Maitråden

He he kjapp måte å få de opp på vil jeh tro ja
Jepp.

Men ikke kjapp måte å bli klar for skolen for de sto jo å så på at mannen prøvde få den ut ganske lenge...

Snilt av deg :) Jobbet som renholder på hotell. Blir mykje grisete jobber.
Det handler om 2 ting.
1. Jeg ønsker ikke å fremstå som grisete
2. Respekt for de som utfører jobben, de er et lavstatusyrke å rengjøre hotellrom, men jeg setter likevel stor pris på dem, og ved å gå fra rommet ryddig og ikke nedgriset.

Det handler om 2 ting.
2. Respekt for de som utfører jobben, de er et lavstatusyrke å rengjøre hotellrom, men jeg setter likevel stor pris på dem, og ved å gå fra rommet ryddig og ikke nedgriset.
Enig.

Jeg setter stor pris på de som vasker og ønsker ikke å etterlate meg et rom nedgriset. Brukt, må vaskes, men ikke mer enn hva en normalt må forvente.

Det er en utrolig viktig jobb. De som vasker på jobb her også. Verdsettes.

Det handler om 2 ting.

Eg har tørka spy og avføring etter voksne mennesker. Noko på andre toaletter enn det på rommet. Det var bar på hotellet og mange drakk for mykje. Ein kasta opp i nattbordskuffa og så lukka vedkommende den igjen kun.

Men det var ein del folk som hadde hyggen på rommet, me fikk beskjed frå resepsjon ein morgen, at fleire måtte flytte frå rommet pga hyggestøy :laughing002 Dei hadde knekt senga :laughing025

Det var nok litt verre. Katter snike seg inn fort dei :)

Det er lenge siden det har kommet inn katt hos oss. Eller, naboen sin hr væt innom en gang men den så vi jo og bar ut igjen.

Noe av det første som skjedde da vi flytta inn var at en katt kom inn verandadøra (de må hoppe/klatre opp først altså, det er stue i 2. etasje og ingen utvendig trapp, men de kommer via taket på et overbygg) og det første den traff var hunden. Derved bråsnudde den.

Men vi har ikke hatt hun på et år nå. At den hr overnattet, og faktisk vært i kjøkkenvinduet og knust blomserpotte uten at vi har våknet, var litt uventet.

Grua meg til utviklingssamtale på eldste. Hun sliter i skulen og venter ppt utredning, som er skulen sin feil at ikkje er i gang alt. Dei har snakket om ppt siden 1 trinn men når hun starta på 3 trinn, måtte eg purre og purre. Dei henviste hun først på seinhøsten...

Hvordan kjalpt då hele familien ut av sengene?

La eldstemann ytbryte overrasket: katt i stua?

En halv time senere er mannens kloremerker renset. Vi har to vinkelsofaer i stua og den gjemte seg og ville ikke komme fem så den gjemte seg lenge. Så bar mannen den over skulderen ned så vi fikk den ut.... Den forsvant som et olja lyn når den kom ut.

Aner ikke hvem det er sin, det var ikke naboens for den er korthåret.
Oi da!:P vært inne hele natta??

Oi da!:p vært inne hele natta??

Har nok det ja, alt var jo lukket i morges, men vi hadde åpne verandadører i går ettermiddag og kveld, så på et eller annet tidspunkt har den kommet seg inn

Grua meg til utviklingssamtale på eldste. Hun sliter i skulen og venter ppt utredning, som er skulen sin feil at ikkje er i gang alt. Dei har snakket om ppt siden 1 trinn men når hun starta på 3 trinn, måtte eg purre og purre. Dei henviste hun først på seinhøsten...
Håper samtale går greit:) hvilke utfordringer har hun?
Trist at man må mase, mase, mase for å få hjelp:(

Har nok det ja, alt var jo lukket i morges, men vi hadde åpne verandadører i går ettermiddag og kveld, så på et eller annet tidspunkt har den kommet seg inn
Og ikke gjort fra seg noe sted?:P
Rart den ikke har mjauet eller pepet for å komme ut?

Back
Topp