Jepp.He he kjapp måte å få de opp på vil jeh tro ja
Men ikke kjapp måte å bli klar for skolen for de sto jo å så på at mannen prøvde få den ut ganske lenge...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp.He he kjapp måte å få de opp på vil jeh tro ja
Det handler om 2 ting.Snilt av deg Jobbet som renholder på hotell. Blir mykje grisete jobber.
Enig.Det handler om 2 ting.
1. Jeg ønsker ikke å fremstå som grisete
2. Respekt for de som utfører jobben, de er et lavstatusyrke å rengjøre hotellrom, men jeg setter likevel stor pris på dem, og ved å gå fra rommet ryddig og ikke nedgriset.
Legg til at nevnte eldstemann er allergisk mot katt så har han fått en runde øyedråper også...
Det handler om 2 ting.
1. Jeg ønsker ikke å fremstå som grisete
2. Respekt for de som utfører jobben, de er et lavstatusyrke å rengjøre hotellrom, men jeg setter likevel stor pris på dem, og ved å gå fra rommet ryddig og ikke nedgriset.
Det var nok litt verre. Katter snike seg inn fort dei
Ser den jaJepp.
Men ikke kjapp måte å bli klar for skolen for de sto jo å så på at mannen prøvde få den ut ganske lenge...
Blæ, så kjiptNår en øyenskygge blir knust i bagasjen på flyet og går utover hele toalettmappen og det som er inni, hvorfor MÅ det være den mørkeste av dem?
Må vel være andre som kan hjelpe til?!Ble kioskvakt i dag også ...Nå er jeg sliten!
Oi da! vært inne hele natta??Hvordan kjalpt då hele familien ut av sengene?
La eldstemann ytbryte overrasket: katt i stua?
En halv time senere er mannens kloremerker renset. Vi har to vinkelsofaer i stua og den gjemte seg og ville ikke komme fem så den gjemte seg lenge. Så bar mannen den over skulderen ned så vi fikk den ut.... Den forsvant som et olja lyn når den kom ut.
Aner ikke hvem det er sin, det var ikke naboens for den er korthåret.
God ettermiddagGod morgen alle sammen
Gleder meg til i ettermiddag men før det jobb .
Oi da! vært inne hele natta??
Vi er jo to men begge måtte jo stilleMå vel være andre som kan hjelpe til?!
God middag jaGod ettermiddag
Håper samtale går greit hvilke utfordringer har hun?Grua meg til utviklingssamtale på eldste. Hun sliter i skulen og venter ppt utredning, som er skulen sin feil at ikkje er i gang alt. Dei har snakket om ppt siden 1 trinn men når hun starta på 3 trinn, måtte eg purre og purre. Dei henviste hun først på seinhøsten...
Og ikke gjort fra seg noe sted?Har nok det ja, alt var jo lukket i morges, men vi hadde åpne verandadører i går ettermiddag og kveld, så på et eller annet tidspunkt har den kommet seg inn
Det var få til å dele på oppgavenVi er jo to men begge måtte jo stille