Maitråden

Når man glemmer bort deigen litt for lenge, så prøver den å rømme :p

Vedlegg

• IMG_20190521_115516.jpg
    IMG_20190521_115516.jpg
    20,2 KB · Visninger: 9
Når en øyenskygge blir knust i bagasjen på flyet og går utover hele toalettmappen og det som er inni, hvorfor MÅ det være den mørkeste av dem?

Måtte vaske av alt, servantet så ikke ut etterpå.
Fikk tørket av det verste heldigvis, ja jeg kunne alltids latt det bare stå nedgriset siden det kommer noen å vasker det mens jeg er på møte i morgen, men det har jeg ikke samvittighet til

Snilt av deg :) Jobbet som renholder på hotell. Blir mykje grisete jobber.

Hvordan kjalpt då hele familien ut av sengene?

La eldstemann ytbryte overrasket: katt i stua?

En halv time senere er mannens kloremerker renset. Vi har to vinkelsofaer i stua og den gjemte seg og ville ikke komme fem så den gjemte seg lenge. Så bar mannen den over skulderen ned så vi fikk den ut.... Den forsvant som et olja lyn når den kom ut.

Aner ikke hvem det er sin, det var ikke naboens for den er korthåret.

En halv time senere er mannens kloremerker renset. Vi har to vinkelsofaer i stua og den gjemte seg og ville ikke komme fem så den gjemte seg lenge. Så bar mannen den over skulderen ned så vi fikk den ut.... Den forsvant som et olja lyn når den kom ut.

Det var litt av ein oppvåkning :D

He he kjapp måte å få de opp på vil jeh tro ja

Back
Topp