Maitråden

Hæ??:rolleyes: Har han ikke hjulpet deg??
Nei !
Han har vært veldig lite støttende dette året. Og det har ødelagt en del for meg. Nå er jeg litt der at jeg ikke vil mer, orker ikke mer.
Men jeg orker ikke å ta stilling til det i eksamens perioden

Nei !
Han har vært veldig lite støttende dette året. Og det har ødelagt en del for meg. Nå er jeg litt der at jeg ikke vil mer, orker ikke mer.
Men jeg orker ikke å ta stilling til det i eksamens perioden
Så trist:( tror dere trenger en real prat?! Eller er det for sent?

Så trist:( tror dere trenger en real prat?! Eller er det for sent?
Jeg har prøvd! Har fortalt han akkurat hva jeg føler, men han skjønner det liksom ikke. Han synes vi har det bra, så vet ikke hva mer jeg kan gjøre.
Jeg føler det er for sent, og har sagt at nå er det hans tur til å jobbe for dette, for jeg har gjort det jeg kan

Jeg har prøvd! Har fortalt han akkurat hva jeg føler, men han skjønner det liksom ikke. Han synes vi har det bra, så vet ikke hva mer jeg kan gjøre.
Jeg føler det er for sent, og har sagt at nå er det hans tur til å jobbe for dette, for jeg har gjort det jeg kan
Håper virkelig han forstår alvoret!!:( dere har jo masse å kjempe for!❤️

Denne sofaen var litt for behagelig akkurat nå.
Trenger å komme meg en liten tur i butikken, og så må jeg pakke...
Burde også legge meg tidlig kjenner jeg

Ikke si S-ordet!!!!!!!

Sov bare 5t 40m i natt så er ganske trøtt, blir også en lang dag i morgen med ført kurs og så reise
Hva slags kurs ? :)

Skal også på kurs, men det er ikke før på kvelden. I morgen er eneste fridagen denne uka for min del, og jeg burde lese, men har veldig lyst til å bare sove og slappe av :p

Back
Topp