Maitråden

Det er nettopp det jeg innså da ting begynte å roe seg, det er en periode og varer ikke evig :)
Han er skeptisk, men ikke fullstendig lagt det dødt, så tror nok at jeg kan få ham med på det etterhvert :p skal ikke mase hull i hodet på ham da, bare lufte det litt fra tid til annen.
Hvis det blir en nr 3, så kommer folk til å tro at det er et uhell, etter hva jeg har sagt i den verste tiden :p
Det trodde folk her også.
Hallo, vi hadde jo en av hvert kjønn allerede :p
 
Når de andre var på samme alder hadde vi enten en "ny en", eller en til på vei..
Det fikk liksom de andre ut av baby-perioden.
Ikke like lett med siste (og han vet å utnytte det :p )
Kjent fenomen

Det viste seg f. Eks at man trenger ingen storebror selv om yngste står opp tidlig. Mellomste sover. Mannen også. Jeg er ikke sånn snudd sammen og våknet klokka seks. Minstemor, hun sitter oppe med nettbrett og et oppskåret eple. Og et gulv fult av duplo når hun vil noe annet men hun er litt mer skjerm-slave enn jeg liker, mer lik storebroren der. Mellomste er mer en som leker. Hun får med lillemor, men siden hun sover blir det senere på dagen

Jeg har mao krabbet til sengs igjen. Men klarer ikke sove
 
Så gøy med prøving på nr 3 :D det var 2 og 4 dine andre var? :)
Jeg kjenner at lysten på nr 3 også begynner å komme her, men vet at samboer virkelig ikke er der, om han noengang kommer der :nailbiting:
Mine er 4 år og 2 år ja! Hvor gamle er dine? Hehe. Min er ganske lett å overtale :D Han har alltid tenkt 3 han også. Nå føler vi litt på at vi mangler en:rolleyes:
 
Så kom eldstemann innom med veska si, skulle ikke inn, bare droppe den av. Forsvant med kompisen igjen.

Det herlige er at han hadde pokemon-veska si. Aldri i livet om han lar klassen se den, som sagt ikke t-skjorta heller. Men bort til naboen. Yes!
 
Back
Topp