Ja det er det vettu, det er skummelt men veldig deiligSpørs om det blir så fint til natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det vettu, det er skummelt men veldig deiligSpørs om det blir så fint til natta
He he jaJa det er det vettu, det er skummelt men veldig deilig
Konteeksamen, det vil si at dersom man stryker han man mulighet til å ta den en gang til.Konte ?
Matte skriftlig 2p
Ja jeg kan ta den på nytt, men må jo melde meg opp å betale på nyttKonteeksamen, det vil si at dersom man stryker han man mulighet til å ta den en gang til.
Benevningen på mattekursene har endret seg siden jeg var ung.
Hvilken type matte er 2p?
Guri, dette året har gått fort!22 hvorav sikkert 21 er skole, oppsummerte jeg i morges for mine. De kjører ordinært med lekse til torsdag på skolen vår, lekse til fredag, altså siste dag, er å ta med alle bøkene til innlevering.
Jaaaaa !Guri, dette året har gått fort!
Så deilig daBle førstemann
Æsj satse på bedre neste natt..Er nok en god kombinasjon
Her har de brukt enten joggesko eller slippersHva bruker de større barna på beina om sommeren? Tenker det blir litt varmt med bare joggesko o syden men
Det vil ikke mine heller...Min vil ikke ha sandaler
Uff da, gikk det så dårlig?Eksamen 2/7 ferdig og der røyk studiekompetansen min
Ja jeg stryker i matteUff da, gikk det så dårlig?
Altfor fortPå skolen å henter kengubarnet , dro hjemmefra litt før 7.30 i dag å vært borte hele dagen..
De fridagene går fort
Godt for deg detSovnet visst jeg... Må ta igjen litt søvn tydeligvis
Så utrolig kjiptJa jeg stryker i matte
Jaaa jeg har ikke fått resultatet da, men det står jo på oppgavene hvor mange poeng de er verdt, og jeg kom ikke fram til nok poeng.Så utrolig kjipt
Skjønner det er kjipt når noe man virkelig vil, ikke går veien mulighet for å ta opp igjen fag?Jaaa jeg har ikke fått resultatet da, men det står jo på oppgavene hvor mange poeng de er verdt, og jeg kom ikke fram til nok poeng.
Det føles som om hele verden er imot meg akkurat nå, føler meg som en tenårings jente som synes det er så viktig. Og det betyr alt i verden å passe inn haha
Ja det er heldigvis mulig. Men jeg må nok ta timene på nytt også, derfor jeg stryker. Har ikke fått vært derSkjønner det er kjipt når noe man virkelig vil, ikke går veien mulighet for å ta opp igjen fag?
Altfor fort!Guri, dette året har gått fort!
Har du ikke hatt tid??Ja det er heldigvis mulig. Men jeg må nok ta timene på nytt også, derfor jeg stryker. Har ikke fått vært der