Maitråden

Det kan du si.
Ligger i senga mens minsten sover, drev et par timer og dro opp endel på terrassen (skal legge stein) og det var virkelig drepen for bekkenet...
Sitter og er ved å avslutte jobbing før jeg skal kjøre ned og hente de eldste.
Må sjekke litt e-post når jeg kommer tilbake, men så er jeg ferdig - venter en.

I morgen er det bare et kurs jeg egentlig ikke har tid til før jeg setter meg på flyet til Bergen.
Det minner meg på, jeg må pakke i kveld

Sitter og er ved å avslutte jobbing før jeg skal kjøre ned og hente de eldste.
Må sjekke litt e-post når jeg kommer tilbake, men så er jeg ferdig - venter en.

I morgen er det bare et kurs jeg egentlig ikke har tid til før jeg setter meg på flyet til Bergen.
Det minner meg på, jeg må pakke i kveld
Avgårde igjen? :)

Så få skoledager igjen ,4 dager neste uke, 5 uken etter, så 4 og siste uken er det 2,5 dag..
Dvs de er knapt nok på skolen disse ukene da, isrettsdager, besøksdager på ungdomsskolen , besøk av de andre skolenes 7 klasser,blåtur og 2 dagers telttur er noe av det som venter.
Så øve og 2 generalprøver
Ikke mange rene skoledager igjen nei:)

Ikke mange rene skoledager igjen nei:)
22 hvorav sikkert 21 er skole, oppsummerte jeg i morges for mine. De kjører ordinært med lekse til torsdag på skolen vår, lekse til fredag, altså siste dag, er å ta med alle bøkene til innlevering.

Og 27 arbeidsdager igjen for meg, som har ei uke lenger på jobb enn ungene har på skolen.

22 hvorav sikkert 21 er skole, oppsummerte jeg i morges for mine. De kjører ordinært med lekse til torsdag på skolen vår, lekse til fredag, altså siste dag, er å ta med alle bøkene til innlevering.
Oj det har de aldri gjort her

Back
Topp