Maitråden

God morgen
Tidlig oppe for å få stilt meg i kø på passkontoret , håper det ikke er for mange der

Så få skoledager igjen ,4 dager neste uke, 5 uken etter, så 4 og siste uken er det 2,5 dag..
Dvs de er knapt nok på skolen disse ukene da, isrettsdager, besøksdager på ungdomsskolen , besøk av de andre skolenes 7 klasser,blåtur og 2 dagers telttur er noe av det som venter.
Så øve og 2 generalprøver
Mine har 5 dager siste uken og relativt normal skole siden de ikke er 7.klasse.

Men ikke lenge ja.

God morgen
Tidlig oppe for å få stilt meg i kø på passkontoret , håper det ikke er for mange der
Dere kan bare møte opp der? Her må vi bestille time i nærmeste by (15min unna), men nå blir det lagt ned slik at vi må kjøre en time for å skaffe pass :rolleyes:

Dere kan bare møte opp der? Her må vi bestille time i nærmeste by (15min unna), men nå blir det lagt ned slik at vi må kjøre en time for å skaffe pass :rolleyes:
Må møte opp for drop in , kunne ønske det var timebestilling egentlig
Møter oppgi trekker lapp

Vi har kombinasjonen vi. Timebestilling. Men det er dropin på morgenen noen timer to dager i uka i tillegg.

Timebesiling er åpent en mnd frem i tid og sånn ca fullt på denne tiden av året.

Må møte opp for drop in , kunne ønske det var timebestilling egentlig
Møter oppgi trekker lapp
Man vet kanskje aldri hvor lenge man blir sittende og vente ved drop-in?
Vi måtte ha med ungene ifjor for å skaffe pass, minsten var ca 5mnd og frøkna ca 2år. Kan si at jeg var glad for time da, og ikke måtte vente :hilarious:

Vi har kombinasjonen vi. Timebestilling. Men det er dropin på morgenen noen timer to dager i uka i tillegg.

Timebesiling er åpent en mnd frem i tid og sånn ca fullt på denne tiden av året.
Null timebestilling her å det gjør at folk lommer både en og to t unna fra for å fåpass

Man vet kanskje aldri hvor lenge man blir sittende og vente ved drop-in?
Vi måtte ha med ungene ifjor for å skaffe pass, minsten var ca 5mnd og frøkna ca 2år. Kan si at jeg var glad for time da, og ikke måtte vente :hilarious:
Nei man vet jo ikke helt det menjeg var først i køen hverfall i dag :)

Pass er stress. Det tar en god halvtime å dra dit og man må jo ha fri fra jobb for å få det til.

Sitte å vente på å komme inn til legen er kjedelig.

15 min her å heldigvis planleggingsdag , derfor jeg er her i dag
Ja, jeg hadde time til meg og eldste på en planleggingsdag i fjor. Det er kjipt å måtte ta fri fra skolen minst halve skoledagen for et pass, liksom.

Spent på konsekvensen av USA sin huawei-boikott.

Om telefonen min ikke kommer til å få oppdateringer....

Det er spennende. Håpa det går bra:)
Spennede/skummelt

Jeg har huawei telefon som ikke er så gammel og yngste fikk huawei nettbrett til jul som det var meningen hun skulle ha noen år...

Back
Topp