Huff...blir helt stresset jegAltfor fort!
Det går bare fortere og fortere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff...blir helt stresset jegAltfor fort!
Det går bare fortere og fortere!
Syke barn og mannen har ikke giddi å vært hjemme de dageneHar du ikke hatt tid??
Hæ?? Har han ikke hjulpet deg??Syke barn og mannen har ikke giddi å vært hjemme de dagene
Nei !Hæ?? Har han ikke hjulpet deg??
Så trist tror dere trenger en real prat?! Eller er det for sent?Nei !
Han har vært veldig lite støttende dette året. Og det har ødelagt en del for meg. Nå er jeg litt der at jeg ikke vil mer, orker ikke mer.
Men jeg orker ikke å ta stilling til det i eksamens perioden
Jeg har prøvd! Har fortalt han akkurat hva jeg føler, men han skjønner det liksom ikke. Han synes vi har det bra, så vet ikke hva mer jeg kan gjøre.Så trist tror dere trenger en real prat?! Eller er det for sent?
Håper virkelig han forstår alvoret!! dere har jo masse å kjempe for!Jeg har prøvd! Har fortalt han akkurat hva jeg føler, men han skjønner det liksom ikke. Han synes vi har det bra, så vet ikke hva mer jeg kan gjøre.
Jeg føler det er for sent, og har sagt at nå er det hans tur til å jobbe for dette, for jeg har gjort det jeg kan
Ja, vi har detHåper virkelig han forstår alvoret!! dere har jo masse å kjempe for!
Sender deg litt styrke og en klemJa, vi har det
Men har lagt det på is til jeg er ferdig med eksamen
Tusen takk. Alt var braKrysser fingrene for deg
TakkSender deg litt styrke og en klem
Samme her. Veldig lyst på sjokolade åDenne sofaen var litt for behagelig akkurat nå.
Trenger å komme meg en liten tur i butikken, og så må jeg pakke...
Burde også legge meg tidlig kjenner jeg
Ikke si S-ordet!!!!!!!Samme her. Veldig lyst på sjokolade å
Det burde jeg ogsåHmm, tror jeg snart skal legge meg
Hørtes deilig utHmm, tror jeg snart skal legge meg
Hva slags kurs ?Ikke si S-ordet!!!!!!!
Sov bare 5t 40m i natt så er ganske trøtt, blir også en lang dag i morgen med ført kurs og så reise
Et kurs i et nytt datasystem på jobb, så ikke noe spennende.Hva slags kurs ?
Skal også på kurs, men det er ikke før på kvelden. I morgen er eneste fridagen denne uka for min del, og jeg burde lese, men har veldig lyst til å bare sove og slappe av
Det var detSå deilig da