De har jo laget noen gode telefoner i det siste så det er mange som har det....Oida (har også huawei)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har jo laget noen gode telefoner i det siste så det er mange som har det....Oida (har også huawei)
Blir jo spennende å se hva som skjer videre daDe har jo laget noen gode telefoner i det siste så det er mange som har det....
Uten tvil.Blir jo spennende å se hva som skjer videre da
Jupp er detJa, jeg hadde time til meg og eldste på en planleggingsdag i fjor. Det er kjipt å måtte ta fri fra skolen minst halve skoledagen for et pass, liksom.
Det skjønner jeg du erSpent på konsekvensen av USA sin huawei-boikott.
Om telefonen min ikke kommer til å få oppdateringer....
Håper du får en kjapp timeGjenstår å se, finner de noe så fjerner de det
Vet ikke, henvisning ble sendt onsdag
Oi, det vil jeg tro var mye følelser jaBegivenhetsrik helg. Bryllup, blødninger, hjerteslag på babyen i magen, blødninger og ikke mer blødninger. Første overnatting på frøkna, sol og fint vær. Følelses kaos. Jordmor og gyn imorgen..
Skjønner deg godt! da hadde jeg også vært ferdig!Nope så etter en dag på jobb, underholde ungene alene fra jeg kom hjem, la dem alene og støvsuge etter de var lagt, så forventet han at jeg skulle bli med ut og rive opp terrassen bak huset jeg var ferdig etter ungene kom i seng
Klem til degFant ut at jeg må være sliten i dag.
Skrudde ned lyden i bilen for å prate med meg selv (hørte ikke hva jeg sa )
Gubben hadde ikke satt på tørketrommelen og satt kommoden til gutta foran skapet mitt, å nå sitter jeg i sofaen å griner xD
Skal snart inn til gyn nåOi, det vil jeg tro var mye følelser ja
Håper kontrollen gikk fint idag!
Deilig med litt fri daPå skolen å henter kengubarnet , dro hjemmefra litt før 7.30 i dag å vært borte hele dagen..
De fridagene går fort
Deilig med litt fri daPå skolen å henter kengubarnet , dro hjemmefra litt før 7.30 i dag å vært borte hele dagen..
De fridagene går fort
Masse lykke tilSitter på venterommet på vei inn til gyn
Lykke tilSitter på venterommet på vei inn til gyn
Tusen takkLykke til
Det kan du si.At det går an å være så trøtt så tidlig på dagen...