Maitråden

Sliten nå.
- Handlet litt matvarer
- Vært på loppemarked
- Innom byen rett bortenfor der hvor loppemarkedet var for å handle krydder i innvandrerbutikken
- Var på kjøpesentret bortenfor der igjen for å kjøpe nye bukser til eldste og sommerkjoler til frøkna
- Så bar det langt ut i skogen for å sjekke en leirplass
- Nå holder jeg på å rydde et bombet kjøkken før jeg skal begynne på middagen til i morgen
Hektisk dag for deg:)
Fant du noe på loppemarked?
 
Jeg klarer liksom ikke få tatt tak i huset føler jeg.
. Klesvasken er på etterskudd.
Klesbrettingen også. Og enda mer nå som jeg tar innpå med klesvasken.
Det flyter leker på gulvet i stua.
Kjøkkenet er lett bomba. Badet også. Det er for mye. Av alt. Overalt. Og ikke nok plass å gjøre av det.
Da hadde jeg blitt småstressa:p men jeg har jo et problem da:p
 
Her lages pizza. Vaskemaskinen er ferdig for... Er det tredje gang? Eller fjerde?
Det skal i trommelen, sengetøy, men der er det håndklær fra forrige runde som ikke er helt tørre enda. Jeg burde passet på rekkefølgen bedre. Snart mat så jeg lar det bare være så løser det seg selv etter middag og jeg kan sette på enda en runde. Og har derved en med håndklær å brette. Og en med undertøy. Og noe annet.
Flink du er Sara:D
 
Men hva skal jeg finne på til mannens bursdag?

Han fyller 40. Om en drøy måned (la oss helt fortrenge at det gjør jeg en mnd senere)

Og jeg er blank på gave. Helt. Han har ikke ønsker heller.
Bunad, sa han, på spøk. Det fikk han for fem år siden og trenger selvsagt ikke ny.

Men hva..... Hva?
Jeg har ikke lyst å havne på amfi dagen før og kjøpe en genser og ei skjorte, liksom.
Har han noen interesser??:) fotball? Friluftsliv? Jakt?
 
Med guttungen sine interesser, så lærar eg nye ting. Eg trudde alltid at panter kun var det. Men det er leopard og grunnen til at dei er svart er litt det samme som albino. Melanisme :bookworm:
Jøss, nå lærte jeg noe nytt også:D
 
Vet ikke enda.
Har hatt et par anfall som kan skyldes stress, men vi har også en veldig arvelig hjertefeil i familien.
Ikke noe farlig, men de som ikke har vært flinke til å ta medisinene sine har dessverre falt fra i 60-årene, de som har tatt dem som de skulle har blitt godt over 80.
Tenkte jeg skulle ta en sjekk sånn for sikkerhetsskyld.
Var hos legen på mandag som sendte rekvisisjon til hjerte spesialist, de fikk tilbakemelding og at han ønsket de skulle ta noen tester før jeg kom dit og de skal jeg ta på mandag
Håper de finner ut av det:) lykke til!❤️
 
Her lages pizza. Vaskemaskinen er ferdig for... Er det tredje gang? Eller fjerde?
Det skal i trommelen, sengetøy, men der er det håndklær fra forrige runde som ikke er helt tørre enda. Jeg burde passet på rekkefølgen bedre. Snart mat så jeg lar det bare være så løser det seg selv etter middag og jeg kan sette på enda en runde. Og har derved en med håndklær å brette. Og en med undertøy. Og noe annet.
Ble 3 her før vi dro
 
Men hva skal jeg finne på til mannens bursdag?

Han fyller 40. Om en drøy måned (la oss helt fortrenge at det gjør jeg en mnd senere)

Og jeg er blank på gave. Helt. Han har ikke ønsker heller.
Bunad, sa han, på spøk. Det fikk han for fem år siden og trenger selvsagt ikke ny.

Men hva..... Hva?
Jeg har ikke lyst å havne på amfi dagen før og kjøpe en genser og ei skjorte, liksom.
En helgetur ?
 
Back
Topp