Maitråden

Jeg er kommet inn her etter dere var her, så er jo litt nysgjerrig :p
Hvor lenge har dere vært borte herfra? Er dere fra nord, sør, øst, vest eller midt i norge? :)
Øst og vest Jeg og huleboer ble kjent her inne. Prøver å møte hverandre en gang i året :) Jeg har ikke vært aktiv her siden jeg fikk barn nr 1 (som vi prøvde en stund på). Hun er 4 år nå
 
Øst og vest Jeg og huleboer ble kjent her inne. Prøver å møte hverandre en gang i året :) Jeg har ikke vært aktiv her siden jeg fikk barn nr 1 (som vi prøvde en stund på). Hun er 4 år nå
Så gøy (og koselig) å treffe noen her inne, og ha kontakt i det virkelige liv :happy:
 
Ja det går veldig fint! Vi skal snart prøve på barn nr3. Det blir spennende. Kanskje jeg begynner å henge litt her igjen da Hvordan går det med deg?
 
Han er nå fremdeles babyen min, hans fordel med å være yngst, han kommer unna med mye :p
Kjenner til den.

Hun er jo lita... Mi er bare tre da. Snart 3,5. Vel, eldste hadde vært storebror i et år når han var 3, 5 og ansett som stor gutt
 
Ja det går veldig fint! Vi skal snart prøve på barn nr3. Det blir spennende. Kanskje jeg begynner å henge litt her igjen da Hvordan går det med deg?
Ohh, så gøy, hvor gammel er nr to da?
 
Ja det går veldig fint! Vi skal snart prøve på barn nr3. Det blir spennende. Kanskje jeg begynner å henge litt her igjen da Hvordan går det med deg?
Så spennende
Vi prøver nå fortsatt på nr to og er inne i siste året før vi gir oss
 
Vi venter bare på at dere skal komme tilbake, du skulle ha sett listen over vaktordningen :p
Hehe,
Jeg er kommet inn her etter dere var her, så er jo litt nysgjerrig :p
Hvor lenge har dere vært borte herfra? Er dere fra nord, sør, øst, vest eller midt i norge? :)
Molly i sør og jeg i øst, men jeg er hos Molly nå:) Det er vel 4 år siden vi var på babyverden tenker jeg;)
 
Så spennende
Vi prøver nå fortsatt på nr to og er inne i siste året før vi gir oss
Hvor lenge har dere prøvd på nr 2? Håper det går!
 
Back
Topp