Nemmen.Hei hei! Koselig å se at mange av dere kjente er her ennå
Deg husker jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nemmen.Hei hei! Koselig å se at mange av dere kjente er her ennå
Øst og vest Jeg og huleboer ble kjent her inne. Prøver å møte hverandre en gang i året Jeg har ikke vært aktiv her siden jeg fikk barn nr 1 (som vi prøvde en stund på). Hun er 4 år nåJeg er kommet inn her etter dere var her, så er jo litt nysgjerrig
Hvor lenge har dere vært borte herfra? Er dere fra nord, sør, øst, vest eller midt i norge?
Ja!! Husker veldig godt deg. Er lykkeliten her enda også?Nemmen.
Deg husker jeg!
Så gøy (og koselig) å treffe noen her inne, og ha kontakt i det virkelige livØst og vest Jeg og huleboer ble kjent her inne. Prøver å møte hverandre en gang i året Jeg har ikke vært aktiv her siden jeg fikk barn nr 1 (som vi prøvde en stund på). Hun er 4 år nå
Husker veldig godt deg også!Åh det husker jeg
Nei, egentlig ikke noe særlig.Ja!! Husker veldig godt deg. Er lykkeliten her enda også?
Bra med deg?Husker veldig godt deg også!
Ja, stemmer detLille U er like gammel som din yngste, 4 år
Han er nå fremdeles babyen min, hans fordel med å være yngst, han kommer unna med myeJa, stemmer det
Ja det går veldig fint! Vi skal snart prøve på barn nr3. Det blir spennende. Kanskje jeg begynner å henge litt her igjen da Hvordan går det med deg?Bra med deg?
Kjenner til den.Han er nå fremdeles babyen min, hans fordel med å være yngst, han kommer unna med mye
Ohh, så gøy, hvor gammel er nr to da?Ja det går veldig fint! Vi skal snart prøve på barn nr3. Det blir spennende. Kanskje jeg begynner å henge litt her igjen da Hvordan går det med deg?
Så spennendeJa det går veldig fint! Vi skal snart prøve på barn nr3. Det blir spennende. Kanskje jeg begynner å henge litt her igjen da Hvordan går det med deg?
Hehe,Vi venter bare på at dere skal komme tilbake, du skulle ha sett listen over vaktordningen
Molly i sør og jeg i øst, men jeg er hos Molly nå Det er vel 4 år siden vi var på babyverden tenker jegJeg er kommet inn her etter dere var her, så er jo litt nysgjerrig
Hvor lenge har dere vært borte herfra? Er dere fra nord, sør, øst, vest eller midt i norge?
Han er 2 år Hvor gammel er din yngste?Ohh, så gøy, hvor gammel er nr to da?
Så koselig da.Ja det går veldig fint! Vi skal snart prøve på barn nr3. Det blir spennende. Kanskje jeg begynner å henge litt her igjen da Hvordan går det med deg?
Det er ikke bestillingsvare de søte små! Krysser fingrene for at dere får det til.Så spennende
Vi prøver nå fortsatt på nr to og er inne i siste året før vi gir oss
Hvor lenge har dere prøvd på nr 2? Håper det går!Så spennende
Vi prøver nå fortsatt på nr to og er inne i siste året før vi gir oss
Nei virkelig ikkeDet er ikke bestillingsvare de søte små! Krysser fingrene for at dere får det til.
Takk! Gleder meg litt til den prøve boblen igjen. Spent på hvor lang tid det går denne gangenSå koselig da.
Masse lykke til med forsøk på 3. mann