Håper du føler deg bedre etter litt matUsj, hater slike morgener..
Glemte å spise igår kveld pga jeg hadde så murringer i mellomgulvet og fryktet gallesteinsanfall.
Så nå er jeg uvel, sløv i hodet og støl som aldri før etter arbeidet vi holdt på med igår
God morgenGod morgen.
På plass på jobb, ungene er levert her og der. Tåka ligger lavt og det småregner, kjipt vær. Men da passer det fint å lage en kopp kakao til frokost, jeg har utstyrt meg med liltt langt over snittet småspisings-forsyninger i dag og en kakao passer fint inn. Ja, jeg går sikkert opp en kilo Men jeg skal jobbe lenge i dag, mannen henter unger og jeg jobber til jeg er ferdig. Jeg trenger å holde fokuset (og derved ikke havne inn her ) gjennom mange repeterende oppgaver. Nå korrigerer jeg en faktura som skulle vært periodisert for hver av de 35 avdelingene i selskapet, deretter tar jeg ut rapport og skriver kommentar til resultatet for hver av de 35 avdelingene, det tar... lang tid, vi pleier være to på det men den andre er på kurs. Og jeg har en annen kunde som også skal rapporteres, men da bare en rapport på hele selskapet, det må bare avstemmes først...
Så, tunga beint i munnen og høy konsentasjon så jeg kommer meg hjem til senga mi, gjerne før ungene er lagt men det er jeg høyst usikker på... Men før jeg selv skal legge meg i alle fall
Da blir det nok lagt til rette for henne
Mannen her har dysleksi, og jeg mistenker at eldste gutten også har det. Han får hjelp da
God morgen
Noe bedre nåHåper du føler deg bedre etter litt mat
Noe bedre nå
Hahaha, fort gjortDen følelsen når man er på tlf her inne og leser feil når man skrive noko Skulle ikkje qoute deg Anne S
Hahaha, fort gjort